quote:Op zondag 1 april 2007 11:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik voel me al een stuk beter, wat jij?![]()
Brrrr... dat heb ik gister al gedaan. Vandaag gelukkig naar de verjaardag van mijn zwager. Dat is al stukken beter...quote:
Ook net gedaan... Naakt FOKken!quote:Op zondag 1 april 2007 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Maar eerst douchen.
Als ik eens op de douche kon.
Ik ben wel erg benieuwd hoe de roze telefoon gaat vallenquote:Op zondag 1 april 2007 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrrr... dat heb ik gister al gedaan. Vandaag gelukkig naar de verjaardag van mijn zwager. Dat is al stukken beter...
Het maakt geen geluid he? Of wel?quote:Op zondag 1 april 2007 12:28 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd hoe de roze telefoon gaat vallen
Zowel bij zuslief als bij nichtje-lief
Ja, dat als het echt interessant word, je moet gaan dokken.quote:Op zondag 1 april 2007 13:24 schreef Elvi het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met datingsites?
In een kwartiertje kan er veel gebeuren!quote:
stel het voor in t single topic zou ik zeggenquote:Op zondag 1 april 2007 15:18 schreef Elvi het volgende:
Een Lente-Single-meet... is dat wat?Misschien komen er nog wat setjes uit
![]()
*hoezo ben ik wanhopig?*
Goeiemorgen ik zit hier dus steeds dit topic mee te lezen in veronderstelling dat dit t singles-topic isquote:Op zondag 1 april 2007 15:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stel het voor in t single topic zou ik zeggen
Dit is de SC, da's een verschillend iets hoorquote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef Elvi het volgende:
Dank jeTis gewoon zo verwarrend als dezelfde mensen in die topics posten
Dat, en ik ben gewoon blond
![]()
Ja maar ik had het gewoon totaal niet doorquote:Op zondag 1 april 2007 15:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dit is de SC, da's een verschillend iets hoor
Dan ben je niet de enige.quote:Op zondag 1 april 2007 15:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar ik had het gewoon totaal niet doorIk snapte de TT ook niet, maar goed
![]()
Yup, prima bevallen!quote:Op zondag 1 april 2007 13:24 schreef Elvi het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met datingsites?
Je moet je gewoon niet beperken tot één iemand!quote:Op zondag 1 april 2007 17:18 schreef Q. het volgende:
Ik doe niet aan datingsites. Zelfs via FOK! daten lukt me al niet. Nou ja. Nu niet.
quote:Op zondag 1 april 2007 17:27 schreef Christine het volgende:
Hoi.
Wel de hele middag gezeten, nu even niet...quote:
Ik zit in een leuk jurkje met mijn laptopje op het balkon. Genieten!quote:Op zondag 1 april 2007 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel de hele middag gezeten, nu even niet...
Hier is het balkon nog wat koud. Dat ligt ook in de schaduw helaas...quote:Op zondag 1 april 2007 17:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zit in een leuk jurkje met mijn laptopje op het balkon. Genieten!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |