abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47895985
quote:
Op zondag 1 april 2007 16:40 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Dus we mogen de ene asielzoeker die in levensgevaar is wel binnen laten maar de andere asielzoeker niet omdat hij de verkeerde boeken in z'n boekenkast heeft staan.
nee omdat hij bepaalde opvattingen heeft die niet samengaan met de nederlandse rechtstaat..
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_47896018
quote:
Op zondag 1 april 2007 16:41 schreef Hayek het volgende:

[..]

moeten ze zelf weten, maar dan moeten ze ook niet zeuren als ze de uitspraak niet willen begrijpen
Als ik die uitspraken zo zie vind ik ze beledigend en Spruyt, Eerdmans en Pastors vinden ze ook beledigend. Dus ik kan me goed voorstellen dat moslims ze ook beledigend vinden.
lollig
  zondag 1 april 2007 @ 16:45:55 #53
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47896066
quote:
Op zondag 1 april 2007 16:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Als ik die uitspraken zo zie vind ik ze beledigend en Spruyt, Eerdmans en Pastors vinden ze ook beledigend. Dus ik kan me goed voorstellen dat moslims ze ook beledigend vinden.
En de gemiddelde uitspraak van moslims vind ik beledigend. Waarom zijn we zo'n land van lange tenen geworden?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47896114
quote:
Op zondag 1 april 2007 16:45 schreef PJORourke het volgende:

[..]

En de gemiddelde uitspraak van moslims vind ik beledigend. Waarom zijn we zo'n land van lange tenen geworden?
Ik vind beledigen prima en vrije meningsuiting een groot goed. Maar Wilders wil dat moslims integreren/assimileren in Nederland en dan zijn zulke uitspraken contra productief. Of heeft hij een dubbele agenda?

[ Bericht 3% gewijzigd door ub40_bboy op 01-04-2007 16:54:01 ]
lollig
pi_47896115
quote:
Op zondag 1 april 2007 16:43 schreef ub40_bboy het volgende:

Belediging is een onderdeel van vrijheid van meningsuiting, als ze daar tegen zijn gaan ze maar naar een land zonder die vrijheid.
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_47896264
quote:
Op zondag 1 april 2007 16:42 schreef Hayek het volgende:

[..]

nee omdat hij bepaalde opvattingen heeft die niet samengaan met de nederlandse rechtstaat..
Alleen maar omdat jij alle moslims associeert met de radicale islam?
pi_47896478
quote:
Op zondag 1 april 2007 16:53 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Alleen maar omdat jij alle moslims associeert met de radicale islam?
als moslims zich conformeren aan de nederlandse rechtstaat zal niemand ze weigeren, dat heeft geert ook vaak aangegeven
  † In Memoriam † zondag 1 april 2007 @ 17:08:19 #58
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_47896654
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:01 schreef Hayek het volgende:
als moslims zich conformeren aan de nederlandse rechtstaat zal niemand ze weigeren, dat heeft geert ook vaak aangegeven
Geert wil het eerste artikel van de grondwet veranderen. Hij conformeert zich ook niet aan de grondwet.
Carpe Libertatem
pi_47896721
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:08 schreef Boze_Appel het volgende:

Geert wil het eerste artikel van de grondwet veranderen.
Ja dat doen politici he.. wetten maken en veranderen
quote:
Hij conformeert zich ook niet aan de grondwet.
Oh en waarom niet?

Trouwens wie houdt zich tegenwoordig nog wel aan de grondwet? Zie deze site.. kinderen krijgen gratis een abonnement op een sportclub.. mits ze uiteraard niet blank zijn..

En als je denkt dat dit een actie is van een verdwaald multikul clubje, lees dit
quote:
Tijd voor Vechtsport is onderdeel van het programma ´Meedoen allochtone jeugd´ van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Even ter herinnering:
quote:
‘Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.’

[ Bericht 20% gewijzigd door Hayek op 01-04-2007 17:16:18 ]
pi_47897012
De PVV lijkt eigenlijk nogal sterk op de SP, ze trekken ook ongerveer dezelfde stemmers, dom, arm en populistisch.
  zondag 1 april 2007 @ 17:26:11 #61
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47897136
quote:
Op zondag 1 april 2007 16:48 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind beledigen prima en vrije meningsuiting een groot goed. Maar Wilders wil dat moslims integreren/assimileren in Nederland en dan zijn zulke uitspraken contra productief. Of heeft hij een dubbele agenda?
Ik denk dat Wilders dat wil, zoals de meesten van ons, maar er niet in gelooft. Daarom zal hij, heel verstandig, inzetten op een remigratiebeleid.
  zondag 1 april 2007 @ 17:27:00 #62
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47897168
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Geert wil het eerste artikel van de grondwet veranderen. Hij conformeert zich ook niet aan de grondwet.
Je mag de grondwet democratisch wijzigen. Het lijkt wel een bijbel zeg.
pi_47897270
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef Pony-Lover het volgende:
De PVV lijkt eigenlijk nogal sterk op de SP, ze trekken ook ongerveer dezelfde stemmers, dom, arm en populistisch.
oftewel 70% van nederland..
pi_47897531
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:26 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik denk dat Wilders dat wil, zoals de meesten van ons, maar er niet in gelooft. Daarom zal hij, heel verstandig, inzetten op een remigratiebeleid.
Waarom staat dat dan niet in zijn verkiezingsprogramma? Of wil hij eerst de situatie laten escaleren?
lollig
pi_47897686
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:39 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Waarom staat dat dan niet in zijn verkiezingsprogramma? Of wil hij eerst de situatie laten escaleren?
Volgens mij heeft hij het vaak genoeg over het terugsturen van probleemgevallen waaronder haatzaaiende imams of criminele relmarokkanen
pi_47897707
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:45 schreef Hayek het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij het vaak genoeg over het terugsturen van probleemgevallen waaronder haatzaaiende imams of criminele relmarokkanen
We praten over alle moslims.
lollig
pi_47897738
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:46 schreef ub40_bboy het volgende:

We praten over alle moslims.
omdat niet alle moslims een probleem veroorzaken..
pi_47897798
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:47 schreef Hayek het volgende:

[..]

omdat niet alle moslims een probleem veroorzaken..
Ik zei Wilders wil toch dat de moslims in Nederland integreren/assimileren. Waarop pjrorourke zei dat Wilders waarschijnlijk een remigratiebeleid wil.
lollig
  zondag 1 april 2007 @ 17:57:31 #69
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47897965
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zei Wilders wil toch dat de moslims in Nederland integreren/assimileren. Waarop pjrorourke zei dat Wilders waarschijnlijk een remigratiebeleid wil.
Ik zeg dat hij het wel wil, maar er niet in gelooft. Niet mijn woorden verdraaien.
pi_47897994
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:50 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

een remigratiebeleid van diegenen die niet willen integreren ja..

en assimileren is ook een beetje onzin, WIlders heeft nooit geëist dat moslims zouden stoppen met ramadan of het bidden naar allah.. ze mogen doen wat ze willen zolang het niet in strijd is met de nederlandse rechtstaat
pi_47898177
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:58 schreef Hayek het volgende:

[..]

en assimileren is ook een beetje onzin, WIlders heeft nooit geëist dat moslims zouden stoppen met ramadan of het bidden naar allah.. ze mogen doen wat ze willen zolang het niet in strijd is met de nederlandse rechtstaat
Waarom wil hij immigranten die hier nieuw komen een assimilatie contract laten tekenen dan?
lollig
pi_47898192
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:57 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik zeg dat hij het wel wil, maar er niet in gelooft. Niet mijn woorden verdraaien.
lollig
pi_47898330
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:05 schreef ub40_bboy het volgende:

Waarom wil hij immigranten die hier nieuw komen een assimilatie contract laten tekenen dan?
Ik wil alleen even het begrip 'assimilatie' toelichten aangezien mensen hier denken dat het betekend dat moslims totaal afstand moeten doen van hun cultuur, dat bedoeld Wilders er niet mee, ik vind assimilatie ook een beetje verkeerd gekozen begrip, hij had eerder integratie contract moeten nemen, assimilatie is een beetje beladen woord..

van zijn site:
"Een noodzakelijke eis aan de (toekomstige) migrant is het tekenen van een ‘assimilatie¬contract’ met de Nederlandse overheid. Hiermee geeft de migrant te kennen dat hij de Nederlandse dominante waarden en normen zal gaan delen."

Ik snap niet wat daar mis mee is met bovenstaande eis..
pi_47898435
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:11 schreef Hayek het volgende:

[..]

Ik wil alleen even het begrip 'assimilatie' toelichten aangezien mensen hier denken dat het betekend dat moslims totaal afstand moeten doen van hun cultuur, dat bedoeld Wilders er niet mee, ik vind assimilatie ook een beetje verkeerd gekozen begrip, hij had eerder integratie contract moeten nemen..

van zijn site:
"Een noodzakelijke eis aan de (toekomstige) migrant is het tekenen van een ‘assimilatie¬contract’ met de Nederlandse overheid. Hiermee geeft de migrant te kennen dat hij de Nederlandse dominante waarden en normen zal gaan delen."
Oke duidelijk maar ik vind die beledigingen nog steeds contra productief als je van migranten vraagt om de dominante Nederlandse normen en waarden te delen.

Eerst vraagt hij van migranten om zich netjes te gedragen en zich aan de Nederlandse normen en waarden te houden en vervolgens schoffeert hij ze.
lollig
pi_47898474
Ach zo'n beetje elke groep in nederland wordt wel eens beledigt, daar moeten ze tegen kunnen..

ik ga me ook niet opwinden over wat moslims allemaal over mij roepen als ongelovige zijnde..
pi_47898663
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:16 schreef Hayek het volgende:
Ach zo'n beetje elke groep in nederland wordt wel eens beledigt, daar moeten ze tegen kunnen..

ik ga me ook niet opwinden over wat moslims allemaal over mij roepen als ongelovige zijnde..
Ja maar waarom zou jij als politicus, die wil dat moslims zich netjes gedragen, diezelfde moslims beledigen?
lollig
pi_47898714
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:23 schreef ub40_bboy het volgende:

Ja maar waarom zou jij als politicus, die wil dat moslims zich netjes gedragen, diezelfde moslims beledigen?
Beledigen is relatief, bovendien richt hij zich voornamelijk op de extremere moslims
pi_47898797
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:25 schreef Hayek het volgende:

[..]

Beledigen is relatief, bovendien richt hij zich voornamelijk op de extremere moslims
"Moslims moeten de helft van de koran eruit scheuren."

Deze belediging is gericht tegen de extremere moslims?
lollig
  zondag 1 april 2007 @ 18:44:02 #79
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47899328
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:28 schreef ub40_bboy het volgende:

Wat is daar beledigend aan? Je zegt alleen maar dat de koran een haatdragend boek is dat in strijd is met onze gedragsregels.
pi_47899518
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:28 schreef ub40_bboy het volgende:

ja tegen moslims die alle regels uit de koran willen opvolgen, zeker de helft van de koran kun je niet opvolgen als je volgens de westerse regels wilt leven
pi_47899655
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef Hayek het volgende:

[..]

ja tegen moslims die alle regels uit de koran willen opvolgen, zeker de helft van de koran kun je niet opvolgen als je volgens de westerse regels wilt leven
Dan moet hij dat zeggen. Niet dat moslims de helft van een voor hun heilig boek moeten afscheuren.
lollig
pi_47899694
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Sja, dat is bekend. Het is een xenofobenpartij.
Liever een partij die buitenlanders op hun plek zet dan een partij die ze voortrekt.
  † In Memoriam † zondag 1 april 2007 @ 19:47:36 #83
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_47901309
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:27 schreef PJORourke het volgende:
Je mag de grondwet democratisch wijzigen. Het lijkt wel een bijbel zeg.
Jahoor, natuurlijk mag dat. Graag zelfs op een veelheid van punten, maar het was een reactie op het fundament van de rechtstaat en dat is toch echt de grondwet.
Carpe Libertatem
pi_47901806
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:54 schreef ub40_bboy het volgende:

Dan moet hij dat zeggen. Niet dat moslims de helft van een voor hun heilig boek moeten afscheuren.
het was een figuurlijke opmerking, dat ze de helft zouden moeten verscheuren (niet opvolgen) als ze in het westen zouden willen leven
pi_47901852
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:56 schreef rebel6 het volgende:

[..]

buitenlanders op hun plek zet
pi_47901952
  zondag 1 april 2007 @ 20:36:16 #87
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47903015
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat is daar mis mee? Het is maar een boek hoor, vol met hatelijke taal en achterlijkheid. Waarom ga jij mee in met de lange tenen van moslims? Mogen we ook geen spotprenten meer plaatsen?
pi_47903515
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:36 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Het is maar een boek hoor, vol met hatelijke taal en achterlijkheid. Waarom ga jij mee in met de lange tenen van moslims? Mogen we ook geen spotprenten meer plaatsen?
Je begrijpt nog steeds niet wat ik bedoel of wel.
quote:
Op zondag 1 april 2007 16:48 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

lollig
  zondag 1 april 2007 @ 21:02:41 #89
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47904008
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:48 schreef ub40_bboy het volgende:
Je begrijpt nog steeds niet wat ik bedoel of wel.
Ik begrijp het maar al te goed. Jij gelooft in de illusie dat moslims integreren als je ze knuffelt, beschermt en behandelt als onzelfstandige, onverantwoordelijke kleine kinderen. De realiteit is dat er in een vrije samenleving altijd wel iemand zal zijn die bereid is de waarheid over de koran te zeggen.
pi_48284763
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:59 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nee, oke. Maar die slaven zoals Dion Graus en Fleur Agema zijn natuurlijk puur zetel vulling. Ik vind het nog steeds een gemiste kans voor Wilders dat hij het niet samen met Spruyt heeft gedaan.
Spruyt vind WIlders Extreem Rechts hebben we laats kunnen lezen.
pi_48293221
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:44 schreef FransBoersma het volgende:

[..]

Spruyt vind WIlders Extreem Rechts hebben we laats kunnen lezen.
Ja als Wilders samen met Spruyt een partij was begonnen had ik hem nog serieus genomen dat is nu afgelopen.
lollig
pi_48295279
De PVV is een eenmansfractie inderdaad. Alle beslissingen lopen via de fractieleider, zelfs alle media-optredens. Het is een beetje als de SP in de begintijd.
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:27:56 #93
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48299996
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef Hayek het volgende:

[..]

Ja er is een hoop in te halen na 30 jaar taboe op dit gebied..
Nog steeds? Het deksel is er toch al zo'n vijf jaar vanaf. Kunnen jullie niet eens opschieten met dat geconstateer en gewoon concrete voorstellen doen?
pi_48312441
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:02 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik begrijp het maar al te goed. Jij gelooft in de illusie dat moslims integreren als je ze knuffelt, beschermt en behandelt als onzelfstandige, onverantwoordelijke kleine kinderen. De realiteit is dat er in een vrije samenleving altijd wel iemand zal zijn die bereid is de waarheid over de koran te zeggen.
Dat is ook weer overdreven. Wat ub40_bboy bedoelt (denk ik) en waar ik het ook mee eens ben, is dat Wilders wat subtieler in zijn uitspraken moet zijn. Ipv te zeggen: "Alle moslims zouden de helft van de Koran eruit moeten scheuren." kan je ook zeggen "Grote gedeeltes in de Koran zijn in strijd met de Nederlands normen, waarden en wetten en als Moslims in Nederland willen wonen, moeten ze zich dus ook aanpassen."

Ik ben het met best wat punten van Wilders eens, maar ik zou niet op hem stemmen, omdat hij de boodschap verkeert brengt en de popi-jopie uithangt. Hij roept ongenuanceerde one-liners, waarmee hij stemmers probeert te trekken, maar de moslims het harnas in jaagt en ave-rechtse reacties opwekt.
"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
  zaterdag 14 april 2007 @ 01:13:52 #95
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_48312947
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:48 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hmm, dan zal het de beeldvorming wel zijn. Hoewel ik nog steeds vind dat WIlders ja knikkers heeft aangenomen.
Dat komt omdat je een linkse racker bent en die geitewollen sok zit te strak om je nek.
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_48327934
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 01:13 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Dat komt omdat je een linkse racker bent en die geitewollen sok zit te strak om je nek.
Jezus. Als je het woord 'rakker' niet eens kunt spellen, dan kun je je maar beter beperken tot ONZ en PUB.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_48331182
quote:

[..]

quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:43 schreef retteketet het volgende:

[..]

Jezus. Als je het woord 'rakker' niet eens kunt spellen, dan kun je je maar beter beperken tot ONZ en PUB.
Wat houd ik toch van goed onderbouwde, inhoudelijke argumenten

OT: De PVV is zo snel gegroeid dat ze de zetels eigenlijk moesten "opvullen". De kamerleden van de PVV hebben weinig tijd gehad om in de politiek te groeien, waardoor al snel het woord 'ja-knikkers' valt. Als je echter kijkt naar de kamervragen is de verdeling vergelijkbaar met een andere partij.

Je kunt trouwens alles over Wilders zeggen, maar hij heeft z'n zaakjes in ieder geval op orde in tegenstelling tot de LPF een paar jaar geleden.
"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
  zaterdag 14 april 2007 @ 20:37:37 #98
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48331212
quote:

[..]

Wij rekkers zijn de bom!
  zondag 15 april 2007 @ 13:59:03 #99
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_48346811
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:58 schreef Hayek het volgende:

[..]

Mogen ze nu wel dingen doen dien in strijd zijn met de Nederlandse rechtstaat? Nogal een non-issue blijkbaar.
lege ton
  zondag 15 april 2007 @ 14:08:24 #100
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_48347073
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wij rekkers zijn de bom!
Komt na de kogel, nu ook al de bom van links?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')