Ik heb het idee dat Huub Lieke niet wil verliezen door een van deze dames. En als het bij zoenen blijft gebeurt dat niet...quote:Op zondag 1 april 2007 00:35 schreef Taurus het volgende:
Waarom gaat Huub niet tot actie over? Ze zijn nou al 'n half uur alleen maar aan 't zoenen volgens mij![]()
Een gestoorde FOKfan!quote:Op zondag 1 april 2007 00:42 schreef akveor het volgende:
Jeroen eruit.... hahaha te gek.... toch een geweldige prestatie...
gaat LL nou zoenen met de security?quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede reclame voor FOK!
Echt welquote:Op zondag 1 april 2007 00:42 schreef proh het volgende:
Likkende Lassie is nog steeds de held!
ik vind van niet, precies goed, gewoon een goed einde van het feest voor hem. met style!quote:Op zondag 1 april 2007 00:43 schreef Sporti het volgende:
Jeroen heeft het duidelijk beetje overdreven![]()
Kruipt zometeen weer zijn hunnebedje in met zij neukertjequote:Op zondag 1 april 2007 00:42 schreef beequeen het volgende:
Volgens Braaaaaajen zijn HUN meer dronken dan ONS.
Wees er maar trots opquote:
echt waar? Die lul stond gewoon met een meid te geilen achter de draaitafelquote:Op zondag 1 april 2007 00:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is een lul. Hij verteld hier dat hij geregeld heeft dat LL eruit is gegooid.
[afbeelding]
Koningse capquote:
Jeeeeeeeeeee, da's lang geleden, en je gaat nu al weg?quote:Op zondag 1 april 2007 00:43 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft LL eruit laten zetten
Amanda "Fok die jongen"![]()
![]()
welterusten piepeltjes
Fok man geef hem de credits.... hij heeft veel info proberen doo te spelen...quote:
Zoals het een ware Fok!ker betaamt.quote:Op zondag 1 april 2007 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede reclame voor FOK!
is dat een hint voor Brian?quote:Op zondag 1 april 2007 00:44 schreef akveor het volgende:
Amanda zegt tegen Brian: Mijn panties zijn afgezakt. Ik lijk nu net het meisje van de Soca-boys...
Ben bang dat hij helemaal niet serieus word genomen met zijn overkill.quote:Op zondag 1 april 2007 00:44 schreef Napster het volgende:
Hij heeft toch info doorgegeven, geslaagd dus
Amanda ook ...quote:Op zondag 1 april 2007 00:44 schreef avonne het volgende:
[..]
echt waar? Die lul stond gewoon met een meid te geilen achter de draaitafel
ik vind het leukquote:Op zondag 1 april 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Hij is een soort van beetje doorgedraaid. Hij wilde de held uithangen, maar nu is hij een ANTI-HELD
Jouw mening...quote:Op zondag 1 april 2007 00:44 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Hij zet FOK met zijn akties wel in een kwaad daglicht zo.
Leuk voor hem dat ie in DGK is geweest maar hij is gewoon tever gegaan![]()
![]()
Dat zei Amanda, ennnuuuhhhh ze heeft wel een beetje gelijkquote:
Komt door de druk denk ik.....quote:Op zondag 1 april 2007 00:45 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ben bang dat hij helemaal niet serieus word genomen met zijn overkill.
Tis nu Lulletje Lampepikquote:Op zondag 1 april 2007 00:46 schreef FSR het volgende:
Hij heeft dan niet gelikt, maar zijn naam is nu LL: Lachende Lassie
Ik ook, cool.quote:
Volgens mij wel want Huub kent LL van MSN in de vakantieweekquote:Op zondag 1 april 2007 00:45 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ben bang dat hij helemaal niet serieus word genomen met zijn overkill.
Alsof Huub zich morgen nog iets kan herinneren met zijn bezopen kop.quote:Op zondag 1 april 2007 00:45 schreef akveor het volgende:
Fok man geef hem de credits.... hij heeft veel info proberen doo te spelen...
HELDquote:Op zondag 1 april 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jouw mening...
Ik vind hem een HELD...
quote:Op zondag 1 april 2007 00:48 schreef RSie het volgende:
lassie heeft alleen maar uitgevoerd wat de rest van Fok wilde dat hij zou doen.
Hij heeft niks gedaan.quote:Op zondag 1 april 2007 00:44 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Hij zet FOK met zijn akties wel in een kwaad daglicht zo.
Leuk voor hem dat ie in DGK is geweest maar hij is gewoon tever gegaan![]()
![]()
Het stopte toch om ca. 0:30uur ?quote:Op zondag 1 april 2007 00:48 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
weet iemand hoe laat het feestje stopt?
Ze hebben te weinig streams om deze uit de hand gelopen pauperbende goed uit te zenden..quote:Op zondag 1 april 2007 00:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Beelden van Eric krijg je niet meer te zien..
Precies. Het was heel moedig van Jeroen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:47 schreef Yolande het volgende:
Ik vind LL wel grappig, de meeste van ons zouden niets durven zeggen of laten merken dat ze hier op het forum schrijven en helemaal niet hier durven vertellen dat ze naar zo'n avond gaan, omdat ze weten dat het nooit goed is en dat de ene helft vind dat hij/zij het goed doet en de andere helft alleen maar loopt te zeiken over hem/haar.![]()
Mensen hebben altijd wel wat te zeuren.quote:Op zondag 1 april 2007 00:48 schreef RSie het volgende:
Ze is gewillig en morgen weer weg dus wat maakt het uitquote:Op zondag 1 april 2007 00:47 schreef robert2006 het volgende:
wat heeft die huub toch een rare smaak van dames, deze is lelijk
Nou bar...quote:Op zondag 1 april 2007 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede reclame voor FOK!
Mee Eensch !!!!quote:Op zondag 1 april 2007 00:48 schreef RSie het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 00:47 schreef Yolande het volgende:
Ik vind LL wel grappig, de meeste van ons zouden niets durven zeggen of laten merken dat ze hier op het forum schrijven en helemaal niet hier durven vertellen dat ze naar zo'n avond gaan, omdat ze weten dat het nooit goed is en dat de ene helft vind dat hij/zij het goed doet en de andere helft alleen maar loopt te zeiken over hem/haar.![]()
eensquote:Op zondag 1 april 2007 00:48 schreef Lieve het volgende:
Echt de minst leuke Huub! De minst leuke!
Eensch!quote:Op zondag 1 april 2007 00:47 schreef Yolande het volgende:
Ik denk dat die beelden voor dit tijdstip zelfs te schokkend zijn.quote:Op zondag 1 april 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze hebben te weinig streams om deze uit de hand gelopen pauperbende goed uit te zenden..![]()
Ik weet het wel: het tweedequote:Op zondag 1 april 2007 00:45 schreef Taurus het volgende:
Ach. Ik weet niet wat ik triester vind: Of er uit worden gezet door kansloos gedrag, of daar blijven tussen kansloze wezens..![]()
Verlegen????quote:Op zondag 1 april 2007 00:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik denk dat die beelden voor dit tijdstip zelfs te schokkend zijn.
Het is een fijn feest.quote:Op zondag 1 april 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze hebben te weinig streams om deze uit de hand gelopen pauperbende goed uit te zenden..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |