Je hebt toch wel door dat je nu zelf precies hetzelfde doet hequote:Op zondag 1 april 2007 03:52 schreef avonne het volgende:
Trek je niks aan van die losers die kritiek hebben... zij geven kritiek lekker anoniem van achter hun pc-tje.
Ja gaat toch geen 100 euro betalen om info door te spelen die Huub nu toch al weer vergeten is? Als je naar zo'n feest gaat moet je los gaan en ouwehoeren. Niet constant FOK.nl roepenquote:Op zondag 1 april 2007 10:43 schreef havefun het volgende:
Hebben die tering leiers LL er toch nog uitgeflikkerd daar?
LL je deed het top daar, je hebt bijna iedereen kunnen spreken en veel informatie doorgespeeld!
Dus ik zeg Ik hou d'r van!
Het gaat er toch ook om dat je dan binnen in die villa kan kijken en al die bewoners in het echt ziet.quote:Op zondag 1 april 2007 10:46 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja gaat toch geen 100 euro betalen om info door te spelen die Huub nu toch al weer vergeten is? Als je naar zo'n feest gaat moet je los gaan en ouwehoeren. Niet constant FOK.nl roepen![]()
Zou ik ook gedaan hebben jaquote:Op zondag 1 april 2007 10:46 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja gaat toch geen 100 euro betalen om info door te spelen die Huub nu toch al weer vergeten is? Als je naar zo'n feest gaat moet je los gaan en ouwehoeren. Niet constant FOK.nl roepen![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 10:42 schreef Vakkie_W het volgende:
Gewoon vriendelijk gevraagd om weg te gaan...
Mag toch hopen dat hij niet een afspiegeling is van het doorsnee volk hier op FOK!
haha de mensen daarachter waren echt niet! blij, kreeg mn tas, mn mobiel en ik kon oprotten...en ik mocht naar de witte bergen lopen. Lift geregeld en uur later was ik thuis.quote:
Huub: stemt Natasia Brain eruitquote:Op zondag 1 april 2007 10:02 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar.
Wie weet meer?![]()
Duh!quote:Op zondag 1 april 2007 12:17 schreef maril het volgende:
[..]
vooral naar Amanda toe had hij weinig respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |