Eindelijkquote:Op zondag 1 april 2007 00:41 schreef Kinga het volgende:
HIJ IS ERUIT GEKICKT
quote:Op zondag 1 april 2007 00:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Een evenzo brede als lange kalende man heeft hem zojuist eruit geknikkerd.
Hij had zelf denk ik ook wel door dat hij daar niets te zoeken had.quote:Op zondag 1 april 2007 00:44 schreef Timmie2 het volgende:
daar was hij denk ik zelfs op uit even 15min eruit gekickt worden.
Want volgens jou had hij die 100 euro terug gekregen als hij het hele pauperfeest uit had gezeten?quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 00:44 schreef Vakkie_W het volgende:
Nerds hoeven wij niet te zien op de streams.
Viel me mee dat hij niet even achter een PC ging zitten om zijn active topics op tweakers.net te bekijken![]()
Op zijn manier zekerquote:Op zondag 1 april 2007 01:22 schreef Torment het volgende:
Eerst hem aanmoedigen en dan gaan lopen etteren.. komop zeg. Hij heeft er vast lol in gehad.
En wat mij betreft is ie welkom: de rest "wist" kennelijk niet dat ze zich konden opgeven voor een feest, waren niet bereid daar ¤ 100,= voor neer te leggen, zijn pissig dat zij niet uitgenodigd zijn of waren te bang voor heel FOK! af te gaan maar durven nu wel te roepen dat hij het fout gedaan heeftquote:Op zondag 1 april 2007 01:14 schreef Frasier het volgende:
Ben benieuwd wanneer hij hier z'n stoere verhalen komt verkondigen
Wat fluisterde je in Brain's oor, tegen het einde van het feessie, bij de draaitafel?quote:Op zondag 1 april 2007 02:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huub weet alles!!!ook over gister avond
Wake up dude,..... het is een fokkerquote:Op zondag 1 april 2007 02:29 schreef Suikeroom het volgende:
ik vond je echt eng gewoon hoe je achter Huub aanliep.. beetje freaky allemaal
wou hij toch???/quote:Op zondag 1 april 2007 01:14 schreef Vakkie_W het volgende:
100 euro![]()
Had hij beter van naar de hoeren kunnen gaan
quote:Op zondag 1 april 2007 09:50 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
wou hij toch???/
amanda was toch de bedoeling???
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 1 april 2007 02:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Welke info heeft hij nou doorgegeven ?
Was Stijn erg kwaad?quote:Op zondag 1 april 2007 02:17 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jongens! zeik niet! ik zag dat de cameras niet altijd op me waren gericht, maar heb uitgebreid met jaap gesproken, is dat nog overgekomen?
Mooi gezegd Avonne. helemaal mee eens. stelletje laffe hondenquote:Op zondag 1 april 2007 03:52 schreef avonne het volgende:
LL
Door jou vond ik het feestje nog enigszins uit te houden !!
Respect dat je het lef had om met je kop op de streams te komen en tegen de regels in gewoon deed wat je wilde en zei wat je wilde zeggen.
Trek je niks aan van die losers die kritiek hebben... zij geven kritiek lekker anoniem van achter hun pc-tje.
Eretitel "de eerste Fokker die uit de Gouden Kooi is geflikkerd"![]()
Er waren heel wat mensen die er tegen waren dat we een kaartactie voor Huub hebben gedaan, omdat het "te soft" zou zijn voor Fok!.
Jij hebt nu een mooie tegenhanger geplaatst, zodat Fok! weer lekker irritant gevonden wordt![]()
Is "eruit geflikkerd" overdreven.quote:Op zondag 1 april 2007 10:31 schreef Urquhart het volgende:
Dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |