lol ik spuug bijna mijn drank over mijn bureauquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
O Joepie!
BAN zit bij elkaar uit te huilen, ze durven eigenlijk niet meer tussen de feestgangerts.
En Brain is hard op weg naar het totale para-schap!
Leuk Feessie!
Omdat hij informatie zou doorspelen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:45 schreef Gert het volgende:
Hoezo wordt LL verwijderd???
HIj voelde alleen effe of ze wel echt waren!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:45 schreef Mika25 het volgende:
Als het waar is dat Jeroen in Amanda's tiet geknepen heeft is ie net zo fout als Jaap... de nr.1 reden waarom ik een hekel aan Jaap heb...
En Amanda wordt gek van hemquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat hij informatie zou doorspelen.![]()
quote:
Hij zou handtastelijk zijn geweestquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:45 schreef Gert het volgende:
Heb net de OP aangepast. De volgende is voor jouquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:45 schreef Gert het volgende:
Leek er wel opquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:47 schreef Kinga het volgende:
is al ene out.
Die 100 E is voor dat goeie doel ook he. Er is niet gezegd dat je daarvoor vanalles krijgt ofzo volgens mij..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:46 schreef CARLAK het volgende:
Moet je nu 100 euro + reiskosten en overnachting betalen voor zo''n gore goedkope troep. Huub en Eric hebben dit niet netjes geregeld als gastheer.![]()
Ze waren richting jacuzzi...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:46 schreef itsme het volgende:
heeft iemand LL op de streams?
Hij heeft in een eerder gesprekje met Amanda.. (toen over haar dommigheid) idd haar borsten aangeraakt. Amanda deinsde toen ook terug en zei dat hij dat niet kon maken. Die jongen met die donkere krulletjes en zonnebril op zijn hoofd stond er ook bij.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:45 schreef Mika25 het volgende:
Als het waar is dat Jeroen in Amanda's tiet geknepen heeft is ie net zo fout als Jaap... de nr.1 reden waarom ik een hekel aan Jaap heb...
nee, omdat hij ongevraagd aan de tieten van aman zatquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat hij informatie zou doorspelen.![]()
hij is er op aangesproken, niet verwijderdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Die 100 E is voor dat goeie doel ook he. Er is niet gezegd dat je daarvoor vanalles krijgt ofzo volgens mij..
Wordt ie er nou echt uit gezet? Tsja, toch jammer 'n beetjeHij ging misschien iets te snel overmoedig worden
De fucking HELD!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, omdat hij ongevraagd aan de tieten van aman zat
jaja, Brian liegt nooit...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:45 schreef Mika25 het volgende:
Nog niet...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:48 schreef havefun het volgende:
Is LL eruit geflikkerd?
Okay, ik vroeg me al af hoe Brian en Amanda wisten dat hij dat deed.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, omdat hij ongevraagd aan de tieten van aman zat
ze had kipfileetjes.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat kind had opvulling in dr bh!?
Waar de fuck slaat dat nou op!?
Sylvia???quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:48 schreef VirtualPOM het volgende:
We zien wie de goren zijn: Huub, Eric en Sylvia is ook de weg kwijt....
Oh, is het Del?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:48 schreef CARLAK het volgende:
Dronken Del krijgt bikini van Natasia. Natasia is echt professioneel. Ik denk dat ze een goede portier is.
Meisje is bang dat mensen haar kipfiletjes zien. Natasia stelt haar gerust.
Maar al met al is het dus bij een waarschuwing geblevenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij heeft in een eerder gesprekje met Amanda.. (toen over haar dommigheid) idd haar borsten aangeraakt. Amanda deinsde toen ook terug en zei dat hij dat niet kon maken. Die jongen met die donkere krulletjes en zonnebril op zijn hoofd stond er ook bij.
ja omdat ze ook geen aandacht krijgen van de gasten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:49 schreef VirtualPOM het volgende:
Jaap, Brian en Natasia gedragen zich tenminste..
Was de selectie procedure niet een minimale cupmaat? Kortom.. vrouwen worden er op veroordeeld.. en de domme types trekken zich daar helaas iets van aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat kind had opvulling in dr bh!?
Waar de fuck slaat dat nou op!?
Dat was hij toch al , iterreseert hem niets, vinden alleen de meesten mensen hier leukquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:47 schreef avonne het volgende:
Brian "ik heb wel gedronken, maar ik ben scherp erop"
nu ben je echt de lul op FOK, Brian![]()
dat idee had ik ook ja . . .quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:48 schreef Mika25 het volgende:
NatasJa moet weer eens iemand helpen met omkleden...alles om maar aan borsten te mogen zitten het Natas?
Jawel, de keurslager gaat eraan, hier op FOK.............quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:47 schreef avonne het volgende:
Brian "ik heb wel gedronken, maar ik ben scherp erop"
nu ben je echt de lul op FOK, Brian![]()
Kee dan. Maar blijkbaar moet hij zich gedeisd houden. Brian had het er net over dat hij geklaagd had en dat de bewaking LL aangesproken zou hebben.quote:
Ik zag het dus toch goedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:50 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw heeft haar bedmaatje al geregeld.
In haar tiet geknepen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:49 schreef Kinga het volgende:
Wat zei Amanda dan? Wat heeft ie gedaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |