Het kwaakt en wil alleen jonge kwik/kwek en kwakjes.quote:Op maandag 2 april 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
Wie heeft dat nou weer geroepen dan??
Spannend... klinkt als Peking Eend... en dat is iig lekkerquote:Op maandag 2 april 2007 00:40 schreef Prospera het volgende:
Morgen hier Sanghai Peking op het menu.
Sinds wanneer trek jij je iets aan van wat hij zegt??quote:Op maandag 2 april 2007 00:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het kwaakt en wil alleen jonge kwik/kwek en kwakjes.
Voor jou ook nog even bijschenken zekerquote:Op maandag 2 april 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
Hier wel, maar ik ben ff te verrot om op te staan.... als ik daar wel toen in staat was geweest had ik al in m'n bed gelegen![]()
Je zult de wijn dus zelf ff moeten pakken![]()
Ja heb ik ook maar ik had wel zin in een 'slaapmutsje'quote:Op maandag 2 april 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
Nope ik zit aan t water en heb hier een 1½ literfles naast me staan![]()
Trustequote:Op maandag 2 april 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
Ik heb meer zin in slapen
Dat ga ik dus ook doen...![]()
![]()
Trustequote:Op maandag 2 april 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
![]()
Neuh, ik tiep in mijn slaap, net zoals Huub in zijn slaap naast het bed pist.quote:
En ik pies ook waar ik wil als ik wakker ben.quote:Op maandag 2 april 2007 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik tiep in mijn slaap, net zoals Huub in zijn slaap naast het bed pist.
Schroef je computer eens open dan.quote:Op maandag 2 april 2007 01:40 schreef Prospera het volgende:
En ik pies ook waar ik wil als ik wakker ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |