En zat ik verlegen in een hoekje...nerveus naar de camera starend..uitzoekend wat mijn beste hoek is om vervolgens een stukje waardeloze informatie door te geven van de zenuwen zoals "Pieter van den Hoogenband heeft geen goud gehaald maar misschien heeft Ian Thorpe wel doping gebruikt" waarop ik de rest van de avond genegeerd word..kapot word gemaakt in de uitzendingen en met Natas mee naar Suriname vertrektquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat de leuke mannen op haar afkomenMaar als jij nu op dat feest was geweest.... dan was je 100 Euro lichter....
JA, wat is dat op z'n gezicht... Ziet er niet echt uit!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:32 schreef proh het volgende:
haha, Eric met de bukake nog op z'n gezicht
Dom, Jaap indoctrinerenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
LL tegen Jaap, vertrouw niemand!!! Coole gast
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
..............en met Natas mee naar Suriname vertrekt
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En zat ik verlegen in een hoekje...nerveus naar de camera starend..uitzoekend wat mijn beste hoek is om vervolgens een stukje waardeloze informatie door te geven van de zenuwen zoals "Pieter van den Hoogenband heeft geen goud gehaald maar misschien heeft Ian Thorpe wel doping gebruikt" waarop ik de rest van de avond genegeerd word..kapot word gemaakt in de uitzendingen en met Natas mee naar Suriname vertrekt
Wit poederrrrrrrrrrrrrr?????????????quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:35 schreef r3gi3boy het volgende:
WAT IS DIE SCHURFT op Erics gezicht!??!!?!?!!!!!!!!!
Mooie meid idd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
Melissa, de dansinstructrice!
[afbeelding]
Yummie!![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef Kinga het volgende:
jeroen PAS OP JONGEN!!
Lijkt mij ook jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef Lipsch het volgende:
Lassie gaat op het randje zitten, spelinfo - misschien een vroegtijdige exit
Ik snap alleen niet echt waarom ie tegen Jaap gaat zeggen vertrouw niemand hier. Is ie vriendjes met die Peter6000 ofzo?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:38 schreef Gigageil het volgende:
Met Jaap gaan we nog lachen later op de avond.....hij kijkt erg ondeugend.....nu al....![]()
Nee, hij is fan van die huubquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet echt waarom ie tegen Jaap gaat zeggen vertrouw niemand hier. Is ie vriendjes met die Peter6000 ofzo?![]()
Zo subtielquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef noekje het volgende:
Er zitten een paar goede tussen over Lieke zegt LL.
Ging over Lieke en dat ze "zogenaamd" geen internet heeft en dat huub gezakt is in de popoll.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
voorzichtig zijn, je zag m echt ff naar woorden zoeken
nog even en hij is ladderzat en vertelt alles doorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:40 schreef CartWOman het volgende:
Damn, Jeroen durft wel, over Lieke. Nu over Fok! maar hij gaat niets doorgeven. Wél dat het gros Lieke niet vertrouwd.
kom op moet jaap dan huub en eric wel vertrouwenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet echt waarom ie tegen Jaap gaat zeggen vertrouw niemand hier. Is ie vriendjes met die Peter6000 ofzo?![]()
IPV dat hij dat nou tegen Brian zegt.... haha, dan is Brian nog erger aan het Para worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dacht het nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kom op moet jaap dan huub en eric wel vertrouwen
Hij mag toch maar 3 drankjes? Of geldt dat niet vandaagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:41 schreef VirtualPOM het volgende:
Huub is echt bezopen, ongelofelijk.....
Beetje stoken, paranoia maken, niks mis mee!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vandaag nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij mag toch maar 3 drankjes? Of geldt dat niet vandaag
Ze komt niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
Is het optreden van juf Judith al geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |