In de juf Judith topic schrijft ze zelf dat ze niet komtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:05 schreef Tissik het volgende:
Merkwaardig inderdaad, Juf Juud zou met haar band komen optreden. Er is echter niets, wat daar op wijst. Zonde!
Het is natuurlijk ook wel een beetje druk hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet wie de cameras bedient, maar het lijkt echt nog steeds nergens op.
Ik vraag de hele tijd al of Alieke er is.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:08 schreef Suikeroom het volgende:
zijn er nou een hele hoop er niet?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:08 schreef VirtualPOM het volgende:
Huub gaat echt de fout in vanavond denk ik
Had ze dat niet eerder kunnen bedenken, bijvoorbeeld op het moment dat ze het toezegde en een week later toen ze de hele setting met Eric en Huub doornam?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Juf Judith heeft in haar eigen fantopic gezegd dat ze niet kon komen, te kort dag, ze vond het wel jammer![]()
Dat blondje, is dat Alieke?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:08 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi blondje
Is het vannacht dan precies 100% volle maan dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:08 schreef Kinga het volgende:
Ook nog es volle maan.... belooft wat vannacht![]()
gaat nergens over nee., veels te kaal en plat ....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |