Jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuke meid zo te zien
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:59 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
OMG, het is LL van opzij, toch?
Whahaha....er zijn al tig fo'to's van hem langs gekomen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:01 schreef havefun het volgende:
Is lassende Likie er al?
Hij moest eens weten!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
L.L is on a mission.... je ziet hem ook gewoon denken van, damn wat zullen ze over me typen op fok![]()
Nog geen enkele post in dit topic gelezen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:01 schreef havefun het volgende:
Is lassende Likie er al?
Het is net begonnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Twee weken geleden begreep ik dat Judith ook zou zingen op dit feest. Als ik alles zo zie lijkt me dat nu erg sterk. Is het afgelast ofzo
Dat doen ze allemaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:01 schreef VirtualPOM het volgende:
Huub noemt het zijn huis... dacht het niet
omdat?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Die eis om in het wit te komen is een miskleun geweest ...
Ze zal zelf niet komen, maar het cdtje van Brian mag vast wel worden gedraaidquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Twee weken geleden begreep ik dat Judith ook zou zingen op dit feest. Als ik alles zo zie lijkt me dat nu erg sterk. Is het afgelast ofzo
Ja .. dat zou mij ook aardig bezighouden als ik daar nu liep .....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
L.L is on a mission.... je ziet hem ook gewoon denken van, damn wat zullen ze over me typen op fok![]()
Ja!! Waar is Judith??? Die zou het feest openen toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Die vraag haad ik ook al gesteld, echter niemand weet het antwoord blijkbaarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:59 schreef proh het volgende:
Bah, vies gewoon dat "baby vet sletje", typisch gevalletje Groupie, heeel erg irritant
Was te kort dag, zie Juf Judithquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Nee ze komt niet, heb ik net ergens gelezenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja!! Waar is Judith??? Die zou het feest openen toch?
Nee het gaat (vanavond) niet doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |