abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47460546
volgens mij was er nog geen fantopic voor juf judith toch?

nou ik vind dat ze dit na dat telefoongesprek met brian wel verdiend

ik ben sinds dien in ieder geval wel fan

kan niet wachten tot ze er weer is

wanneer komt ze eigenlijk weer ?

ga ik zeker effe kijken

pi_47460657
Ze komt vanavond. Vind er geen zak aan, beetje tv maken, belachelijk. Doe mij maar Brains broer op zijn brommertje, hij is cool, brada.
pi_47460799
Is die Judith Omgebouwd trouwens? Ik vind haar er gruwelijk lelijk uitzien.
pi_47462237
Judith
pi_47467664
'k Hoop dat ze zelf ook nog even een riedeltje gaat zingen!
pi_47467697
kan haast niet wachten tot vanavond,hij word er echt uitgebonjoerd bij de les PRACHTIG!!! zakdoekjes liggen al klaar
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:29:37 #7
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47467921
Klinkt als goede televisie, ben benieuwd naar de tv uitzending vanavond.
pi_47468572
Juf Judith is een toppertje... ze heeft een dijk van een stem en als Brian slim is, probeert tie van haar te leren... want hij is een van de meest a-muzikale mensen die ik ken.

Maar ipv scheld tie haar uit en gaat met een paar internet teksten gooien alsof hij ineens weet wat toondoof is........ Nou Juf..... ik heb van je genoten vorige week
pi_47493319
Ze was weer goed
pi_47493398
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze was weer goed
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:16:30 #11
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_47493926
Juf Judith
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 21 maart 2007 @ 07:25:09 #12
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47498503
Helemaal fan van deze blonde vrouw met prachtige stem...
Een kanjer is het!
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_47498918
Ik kan me vergist hebben...maar zat gisteren even te zappen en volgens mij kwam Juf Judith voorbij in de uitzending van "mijn tent is top" (programma met Herman de Blijker) op RTL5.

In 1 van de restaurants was er wat live entertainment(zang) wat verzorgd werd door 3 dames...en die blonde was volgens mij Juf Judith.
pi_47498970
hier kan je een paar liedjes horen van zjudo a.k.a. juf judith:
http://www.boma-entertainment.com/gif/bands-zjudy.html

en deze act gaat ze ws doen op "het feest" :
http://www.boma-entertain(...)ent-divacantrix.html
foto's en muziek:
http://www.boma-entertain(...)ivacantrix-foto.html

There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_47498998
-knip-
oeps.. foutje
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_47499296
Speelde zij vroeger niet Juffrouw Mier in de Fabeltjeskrant?
Ze is in haar rol blijven vastzitten
pi_47502141
Allemachtig, net het filmpje gekeken van de zangles aan Brian.
Wat een engelengeduld heeft die vrouw.
Ik had hem nog nooit horen zingen, maar het is compleet hopeloos als je het mij vraagt (zing zelf ook voor mijn vak).
Hij lijkt mij inderdaad toondoof en ik zou hem een andere hobby aanraden en ons beiden zo snel mogelijk van deze kwelling verlossen.
maar ja, het is wel weer vermakelijke tv, dat dan weer wel. Maar natuurlijk nog lang niet zo leuk als deze! http://www.youtube.com/watch?v=eM0ly2WTSlw&mode=related&search=
en haalt het maar net!
pi_47509489
Judith.... je bent een kanjer!
En je hoeft helemaal niet vreselijk te lijnen. Sommige vrouwen zijn goed zoals ze zijn!
pi_47510579
Juf Judith!
Je hebt zo'n klasse en zo'n gevoel voor timing!
Daarnaast beschik je over mensenkennis!
Klasse!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:54:07 #20
167723 sanni
Acima de seu
pi_47595202
pi_47600911
kan niet wachten tot juf judith weer komt, ze is echt geweldig
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:59:05 #22
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47612443
Er is bij de brave buurtjes een Welkom Juf Judith-topic, waar Juf Judith zelf antwoord geeft op allerlei vragen.
Maar dat lezende bekruipt mij het gevoel dat ene Mr D. aka LS (aka Jufjudith...) de boel daar gruwelijk in de zeik loopt te nemen.
Wat denken mijn lieve mede-FOKkertjes daarvan?
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_47614927
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
Er is bij de brave buurtjes een Welkom Juf Judith-topic, waar Juf Judith zelf antwoord geeft op allerlei vragen.
Maar dat lezende bekruipt mij het gevoel dat ene Mr D. aka LS (aka Jufjudith...) de boel daar gruwelijk in de zeik loopt te nemen.
mjah, heb t ff opgezocht en krijg ook heel sterk de indruk dat dit niet juf judith is
pi_47621815
quote:
Hallo allemaal! IIk wil jullie ontzettend bedanken voor alle positieve en lieve reacties! Dat vind ik ech heel erg leuk!
Er wordt druk gespeculeerd of ik wel de 'echte' juf Judith uit de Gouden Kooi ben
A.s. dinsdag zal ik o.a. een mooi liedje van een van mijn leerlingen zingen (ben super trots op haar), dan weten jullie gelijk dat ik toch echt Juf Judith ben!
Nogmaals dank voor jullie lieve woorden! Groetjes Judith
  zaterdag 24 maart 2007 @ 21:45:35 #25
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_47624245
quote:
Juf Judith zou hier niet posten. (..........die zou dat telefonisch doen )
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')