Ja, het is RTS, wat wil jequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:04 schreef pberends het volgende:
Online lijkt me echt niet leuk... alleen maar gestress.
Maar de vrouwen gaan niet uit de klerenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:21 schreef pberends het volgende:
Ik word trouwens bereziek van dat geslijm de hele tijd van die personages in de filmpjes.
"Oh, you're so fucking great commander"
"Well done, you're better then we thought you were"
"Superb job commander"
"OMG JE BENT GEIL COMMANDER"
Dat zijn ze ook. Mits je verdediging poep is.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:55 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik vind die mammoths maar kut
daar stuur ik dan 10 volgeladen apc's op af,quote:Op woensdag 4 april 2007 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook. Mits je verdediging poep is.
Ik vind die fanatics eigenlijk wel erg leuk.Een stuk of 40 achter de hand en gaan met die banaan: mvc, warfactory en kranen het eerst. Ze zijn extreem goed in het lamleggen van bases.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Als je ze verwacht, de meeste GDI spelers stomen door naar de mammoth + railgunquote:Op woensdag 4 april 2007 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
daar stuur ik dan 10 volgeladen apc's op af,fanatics
Oja oja, nou nou nou dan stuur ik dat en dat...en zus erachternaquote:Op woensdag 4 april 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je ze verwacht, de meeste GDI spelers stomen door naar de mammoth + railgun
In de uitbreidning hoop ik op een mobiele stealth generator, zodat daar een hele groep fanatics mee kan lopen. Dat zou zo leuk zijn
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef Frag_adder het volgende:
Wat heeft de Nod campaign een belachelijk slecht einde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music. When it hits you feel no pain.
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de vraag óf er een uitbreiding komt, het is meer wanneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
En het einde van de Scrin helpt daar helemaal bij. Wat me ook opviel is dat het verhaal nu meer één geheel is. Wat ook meer ruimte over laat voor een uitbreiding.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de vraag óf er een uitbreiding komt, het is meer wanneer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Zet een rig in de buurt om ze te repareren. En die lopende beestjes kunnen niet al te veel hebben. Als je last van ze hebt bij het verdedigen, zet zo'n sonic ding er neer, 2~3 schoten en je engineer kan weer een husk oppakkenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:02 schreef Mad-Matt het volgende:
mammoth is kut, die zijn zo verrot door die lopende tank monstertjes.
das best een aardig plan, is ff proberen vanavondquote:Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zet een rig in de buurt om ze te repareren. En die lopende beestjes kunnen niet al te veel hebben. Als je last van ze hebt bij het verdedigen, zet zo'n sonic ding er neer, 2~3 schoten en je engineer kan weer een husk oppakken
klopt, doe ik ook, echter heb ik altijd apc's + een combinatie van zonetroopers, rifleinfanterie en rocketeers klaar staan..quote:Op woensdag 4 april 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je ze verwacht, de meeste GDI spelers stomen door naar de mammoth + railgun
In de uitbreidning hoop ik op een mobiele stealth generator, zodat daar een hele groep fanatics mee kan lopen. Dat zou zo leuk zijn
Niet zo heel veel meer. Ik vond de campagne van GDI iig te kort. Of te makkelijk, ik ben er nog niet over uit. En dat op hard... In multplayer zal ik wel gep0wned worden, daar ben ik wel zeker van.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:13 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
das best een aardig plan, is ff proberen vanavond
Hoeveel levels zitten er in Act 5? (daar ben ik namelijk net)
tja, ligt er een beetje aan wat je daar onder verstaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:26 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
kunnen jullie wel eigenlijk ubermicro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |