vreemd, ik kan wel gewoon 'normaal' saven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef Koentje3 het volgende:
Super irritant dat je niet kan saven tijdens missies! omfg, als ik midden in een missie save, en later weer load moet ik helemaal opnieuw beginnenzomfg..
Had ik ook maar dan met Generals ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef Koentje3 het volgende:
Super irritant dat je niet kan saven tijdens missies! omfg, als ik midden in een missie save, en later weer load moet ik helemaal opnieuw beginnenzomfg..
door mensen als jou worden er geen vervolg spellen uitgebracht als een spel wel potentieel heeft maar geen kopers (zie Beyond good and evil : errg goed spel, ook de bladen waren positief. echter verkocht het voor geen meter, en is het wel door enorm veel mensen gespeeld, resultaat: opvolger kan je vergeten)quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
EA maakt zelf dikke winst cq dit spel maakt dikke winst, je hoeft je echt niet te schamen als je 'm niet officieel gekocht hebt hoor.
Das een ander verhaalquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:15 schreef RaptoR-X het volgende:
downloaden doe ik ook. en als ik het spel vet vind dan koop ik hem. met C&C3 heb ik precies hetzelfde gedaan. ook omdat de game eerder uit was dan in nederland maar dat ter zijde
serieus? processor en zo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb de eerste 2 GDI missies gedaan, en 't bevalt me toch eigenlijk wel.
Het mooiste vind ik nog wel dat ik onder de minimum specs zit qua processor, maar alles gewoon vlekkeloos loopt tijdens het spelen. (met 3 of 4 opties op medium en de rest low natuurlijk)
Sorry, te druk bezig met 't spelen van C&C 3... Ik zal effe het topic doorspitten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:00 schreef Lampje_NL het volgende:
Je bent heel erg noob
Als je dit topic door leest zie je dat meer mensen hier problemen mee heeft.
---
P4 1.8ghzquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:45 schreef koffiegast het volgende:
[..]
serieus? processor en zo?
keb 512ddram, 2500+ barton en gfx5200
ik ben nodig toe aan update maar blijf rekken
Ik vind die NOD kut spelen, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eindfilmpje van NODVroeger werden gamers beloond met een leuk filmpje na het uitspelen van een campaign,
lees het boekje eens, daar staan tips m.b.t. poorten die geopend kunnen/moeten wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef Leatherneck het volgende:
Ik heb wat problemen met het online spelen. Soms lukt het niet om met bepaalde spelers te "connecten" ofzo en lukt het niet om samen een game te joinen. Heel irritant allemaal en ik weet niet precies waaraan het zou kunnen liggen, aangezien ik met andere games online geen problemen heb.
Ik heb wel een router, misschien ligt het daaraan? Ik ben een beetje n00b op dat gebied...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef SVZWnr1 het volgende:
kan iemand mij helpen met de missie in cologneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow en kan ik als ik de nod ga spelen ook nog een missie van de gdi tussendoor selecteren (zonder helemaal opnieuw te beginnen)?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
hehehe , rofl
http://home.mschol.eu/images/fok/cc3_sshot0009.JPG
een wanhopende nod in de laatste enerlaatste missie van de gdi
Niet alleen maar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:41 schreef mschol het volgende:
is online alleen maar rushen?
dat zuigt echt hard..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |