Same herequote:
Ik ben nu ook bij de eerste Scrin Missie. Die tanks die je daar kan maken zijn inderdaad vrij waardeloos.quote:Op zondag 1 april 2007 15:44 schreef Mirel het volgende:
Scrin missies zijn klote, zelfs op easy. Bij de eerste krijg je van die kaktankjes waar je geen zak mee kan. Moest er echt honderden bouwen..
2e missie snap ik helemaal niet
Yup.quote:Op zondag 1 april 2007 16:08 schreef VoreG het volgende:
Ik zie in het boekje iets staan over een extra campaign, maar die krijg je pas als je met GDI en NOD de campaign hebt uitgespeeld.
Is er een Scrin campaign?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
quote:Op zondag 1 april 2007 17:13 schreef Lampje_NL het volgende:
Is een Geforece 6600 GT beter als een GeForce 6200 SE TurboCache ?
Ja serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
ik ken dat gevoel. Alleen heb ik eigenlijk alleen nog maar tijd in het weekend.quote:Op zondag 1 april 2007 16:21 schreef Lampje_NL het volgende:
[..]
Same here
Alleen moet nog week stage.. dus kan hooguit 1 uurtje per dag spelen![]()
Je moet de GDI en de NOD doen. Dan klik je in het menu op campaign en dan ga je automatisch door met de Scrin. Er zitten in ieder geval filmpjes bij. Ik denk dat de Scrin minder missies hebben, maar zeker weten doe ik het niet. Ben zelf nog maar bij missie twee.quote:Op zondag 1 april 2007 19:13 schreef VoreG het volgende:
Erg tof spel, zit er weer helemaal in. Moet zo de missie in Cairo doen.
Hoe zit het met de Scrin campaign? Moet ik daarvoor eerst GDI en NOD doen, of is 1 campaign voldoende?
Is de Scrin campaign ook net zo uitgebreid als de andere campaigns, qua lengte, met filmpjes etc?
Ow God, uitgespeeld?quote:Op zondag 1 april 2007 20:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Overigens heeft de GDI 16 missies en de NOD 17.
Scrin hebben vier missies.quote:Op zondag 1 april 2007 20:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet de GDI en de NOD doen. Dan klik je in het menu op campaign en dan ga je automatisch door met de Scrin. Er zitten in ieder geval filmpjes bij. Ik denk dat de Scrin minder missies hebben, maar zeker weten doe ik het niet. Ben zelf nog maar bij missie twee.
Overigens heeft de GDI 16 missies en de NOD 17.
http://www.commandandconquer.com/community/patches/default.aspx komen ze later nog op te staan...quote:Op zondag 1 april 2007 22:54 schreef patist het volgende:
heeft iemand een externe mirror van 1.03 ofzo? ik kom die download server niet op....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |