quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:31 schreef denthemen het volgende:
Die Affelay vind ik tot nu toe wel goed spelen, iets te goed wat mij betreft
Is niet zo gek, hij heeft de afgelopen week bijna privétraining gehad.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:38 schreef RayMania het volgende:
Kluivert lijkt trouwens wat afgevallen, na PSV - Ajax.
wat is de reden dat je wel kan computeren ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:39 schreef toma het volgende:
eerste keer in 2 jaar dat ik een thuis wedstrijd van WillemII moet missen.
wie ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:41 schreef AminBen het volgende:
Zeefuik loopt zich warm...
Gelijk er ook maar ik dan. 3 punten zijn een must!
Zeefuik.quote:
omdat ik net zelf moest voetballen ik had misschien 30 min. van de 2e helft kunnen meemaken. Maar een vriend van me vroeg of ie mn seizoenskaart kon lenen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat is de reden dat je wel kan computeren ?
Geblesseerd?quote:
winnen ze is een keer... ben je er nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef toma het volgende:
[..]
omdat ik net zelf moest voetballen ik had misschien 30 min. van de 2e helft kunnen meemaken. Maar een vriend van me vroeg of ie mn seizoenskaart kon lenen.
heb trouwens zelf net wel 2 keer gescoord![]()
we speelden alleen gelijk
Ga je je nog verantwoorden ookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef toma het volgende:
[..]
omdat ik net zelf moest voetballen ik had misschien 30 min. van de 2e helft kunnen meemaken. Maar een vriend van me vroeg of ie mn seizoenskaart kon lenen.
heb trouwens zelf net wel 2 keer gescoord![]()
we speelden alleen gelijk
En Affelay ook geblesseerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij gaat waarschijnlijk einde van wedstrijd niet redden
Die kun je moeilijk in de magnetron stoppen hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus iemand van 16 loopt warm ?
Al sla je me dood, van een of andere cup a soup meid.. Wel geil thoquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Al sla je me dood, van een of andere cup a soup meid.. Wel geil tho![]()
Ik zeg 86ste minuut. Farval.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:48 schreef Merkie het volgende:
Is een voorteken dat het NAC niet meezit en PSV de lucky winnende maakt.
na een schwalbe in het stafschopgebiedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:50 schreef BigFire het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met ij, schat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |