Neem gewoon een gratis account bij www.photobucket.com. Werkt erg gemakkelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik heb in mijn fotoboek al wat foto's neergezet. Andere foto's werden hier kruisjes dus moet dat nog even uitpuzzelen...
EN er is een firefox extensie voor Photobucketquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:13 schreef misterDre het volgende:
[..]
Neem gewoon een gratis account bij www.photobucket.com. Werkt erg gemakkelijk![]()
Die is idd makkelijker (dan die ik daarvoor probeerde te gebruiken)...de eerste foto's staan erop...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:13 schreef misterDre het volgende:
[..]
Neem gewoon een gratis account bij www.photobucket.com. Werkt erg gemakkelijk![]()
Bezuidenhoutquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef misterDre het volgende:
Jah....daar zijn de foto's. Ziet er top uitwelke wijk in D-H is het?
Em idd zoals ozziecar al zegt, er gaat niets boven oudbouw![]()
Alleen weet ik dat ik er later niet zo snel iets meer mee zou doen...bovendien..als het een nieuwe vloer wordt wil ik graag een hele lichte vloer en ik kan me voorstellen dat ik op basis daarvan ook weer andere kleuren meubels zou kiezen...quote:Op zondag 1 april 2007 17:17 schreef Katinkat het volgende:
Ziet er goed uit; van de foto lijkt de vloer niet slecht. Je kunt ook altijd later nog iets met de vloer doen; hangt ook af van het budget wat je te besteden hebt natuurlijk.
Nog een bezuidenhouter !!!!!quote:Op zondag 1 april 2007 15:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Bezuidenhout
Ik hou ook helemaal van deze stijl en het appartement (niet helemaal van de inrichting van de huidige bewoonster trouwens..ben zelf meer van het strakke op een andere manier geloof ik. Dus het zal een mengeling worden van de oude stijl van het huis en het strakke van de meubels-zover ik nu in mijn hoofd heb.. Ben zo benieuwd hoe het er uit eindelijk uit zal zien!).
En de prijs hou ik liever voor mezelf op dit moment...misschien komt het nog wel als ik in een wat meer 'open' bui ben
Eerst twijfelpunt is trouwens de vloer (en dat is juist het belangrijkste voor de rest van de inrichting qua kleuren e.d.). Er ligt nu een soort vloer van zeil in met houten planken idee. In eerste instantie zie je niet snel dat het niet echt is maar of ik het nou mooi vind...en de kleur... hmm..
Ideeen? :p
Dankquote:
Dank jullie...leuke reactiesquote:Op zondag 1 april 2007 17:53 schreef parselmouth het volgende:
Wauw, prachtig joh! Glas in lood, schuifdeuren, die grote ramen en dat haardje...Helemaal geweldig, zou zelf ook heeeeeel graag zoiets hebben
Leuke buurtquote:
Probeer de vermenging dan ook door te voeren in je meubels, heel strak maar bijv. wel een kroonluchterquote:Ik hou ook helemaal van deze stijl en het appartement (niet helemaal van de inrichting van de huidige bewoonster trouwens..ben zelf meer van het strakke op een andere manier geloof ik. Dus het zal een mengeling worden van de oude stijl van het huis en het strakke van de meubels-zover ik nu in mijn hoofd heb.. Ben zo benieuwd hoe het er uit eindelijk uit zal zien!).
Je heb nog een paar weken om hierover te twijfelen.quote:Eerst twijfelpunt is trouwens de vloer (en dat is juist het belangrijkste voor de rest van de inrichting qua kleuren e.d.). Er ligt nu een soort vloer van zeil in met houten planken idee. In eerste instantie zie je niet snel dat het niet echt is maar of ik het nou mooi vind...en de kleur... hmm..
Ideeen? :p
W.b. die vermenging...dat wil ik ook wel graag maar vind ik echt lastig aangezien ik alleen nog maar mooie strakke dingen zie..quote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef misterDre het volgende:
[..]
Leuke buurt![]()
[..]
Probeer de vermenging dan ook door te voeren in je meubels, heel strak maar bijv. wel een kroonluchter![]()
[..]
Je heb nog een paar weken om hierover te twijfelen.![]()
Als het budget het toelaat zou ik vervangen omdat je nadien niet zo snel meer met al je meubels wilt gaan slepen![]()
Dat laatste weet ik...Alleen de eerste keer dat ik er was heb ik dus niet eens gezien dat het niet echt was...En mijn vader ook niet. Pas toen mijn zus het zei zagen we het...en die moest ook eerst voelen... Vandaar dat ik nog twijfel. Maar goed...eerst kijken dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef Lishe het volgende:
Wat een mooi huisje! Gefeliciteerd en ik ben benieuwd hoe je het in gaat richten. (En weer een voor-stem voor de nieuwe vloer, mits het te betalen is. Later komt het er niet van en ik kan me ergernissen aan nephout voorstellen,) En nu op naar juni!
Die neemt ze lekker meequote:Op maandag 9 april 2007 16:45 schreef Frezer het volgende:
Ziet er tof uit!
Ik zou vragen of ze die kleding kast laten staan, past goed bij de deuren,.
Haha! Eerst moet er nog geverfd en verhuisd worden!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Q. het volgende:
Wanneer is de housewarming?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |