Bestaat die nog?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
De reeks in ONZ. Met Inso en JK en NiNi enzo.
Nee. Ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bestaat die nog?
Zal wel voor mijn tijd geweest zijn
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:43 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand die docu nog gezien toevallig? Ik was te laat terug van m'n werk helaas.
Au3, heb je je laptop wel even gewoon helemaal uitgezet? Daarna opnieuw opgestart en gekeken of het dan wel werkt?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar goed, waar het dus over ging:
Mijn arme iBook kan niet meer slapen sinds ie dat nieuwe geheugen heeft. Als ik 'm dichtklap gaat ie gedurende 1 seconde slapen, en dan wordt ie telkens weer wakker gemaakt, zie je het appeltje even flitsen, en wordt ie heel even actief, en gaat ie weer slapen. En dan wordt ie weer wakker. Enz.
Ja. En dat hielp niks.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Au3, heb je je laptop wel even gewoon helemaal uitgezet? Daarna opnieuw opgestart en gekeken of het dan wel werkt?
GMTA.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb het geheugen er weer even uitgehaald. De boel even helemaal stofvrij geblazen en de boel wat strakker aangedrukt. Dat lijkt voorlopig het probleem op te lossen.
Heb 'm opgenomen, moest namelijk nog even Corona halen. Om dat daarna in de tuin in 't zonnetje te nuttigen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:43 schreef De_Hertog het volgende:
Iemand die docu nog gezien toevallig? Ik was te laat terug van m'n werk helaas.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, en kindjes in Afrika sterven aan honger en aids..
Voor elke gig geheugen die je bestelt gaat er een katje dood.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Voor elke gig geheugen die je bestelt gaat er een katje dood..
zelfs de sex gaat via macbook pro en ibookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:32 schreef TwyLight het volgende:
Je kan in ieder geval niet zeggen dat jullie nooit iets samen doen [afbeelding]
Ja, dan leggen we mijn iBook op zijn MBP, en dan kijken we ernaar en zeggen we dat we van elkaar houden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
zelfs de sex gaat via macbook pro en ibook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |