Klikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:48 schreef Spacehamster het volgende:
Cewl, meteen een to the point antwoord!![]()
Alleen nou nog graag een tip voor spelers die niet flink duurder zijn dan iPods.![]()
Ik heb hem zelf niet, maar de vriend van me moeder wel. Echter nog maar een paar dagen dus moeilijk een oordeel over te doen...quote:Op maandag 2 april 2007 12:04 schreef Spacehamster het volgende:
Bij de weg, Terminator....die funkey ziet er goed en lekker groot en voordelig uit, maar ik lees wat recensies over dat ie snel kapot gaat.
Heb jij persoonlijk ervaring met dit ding?
Plug & Play kan van alles betekenen. Sommige MP3 spelers worden ook Plug & Play genoemd terwijl het alleen werkt op windows.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:56 schreef Smoel het volgende:
Wat je zoekt heet Plug & Play. Ga naar bijvoorbeeld http://www.mp3shop.nl en zoek bij de (uitgebreide) specificaties naar Plug & Play (data). Dit staat onder het kopje Geheugen. Zie bij voorbeeld deze link.
Kansloos, mensen die Windows anders spellen, niemand kraakt toch jouw OS keuze af? Waarom doe jij het dan wel?quote:Op maandag 2 april 2007 12:01 schreef Spacehamster het volgende:
Het probleem is dat niet elke mp3 speler dat heeft en al heel snel wordt gedacht dat het geen probleem is omdat "iedereen" Winddoos gebruikt.
Ik gebruik Ubuntu Linux en soms een G5 Mac maar nooit ofte nimmer ooit Winddoos.
Voorheen had ik een iPod shuffle en die werd herkend door alle puters hier. Maar ik heb me er toch altijd aan gestoord dat ik niet gewoon een filebrowser kon gebruiken. Want filebrowsers werken gewoon lekkerder en uitgebreider dan iTunes of Amarok of al die andere proggies die nou eenmaal geen filebrowsers zijn.
Maar die Shuffle is er inmiddels mee opgehouden (ik geloof dat ik het arme ding doodgezweet heb). En nou zie ik in bijna geen enkele on- of ofline winkel aangegeven of zo'n playertje wel (kennelijk is de benaming) plug and play is..
(BTW ik zie die plug and play link niet in mp3shop.nl, wel een link voor OS ondersteuning, maar die doet het helaas niet naar behoren.(websites bouwen is een kunst))
Iig kan ik ff vooruit zoeken met alle tips hier.
Bedankt!
(En laat ze gerust nog ff komen...ik haast nooit met shoppen naar belangrijke (ja duh!) producten.)
Daar was ik al bang voor...quote:Op maandag 2 april 2007 12:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Plug & Play kan van alles betekenen. Sommige MP3 spelers worden ook Plug & Play genoemd terwijl het alleen werkt op windows.
Dank je voor deze hele interessante info!quote:Als je wilt dat het op alle computers werkt (windows/linux/mac) moet je een MP3 speler zoeken die UMS (USB Mass Storage) ondersteunt.
vind je het gek? je hebt zo'n beetje het slechtste merk en de slechtste speler aangeschaft die nu nog beschikbaar is!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:49 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb net een Funkey Neo aangeschafd......en de muziek klinkt volslagen klote!!!!![]()
Met veel gepruts heb ik de equalizer gevonden maar de weergave van de muziek blijft 10 keer niets.
Ik hoop dat ik iets over het hoofd zie.....en anders hoop ik dat het ding nog omgeruild kan worden ondanks de verbroken verpakking.
Edit: Gelukkig zag ik idd iets over het hoofd en heb ik het uitgeprobeerd..
Ik heb de koptelefoon van mijn wijlen iPod in de funkey geplugged en de muziek is prima!!!
Hoera!!!
Ik wist niet dat er zulk erbarmelijk slechte koptelefoons bestonden.![]()
Nu ben ik happy.
Ik heb lekker geluid.
Er zit zat ruimte op om een flinke berg muziek neer te pleuren.
Ik kan het vanaf elke computer bijwerken....heeeeeeeerlijk!
Verwisselbare batterijen...het enige nadeel van de iPod afgezien van de prijs
Het bonnetje bewaar ik goed voor het geval het echt zo'n breekbaar ding is.
Dankjulliewel voor de info!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:00 schreef G-Mart het volgende:
M´n Sony Walkman telefoon (W800i) heeft geen software nodig, gewoon kabeltje er in, nummers naar het mp3 mapje slepen en klaar is G-Mart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |