dat snap ikquote:Op maandag 2 juli 2007 13:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar ging mij ook eigenlijk meer om die fout in de kop van het artikel.
Er zit nog een fout bij dat artikel. Linksonder staat een linkje naar 'Da Silva en Simunic moeten zwaar boeten', dat gaat over Vragel Da Silva van Energie Cottbus.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Toch slordig, zo'n grote kop met "Kroat" in plaats van "Kroaat" en daarbij was KJH de eerste die scoorde in dat nieuwe stadion van AFC. Maar goed, VI.nl is de laatste jaren zwaar afgetakeld.
en nog een fout:quote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Er zit nog een fout bij dat artikel. Linksonder staat een linkje naar 'Da Silva en Simunic moeten zwaar boeten', dat gaat over Vragel Da Silva van Energie Cottbus.
Het werd 2-1 in Londen, terwijl Arsenal daarvoor al met 0-3 in Zagreb had gewonnen.quote:Scoren deed hij ook al in het Emirates Stadium. Tijdens de eerste échte wedstrijd in het stadion van Arsenal, opende hij de score. Desondanks ging het duel in de voorronde van de Champions League met 5-1 verloren voor Dinamo Zagreb.
Hij schrijft amper nog wat, en als hij wat schrijft dan staat het alleen in de papieren versie.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat een enorm kut-artikel is dat dan eigenlijk. Ik hoop voor diegene dat Johan mild is.
Als Johan het zelf niet heeft geschreven in ieder geval.
Oja, jij bent de kenner hequote:Op maandag 2 juli 2007 14:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij schrijft amper nog wat, en als hij wat schrijft dan staat het alleen in de papieren versie.
(op z'n columns na)
Ik heb iets meer inside-informatie dan sommige anderen hier, denk ikquote:
Ben je er veel mee bezig? Anders kun je misschien wel met Johan Derksen gaan samenwerken en de VI-site een beetje op niveau houdenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb iets meer inside-informatie dan sommige anderen hier, denk ik
Ik werk al met Johan samen, maar met de VI-site heb ik niets te maken.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ben je er veel mee bezig? Anders kun je misschien wel met Johan Derksen gaan samenwerken en de VI-site een beetje op niveau houden.
Mag ik vragen hoequote:Op maandag 2 juli 2007 14:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik werk al met Johan samen, maar met de VI-site heb ik niets te maken.
Ik ben betrokken bij het regelen van lezingen door hem in het land, en andere niet-VI zaken.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe?
/nieuwsgierig
Coolquote:Op maandag 2 juli 2007 15:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik ben betrokken bij het regelen van lezingen door hem in het land, en andere niet-VI zaken.
Allemaal begonnen door de fansite www.johan-derksen.com
2 vd 3 fouten zijn verbeterdquote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef WeebI het volgende:
[..]
en nog een fout:
[..]
Het werd 2-1 in Londen, terwijl Arsenal daarvoor al met 0-3 in Zagreb had gewonnen.
Het gaat dus om dat Riquelme gedeelte, voor de duidelijkheid.quote:Visitors to evertonfc.com on Monday morning may have noticed some erroneous text relating to the signing of a player.
This article was completely untrue and appeared as a result of a technical error that occurred during some maintenance work on the site.
A club spokesperson explained: "During the process of uploading the new home page designs for the website some test data was displayed for a very short period of time and was immediately removed after it had been identified.
"Example data had been used during the testing process and this was unfortunately missed by our appointed web development company during the final upload.
"We have since spoken to our suppliers to convey our complete dissatisfaction at the way in which this mis-information appeared and they have apologized to the Club and any Everton supporters who may have may have read the test article."
Hij heet José Andrés Guardado Hernández, maar zijn "roepnaam" Andrés Guardadoquote:Tweede international Mexico op weg naar PSV
3/7/2007 18:55
Na Carlos Salcido staat PSV op het punt een tweede Mexicaanse international vast te leggen. José Guardado ziet de overgang naar Eindhoven zitten.
Persoonlijk is de international zo goed als rond met PSV. Volgens Guardado (20) zelf moeten er alleen nog wat details worden ingevuld. 'Hopelijk kunnen we het nieuws van de overgang snel naar buiten brengen', zei de linkspoot voor de Mexicaanse televisie.
Alleen zijn club Atlas kan de overgang nog frustreren. PSV moet immers met de Mexicaanse club overeenstemming bereiken over een afkoopsom.
Guardado heeft twee seizoenen achter de rug bij Atlas, waar de twintigvoudige international een vaste waarde is. Ook in de nationale ploeg van Mexico is hij een basiskracht. In de strijd om de Copa América is de linkspoot vanwege een blessure nog niet in actie gekomen.
Esposito is uiteraard niet afkomstig van Torino maar van Cagliariquote:* AS Roma heeft zich verzekerd van de
diensten van Mauro Esposito. Torino
ontving 4 miljoen euro voor de rechter-
middenvelder van 28 jaar. Esposito
tekende een contract voor drie seizoe-
nen. De transfer is slecht nieuws voor
Christian Wilhelmsson, die nog altijd
hoopt op een nieuwe kans bij Roma.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Met dank aan Neoktheone voor het opmerken:
[afbeelding]
Weer een gevalletje de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Zullen ongetwijfeld aan Michel Salgado gedacht hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Met dank aan Neoktheone voor het opmerken:
[afbeelding]
Haha, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Je opstappen heeft niet bepaald en schok teweeg gebracht.
Voetbalprimeurquote:NEC verslaat eigen amateurs met 5-0
NEC heeft het seizoen geopend met een zege op de eigen amateurs. De NEC amateurs werden met 5-0 verslagen. Vooral rust was er figuurlijk vuurwerk op het veld zichtbaar.
Patrick Pothuizen opende al na vijf minuten de score met een schuiver. Bij een 2-0 stand, de 2-0 werd gescoord door debutant Jeremain Lens, miste Ferne Snoyl (foto) een strafschop. Een andere debutant, Jhon van Beukering scoorde niet veel later de 3-0.
Na rust kreeg Snoyl een herkansing van elf meter. Ditmaal trof de oud-Feyenoorder wel doel. Dominique Scholten zette de 5-0 eindstand op het bord.
VI.nlquote:Transfer Bellamy naar West Ham vertraagd
8/7/2007 19:22
Craig Bellamy en Liverpool zijn nog niet uit elkaar. Een 'persoonlijk contractueel probleem' staat de overgang naar West Ham United in de weg.
Liverpool-manager Rafael Benítez kondigde zaterdag de transfer van twaalf euro aan. Maar West Ham United, dat wel al een medische keuring heeft uitgevoerd, kan de overgang niet bevestigen.
'De deal is vertraagd vanwege een persoonlijk contractueel probleem tussen Bellamy en Liverpool', meldt West Ham. 'Pas als dat is opgelost kan de transfer worden afgerond.'
Toch is er waarschijnlijk slechts sprake van klein obstakel. 'De speler zit maandagochtend aan tafel met Liverpool. We verwachten de transfer snel daarna af te ronden', aldus The Hammers
Voor Bellamy, die bij Liverpool weinig perspectieven meer heeft, ligt er op Upton Park een contract voor vier jaar klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |