Als ik dit mag geloven: http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=be5136 , heeft de beste kerel een transfer naar zijn negende club verdiend. Gewoon een kutsysteem van vi dusquote:Sochaux tiende club in elf jaar voor Dalmat
27/6/2007 22:21
Stéphane Dalmat is weer eens van club gewisseld. De 28-jarige Franse middenvelder tekende een tweejarig contract bij FC Sochaux. Die club wordt zijn tiende werkgever in elf seizoenen.
Dalmat speelde het afgelopen seizoen bij Girondins Bordeaux, maar kwam niet in aanmerking voor contractverlenging. In competitieverband speelde hij slechts dertien duels, waarvan negen als invaller. De middenvelder maakte als basisspeler in de Champions League tegen PSV in Eindhoven (1-3) nog wel een wonderschoon doelpunt.
Dalmat heeft met onder meer Olympique Marseille, Paris Saint-Germain, Internazionale en Tottenham Hotspur een imposant rijtje clubs achter zijn naam staan. Op het seizoen in Marseille na speelde de middenvelder echter nooit meer dan twintig competitieduels in één jaargang.
Het is natuurlijk Karim El Ahmadi.quote:'Feyenoord-bod op El Ahmadi afgewezen'
28/6/2007 8 :52
Feyenoord gaat niet alleen voor de ervaring van onder meer Roy Makaay en Kevin Hofland. De Rotterdamse club heeft ook meer dan gemiddelde interesse in Ahmed El Ahmadi.
Volgens De Telegraaf heeft Feyenoord zich al officieel gemeld bij FC Twente. Maar vooralsnog lijkt een overgang van El Ahmadi niet aan de orde. De Enschedese club heeft weinig trek de Marokkaanse middenvelder te laten gaan.
Ook het eerste Rotterdamse bod zou FC Twente niet op andere gedachten hebben gebracht. El Ahmadi (22), die aan zijn vijfde seizoen gaat beginnen in Enschede, is een van de pijlers van het Twentse middenveld.
Roy Makaay en Kevin Hofland bezegelen waarschijnlijk donderdag hun transfers naar De Kuip. Feyenoord heeft naar verluidt ook al een akkoord met Danny Koevermans. Maar AZ lijkt alsnog huiverig te zijn de aanvaller te laten gaan.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:17 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Het is natuurlijk Karim El Ahmadi.
Ze wilden te snel scoren, ze hadden het in de boulevardvorm moeten zetten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:36 schreef M0NTANA het volgende:
Aardige blunder van VP, door te melden dat zij via een exclusieve bron vernomen hadden dat er een investeerder met 50 miljoen aanwezig zou zijn bij Feyenoord. Zou dit dezelfde bron zijn die VP destijds tipte over de aanstaande transfer van Giuliano Giannichedda naar Feyenoord?
quote:Ex-Ajacied hoopt bij Zwolle wel te spelen
29/6/2007 14:04
Dirk Boerrigter speelt komend seizoen bij FC Zwolle. De linksbuiten zet zijn handtekening onder een éénjarig contract bij de club uit de Jupiler League.
lijkt me erg sterk dat een verliezer van de kwartfinale bijna evenveel geld krijgt als de verliezer van de finalequote:Voetbalprimeur: PSV verdiende ruim dertig miljoen euro in CL
PSV heeft aan het Champions League-avontuur van afgelopen seizoen ruim dertig miljoen euro aan inkomsten over gehouden. De Eindhovenaren werden in de kwartfinales uitgeschakeld door Liverpool.
Champions League-winnaar AC Milan kreeg bijna veertig miljoen euro op haar bankrekening bijgeschreven. Verliezend finalist Liverpool moest het doen met 32 miljoen euro
Toch klopt het, het heeft er ook mee te maken dat PSV de enige Nederlandse deelnemer was. Daardoor krijgt PSV een groter deel van de tv-geldenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:48 schreef DANILXL het volgende:
[..]
lijkt me erg sterk dat een verliezer van de kwartfinale bijna evenveel geld krijgt als de verliezer van de finale
dan moeten ze dat erbij zettenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Toch klopt het, het heeft er ook mee te maken dat PSV de enige Nederlandse deelnemer was. Daardoor krijgt PSV een groter deel van de tv-gelden
Waarom?quote:
je zou het haast denkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voor duidelijkheid moet je maar sesamstraat gaan kijken
quote:Platini foorzitter UEFA
http://www.fcupdate.nl/ni(...)mmarby-of-cork-city/quote:FC Utrecht treft in de derde ronde van de Intertoto Cup een tegenstander uit Zweden of Wales. Het Zweedse Hammarby rekende in de eerste ronde af met KI Klaksvík uit Faroër Eilanden, terwijl Cork City uit Wales over twee duels won van Valur Reykjavík (IJsland). Beide teams staan nu op 7 en 15 juli tegenover elkaar.
Whahah wat een blunder, die is echt dom.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/ni(...)mmarby-of-cork-city/
Cork City komt uit Ierland....
Maar andere media, waaronder Trouw blaten elkaar gewoon na en spreken ook van een ploeg uit Walesquote:Op zondag 1 juli 2007 19:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Whahah wat een blunder, die is echt dom.
Dan moeten er wel eerst bezoekers zijn om het te zien hequote:Op maandag 2 juli 2007 12:55 schreef nuldertien.net het volgende:
Gelukkig. Ik heb mijn site er nog niet tussn gezien
De schrijfstijl en stijlfouten beloven niet veel goeds.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:55 schreef nuldertien.net het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
He, we zijn allemaal een keer 13 geweest.
Eerste officiele goal, niet zon oefenpotje waar mijn ome henk jansen ook nog wel had kunnen scoren.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Toch slordig, zo'n grote kop met "Kroat" in plaats van "Kroaat" en daarbij was KJH de eerste die scoorde in dat nieuwe stadion van AFC. Maar goed, VI.nl is de laatste jaren zwaar afgetakeld.
Is ook wel zo, maar ging mij ook eigenlijk meer om die fout in de kop van het artikel.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:52 schreef WeebI het volgende:
[..]
Eerste officiele goal, niet zon oefenpotje waar mijn ome henk jansen ook nog wel had kunnen scoren.
Hou je maar vast aan die gedachte, dan zeggen we er verder niets over.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:55 schreef nuldertien.net het volgende:
dat snap ikquote:Op maandag 2 juli 2007 13:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar ging mij ook eigenlijk meer om die fout in de kop van het artikel.
Er zit nog een fout bij dat artikel. Linksonder staat een linkje naar 'Da Silva en Simunic moeten zwaar boeten', dat gaat over Vragel Da Silva van Energie Cottbus.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Toch slordig, zo'n grote kop met "Kroat" in plaats van "Kroaat" en daarbij was KJH de eerste die scoorde in dat nieuwe stadion van AFC. Maar goed, VI.nl is de laatste jaren zwaar afgetakeld.
en nog een fout:quote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Er zit nog een fout bij dat artikel. Linksonder staat een linkje naar 'Da Silva en Simunic moeten zwaar boeten', dat gaat over Vragel Da Silva van Energie Cottbus.
Het werd 2-1 in Londen, terwijl Arsenal daarvoor al met 0-3 in Zagreb had gewonnen.quote:Scoren deed hij ook al in het Emirates Stadium. Tijdens de eerste échte wedstrijd in het stadion van Arsenal, opende hij de score. Desondanks ging het duel in de voorronde van de Champions League met 5-1 verloren voor Dinamo Zagreb.
Hij schrijft amper nog wat, en als hij wat schrijft dan staat het alleen in de papieren versie.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat een enorm kut-artikel is dat dan eigenlijk. Ik hoop voor diegene dat Johan mild is.
Als Johan het zelf niet heeft geschreven in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |