Had het ook gezien, het duurde even voordat het veranderd werd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:08 schreef Ohrpolster. het volgende:
VI.nl:
[afbeelding]
Verslagje klopt wel, maar dan uitgerekend de uitslag in de kop niet goed zetten...
En dan niet te spreken over 'meld', 'neer gelegt' en 'wou'quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:53 schreef WeebI het volgende:
Ik vind die van Suarez en het EK echt heel dom
Off topic: Ben jij de linker of de rechter, op deze foto?quote:
Links.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Off topic: Ben jij de linker of de rechter, op deze foto?
quote:
quote:Hamburger SV-VfL Wolfsburg 2-0
Met Huub Stevens op de bank - de Nederlandse trainer had de afgelopen week in Nederland doorgebracht vanwege privé-problemen - boekte Hamburger SV een zege die de afstand tot de rode streep weer deed groeien tot veilige proporties. Mehdi Mahdavikia was met zijn treffer na een uur goudhaantje bij HSV, waar Rafael van der Vaart, Nigel de Jong en Joris Mathijsen een basisplaats hadden. Bij VfL Wolfsburg, dat nog niet verlost van degradatiezorgen, kwamen Kevin Hofland en Tommie van der Leegte aan de aftrap.
Best vond ik de 'beste' van het vorige deel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:53 schreef WeebI het volgende:
Ik vind die van Suarez en het EK echt heel dom
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:32 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zie m niet?
quote:het dopingschandaal rond de Chinees Zheyun Ye
Nog een keer in Milaan dus.quote:Bayern mogelijk ook zonder Schweinsteiger
Bayern München moet het woensdagavond in de Champions League tegen AC Milan mogelijk ook stellen zonder Bastian Schweinsteiger. Hij is voorlopig een twijfelgeval bij de Duitsers.
Schweini is een belangrijke pilaar in het team van trainer Otmar Hitzfeld. De middenvelder heeft vrijwel altijd een basisplaats en de afwezigheid van de international zal dan ook een groot gemis zijn. Hij wordt momenteel behandeld aan zijn rechterknie.
Naast Schweinsteiger moet Hitzfeld mogelijk ook Martin Demichelis missen. De Argentijnse middenvelder kampt eveneens met een blessure.
Tegen de Italianen moet Bayern München alle zeilen bijzetten om zich voor de halve finale van de Champions League te plaatsen. De heenwedstrijd was nog na een laat doelpunt van verdediger Daniël van Buyten in 2-2 geëindigd. De return zal gespeeld worden in het Milanese San Siro.
Mocht de wedstrijd op de valreep omgedraaid worden, dan hebben ze wel de 'primeur'quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbalprimeur:
[..]
Nog een keer in Milaan dus.
Welke zullen ze bedoelen? http://en.wikipedia.org/wiki/Tommy_Smithquote:Op donderdag 12 april 2007 08:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Gisteren stond in de nieuwe kwaliteitskrant De Pers dat Tommy Smith voor Manchester United had gescoord, net als Adrij Shevchenko.
Kan ik nog een keer inscannen eventueel, ik heb het exemplaar nog.
Ik denk de Watford spits.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Welke zullen ze bedoelen? http://en.wikipedia.org/wiki/Tommy_Smith
Goffin is gewoon de linksbackquote:MVV: Goffin geblesseerd, Spa verlengt
Roel Goffin moet zeker tot het einde van het seizoen toekijken met een blessure. De Belgische doelman had net een basisplaats in de hoofdmacht van de eerstedivisionist veroverd, toen het noodlot toesloeg.
Dit seizoen keepte Goffin vier keer, voordat hij door een spierscheuring getroffen werd. Normaliter is Serge van den Ban eerste doelman bij de Maastrichtenaren.
Ondanks de blessure was er toch nog goed nieuws voor de Maastrichtenaren. Marcel Spa heeft zijn contract verlengt bij MVV. De keeperstrainer staat nu nog tot medio 2009 onder contract.
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:57 schreef Afunados het volgende:
Voetbalprimeur met een mooie:
[..]
Goffin is gewoon de linksback![]()
Arruabarrena is toch echt een verdedigerquote:Barcelona verslikt zich weer eens in Villarreal
22/4/2007 22:54
Barcelona ging met 2-0 onderuit bij Villarreal en wacht in de laatste zeven speelronden nog een zware strijd met Sevilla en Real Madrid om de Spaanse titel.
Villarreal was in de laatste vier seizoenen al uitgegroeid tot een plaaggeest in El Madrigal, want van de laatste vier ontmoetingen had El Submarino Amarillo er drie gewonnen. Alleen vorig seizoen zegevierde de ploeg van coach Frank Rijkaard er.
Zondagavond ging het opnieuw mis. Ondanks de terugkeer van Ronaldinho lukte het Barça niet om de thuisploeg zijn wil op te leggen. Echt grote kansen kregen de Catalanen niet. Ronaldinho en Samuel Eto'o kregen beiden een kansje, maar doelman Rodolfo Arruabarrena redde.
Ook Villarreal kwam lange tijd niet in de buurt van het doel van Víctor Valdés. Tot de 55ste minuut. Villarreal counterde, Cani speelde diep op Robert Pires, die vanaf zeven meter de bal langs Valdés mikte. Vijf minuten voor het eindsignaal besliste Marcos Garcia het duel vanaf de rand van de zestien, nadat José Mari en Cani de bal bij hem hadden bezorgd.
Barcelona, dat in de slotfase nog de lat trof via een vrije trap van Ronaldinho, zag de voorsprong op Sevilla slinken tot één punt, en het gat naar Real krimpen tot twee punten. Giovanni van Bronckhorst zat negentig minuten op de bank.
quote:Leider Ajax heeft Sparta met indrukwekkende 5-2-cijfers opzijgezet. Eerste achtervolger PSV liet punten liggen.
Het duel tussen Den Haag en Groningen werd stopgezet.
Ajax vernederde Sparta met 5-2. Sneijder tikte de 1-0 en de 2-0 tegen de netten, Huntelaar maakte er 3-0 van.
Pas dan kon Sparta wederwoord bieden, dankzij Bouaouza en Freire kwam het terug tot 3-2.
Maar dan draaide Ajax de kraan nog eens open en mocht Perez er van op de stip 4-2 van maken.
De Mul legde de 5-2 eindstand vast.
Eerste achtervolger PSV raakte op het veld van Utrecht niet verder dan een 1-1-gelijkspel. Afellay en Schut pikten elk hun doelpuntje mee.
De derde in de stand, AZ, won mede dankzij onze landgenoot Dembele.Hij scoorde, al was Cziommer de held van de avond met twee doelpunten. Alues prikte een keer tegen voor Heerenveen. Het duel tussen de nummers drie en zes in het klassement eindigde op 3-1.
Twente, de nummer vier in de stand, kwam niet verder dan een 1-1-gelijkspel tegen Vitesse. Knol opende de score vanop de stip, Nkufo tikte de gelijkmaker tegen de netten. Ook Feyenoord kon niet winnen. Tegen NEC werd het evenees 1-1, met goals van Castelen en Denneboom.
Het duel tussen Den Haag en Groningen werd stopgezet omdat de Haagse supporters met vuurwerk gooiden. Het stond op dat moment 0-3 voor Groningen.
Heracles won met 3-2 van Rotterdam, NAC ging met 0-2 onderuit tegen Roda. Het duel tussen Waalwijk en Willem II eindigde op 1-1.
PSU wordt geen kampioen denk ikquote:Op maandag 23 april 2007 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen onze landgenoot Dembele klopt, als het van sport.be komt.
De u lijkt best wel op de v.
quote:City wil United niet helpen in titelstrijd
24/4/2007 19:14
De psychische oorlogsvoering voorafgaand aan de derby van Manchester op 5 mei is al begonnen. City ging niet in op het verzoek van United om het duel een dag later te spelen.
Manchester United wilde liever op 6 mei op bezoek in het City of Manchester Stadium, omdat het op 2 mei in Italië tegen AC Milan dient aan te treden in het kader van de Champions League.
The Mancunians hadden gehoopt op een dag extra rust in de voorbereiding op de stadsderby. United is met Chelsea verwikkeld in de strijd om de Engelse titel en kan zich eigenlijk geen puntenverlies veroorloven.
Manchester City is echter niet van zins de rivaal tegemoet te treden. Daarmee staat het duel, waarin United eventueel kampioen kan worden, bij voorbaat op scherp. Eerder dit seizoen versloeg United City met 3-1.
Bron: Elf http://www.voetbal24.nl/?action=nieuws&show=buitenland&id=37567&etitel=czo0MToiU2F2aW9squote:Buitenlands Nieuws
Saviola mondeling akkoord met Real Madrid
Door: Maarten Dekkers
26/04/2007 11:40
Saviola heeft volgens de Spaanse krant Marca een mondeling akkoord bereikt met Javier Saviola . De Argentijnse aanvaller lijkt bij zijn huidige werkgever FC Barcelona niet in aanmerking te komen voor contractverlenging.
Saviola speelt sinds 2001 bij de Catalanen, maar wist mede door hevige concurrentie van onder andere Samuel Eto'o nooit echt door te breken bij de ploeg van trainer Frank Rijkaard.
Het grappige is dat ie volgens mij wel uit de jeugd van Man Utd komt..quote:Op donderdag 12 april 2007 08:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Gisteren stond in de nieuwe kwaliteitskrant De Pers dat Tommy Smith voor Manchester United had gescoord, net als Adrij Shevchenko.
Kan ik nog een keer inscannen eventueel, ik heb het exemplaar nog.
Da's toch wel essentieel als je met jezelf door één deur wilt.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:55 schreef descendent1 het volgende:
Dan hier maar; kan ik deze ook eens doorlezen!![]()
[..]
Bron: Elf http://www.voetbal24.nl/?action=nieuws&show=buitenland&id=37567&etitel=czo0MToiU2F2aW9s
YSBtb25kZWxpbmcgYWtrb29yZCBtZXQgUmVhbCBNYWRyaWQiOw==![]()
KSC Lokeren moet dat zijn. VC Lokeren is een 4de of 3de provencialerquote:Op maandag 2 april 2007 12:32 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Op deze site staat info over Jan Koller:
http://msfotbal.galaxie.name/index.php?act=clanek&to=profil-jan-koller
1978-89: Smetanova Lhota
1989-94: ZVZ Milevsko
1994-96: Sparta Praha
1996-99: KVC Pokerem => is KVC Lokeren
1999-2001: RSC Anderlecht Brusel => BrusSel
2001-dosud: Borussia Dortmund
Ajax won natuurlijk de Champions League in 1995, niet Juventus. Inmiddels wel verbeterd.quote:
Doe maar Francis als voornaam.quote:Blackburn wil Nonda definitief, Jeffers weg
Als het aan Mark Hughes ligt voetbalt Shabani Nonda ook na de zomer nog voor Blackburn Rovers. Momenteel speelt de aanvaller op huurbasis in Engeland, hij staat onder contract bij AS Roma.
"We willen hem graag definitief overnemen", vertelt Hughes aan SkySports. "Hij is een speler waarvan ik het gevoel heb dat hij volgend jaar nóg beter is." Blackburn kan de spits op elk gewenst moment voor drie miljoen euro overnemen.
Een andere spits van Blackburn, Mark Jeffers, mag in de zomer uitzien naar een andere club. De éénmalig international speelt nu op huurbasis voor Ipswich, dat kandidaat is om hem definitief over te nemen. (Voetbalprimeur)
http://www2.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=50756#topquote:Nederlanders moeten Chelsea verlaten
Khalid Boulahrouz en Arjen Robben lijken volgend seizoen naar een andere werkgever te kunnen uitkijken. Volgens de Engelse krant The Sun wordt het tweetal slachtoffer van een 'schoonmaak' binnen de selectie.
Naast de Nederlanders lijken ook Geremi en Andriy Shevchenko aan hun laatste weken bij The Blues bezig te zijn. Boulahrouz maakte vorig seizoen de overstap van HSV naar Chelsea, maar kon in die periode coach José Mourinho nooit overtuigen. De blessuregevoeligheid van Robben lijkt de voornaamste reden voor het naderende vertrek.
Ook voor Shevchenko lijkt zijn verblijf in Londen van korte duur. De Oekraïnse spits werd transfervrij overgenomen van AC Milan, maar bereikte bij Chelsea nooit zijn oude niveau. Geremi lijkt in de komende jaargang niet op speelminuten te kunnen rekenen en mag daarom op zoek naar een nieuwe club.
Ik snap dat ze snel dingen overnemen van de officiele websites (zag ik het even op staan). Maar verifieren hoort erbij natuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:22 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
VI.nl gelooft tegenwoordig alles. De naam is ontstaan uit dezelfde letters van Kwame Quansah.
Wat een sukkels![]()
Het scheelt een zender of 5.quote:
Hij heet trouwens Marco Andre Zoro, voor de volledigheidquote:Op maandag 21 mei 2007 17:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Rio Ave is een Braziliaanse club?
Denk dat je op mijne doelt aangezien die onduidelijk is. Volgens mij heb ik toch redelijk aangegeven waar de fout zat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef Bramzz het volgende:
damn, had je er niet ff bij kunnen zetten wat fout is:p scheelt zoeken;)
bedoelde eigenlijk de TSquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat je op mijne doelt aangezien die onduidelijk is. Volgens mij heb ik toch redelijk aangegeven waar de fout zat.
Vandaag in, ik dacht, 'De Dag', vol op de voorpagina:quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:38 schreef Zapper het volgende:
Als je toch dagelijks de fouten uit Sp!ts moet gaan neerzetten...
Gaan we op voetbalgebied dan maar mee beginnen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:38 schreef Zapper het volgende:
Als je toch dagelijks de fouten uit Sp!ts moet gaan neerzetten...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vandaag in, ik dacht, 'De Dag', vol op de voorpagina:
'Ontknoping in Champignon's League'.
quote:
Gelukkig issie wel een kenner..quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
De Pers van dinsdag, stuk geschreven door Fons de Poel. Vennegoor of wie?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |