Doe maar Francis als voornaam.quote:Blackburn wil Nonda definitief, Jeffers weg
Als het aan Mark Hughes ligt voetbalt Shabani Nonda ook na de zomer nog voor Blackburn Rovers. Momenteel speelt de aanvaller op huurbasis in Engeland, hij staat onder contract bij AS Roma.
"We willen hem graag definitief overnemen", vertelt Hughes aan SkySports. "Hij is een speler waarvan ik het gevoel heb dat hij volgend jaar nóg beter is." Blackburn kan de spits op elk gewenst moment voor drie miljoen euro overnemen.
Een andere spits van Blackburn, Mark Jeffers, mag in de zomer uitzien naar een andere club. De éénmalig international speelt nu op huurbasis voor Ipswich, dat kandidaat is om hem definitief over te nemen. (Voetbalprimeur)
http://www2.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=50756#topquote:Nederlanders moeten Chelsea verlaten
Khalid Boulahrouz en Arjen Robben lijken volgend seizoen naar een andere werkgever te kunnen uitkijken. Volgens de Engelse krant The Sun wordt het tweetal slachtoffer van een 'schoonmaak' binnen de selectie.
Naast de Nederlanders lijken ook Geremi en Andriy Shevchenko aan hun laatste weken bij The Blues bezig te zijn. Boulahrouz maakte vorig seizoen de overstap van HSV naar Chelsea, maar kon in die periode coach José Mourinho nooit overtuigen. De blessuregevoeligheid van Robben lijkt de voornaamste reden voor het naderende vertrek.
Ook voor Shevchenko lijkt zijn verblijf in Londen van korte duur. De Oekraïnse spits werd transfervrij overgenomen van AC Milan, maar bereikte bij Chelsea nooit zijn oude niveau. Geremi lijkt in de komende jaargang niet op speelminuten te kunnen rekenen en mag daarom op zoek naar een nieuwe club.
Ik snap dat ze snel dingen overnemen van de officiele websites (zag ik het even op staan). Maar verifieren hoort erbij natuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:22 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
VI.nl gelooft tegenwoordig alles. De naam is ontstaan uit dezelfde letters van Kwame Quansah.
Wat een sukkels![]()
Het scheelt een zender of 5.quote:
Hij heet trouwens Marco Andre Zoro, voor de volledigheidquote:Op maandag 21 mei 2007 17:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Rio Ave is een Braziliaanse club?
Denk dat je op mijne doelt aangezien die onduidelijk is. Volgens mij heb ik toch redelijk aangegeven waar de fout zat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef Bramzz het volgende:
damn, had je er niet ff bij kunnen zetten wat fout is:p scheelt zoeken;)
bedoelde eigenlijk de TSquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk dat je op mijne doelt aangezien die onduidelijk is. Volgens mij heb ik toch redelijk aangegeven waar de fout zat.
Vandaag in, ik dacht, 'De Dag', vol op de voorpagina:quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:38 schreef Zapper het volgende:
Als je toch dagelijks de fouten uit Sp!ts moet gaan neerzetten...
Gaan we op voetbalgebied dan maar mee beginnen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:38 schreef Zapper het volgende:
Als je toch dagelijks de fouten uit Sp!ts moet gaan neerzetten...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vandaag in, ik dacht, 'De Dag', vol op de voorpagina:
'Ontknoping in Champignon's League'.
quote:
Gelukkig issie wel een kenner..quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
De Pers van dinsdag, stuk geschreven door Fons de Poel. Vennegoor of wie?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |