abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47963132
Ik hoef geen staat, geef mij maar gewoon die 10 jaar aan uitkering..
Allah Al Watan Al Malik
pi_47963174
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zijn Nederlanders.
Daar verschillen de meningen nogal over, zowel bij Marokkaanse-Nederlanders zelf als bij bepaalde Nederlandse-Nederlanders.
pi_47963189
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Op papier ja, maar de realiteit ligt toch iets gecompliceerder.
Ja, zoals met de meeste autochtonen ook
pi_47963222
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:30 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Daar verschillen de meningen nogal over, zowel bij Marokkaanse-Nederlanders zelf als bij bepaalde Nederlandse-Nederlanders.
Nee hoor. Dat is gewoon een feit.
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:32:23 #255
117098 Hathor
Effe niet
pi_47963237
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:28 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ja hallo, gaan we marokkanisme ook nog belonen.
Ik ben er wel voorstander van dat ze een eigen staat krijgen waar ze dan naartoe kunnen, in Marokko
Ik zie het niet als een beloning, maar meer als een investering in de toekomst. Je moet even in de buidel tasten, maar op termijn kom je er zelf beter uit, anders zitten er een paar honderdduizend man hun levenlang thuis op de bank met een uitkering. Voor diegenen voor wie er echt totaal geen kans is op de arbeidsmarkt zou dit een ideale oplossing zijn, maar ook voor de Nederlandse staat op termijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_47963257
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ik hoef geen staat, geef mij maar gewoon die 10 jaar aan uitkering..
Ja ho ho, dan wil ik ook een oprotpremie dan ga ik ook wel naar Marokko.
pi_47963392
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat is gewoon een feit.
Nee, dat is het niet De wet en een paspoort voorzien namelijk niet overal in en hebben maar beperkt invloed op de mening van mensen.
Veel Marokkanen in Nederland zullen aangeven zich voornamelijk Marokkaan te zijn en zich Marokkaan te voelen, ongeacht het paspoort.
Veel Nederlanders zullen zeggen Marokkanen niet als Nederlanders te zien, wederom ongeacht het paspoort.
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:38:07 #258
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47963472
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zou dan meteen weg zijn.
En dan niet met hangende pootjes terugkomen als het op is he
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_47964263
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:35 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet De wet en een paspoort voorzien namelijk niet overal in en hebben maar beperkt invloed op de mening van mensen.
Veel Marokkanen in Nederland zullen aangeven zich voornamelijk Marokkaan te zijn en zich Marokkaan te voelen, ongeacht het paspoort.
Veel Nederlanders zullen zeggen Marokkanen niet als Nederlanders te zien, wederom ongeacht het paspoort.
Wat ze zeggen is niet interessant. Het gaat om de feitelijke situatie.

Je vraagt aan mij toch ook niet of ik me Nederlander voel?
pi_47964893
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Het lijkt me een legitime vraag die gezien het probleem waar het hier omgaat zeker aan mensen gesteld mag worden.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 april 2007 @ 15:19:34 #261
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47965204
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zijn Nederlanders.
Het zijn onder andere Nederlanders.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:21:46 #262
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47965285
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Zij hebben twee paspoorten jij niet, als je geen Nederlander meer bent, ben je statenloos. Zij zijn dan nog altijd Marokkaan, dat paspport hebben ze ook, sterker nog daar kunnen ze simpelweg niet vanaf.
---
pi_47965433
Een oprotpremie voor Marokkanen lijk me trouwens een waardeloos idee, aangezien het niets dat kapitaal vernieteging zal betekenen. Naar mijn idee zullen namelijk alleen goed geschoolde Marokkanen met prima kansen (zowel hier als daar) er gebruik van maken. Vervolgens blijven we hier dan gewoon met de mensen die niks willen & kunnen (en waar het probleem over ging), omdat laageschoolden nou eenmaal niet zo beweegelijk zijn en liever blijven zitten (of ze nou Nederlands of Marokkaans zijn).

[ Bericht 0% gewijzigd door Pony-Lover op 03-04-2007 15:31:53 ]
pi_47965660
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:12 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Het lijkt me een legitime vraag die gezien het probleem waar het hier omgaat zeker aan mensen gesteld mag worden.
Waarom? Waarom zou je een willekeurige Marokkaan hier mee lastig vallen?
pi_47965687
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:21 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Zij hebben twee paspoorten jij niet
Oh?
pi_47965861
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom? Waarom zou je een willekeurige Marokkaan hier mee lastig vallen?
Omdat mensen die een bewuste keuze voor een bepaald land maken ook beter instaat zullen zijn er een bestaan, waar ze voldoening uit halen, op te bouwen. Veel vooral oudere Marokkanen leven nog steeds met het (onrealistische) idee dat ze nog wel eens terug gaan,om een eigen huis te bouwen e.d., laat die mensen dat hier doen.
pi_47965887
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Omdat mensen die een bewuste keuze voor een bepaald land maken ook beter instaat zullen zijn er een bestaan, waar ze voldoening uit halen, op te bouwen. Veel vooral oudere Marokkanen leven nog steeds met het (onrealistische) idee dat ze nog wel eens terug gaan,om een eigen huis te bouwen e.d., laat die mensen dat hier doen.
Waarom? Wat gaat jou dat in godsnaam allemaal aan.

Bemoei je met je eigen leven
  FOK!fotograaf dinsdag 3 april 2007 @ 15:37:33 #268
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47965973
Ik denk niet dat de probleemgevallen waar we het over hebben, in Marokko ineens wel productieve mensen zouden zijn. In Marokko denk ik wel dat ze wat effectievere manieren hebben om ze te motiveren om hun leven te beteren. Daar staat wel tegenover dat sommige dingen waarmee ze hier negatief in het nieuws komen, daar juist gesteund worden.

Feit blijft dat ze zich net als de rest aan de regels moeten houden, en dat ik hoop dat dit boek er aan toe kan dragen dat er structureel naar gekeken gaat worden, en dat men er eens eerlijk en open over kan praten, zonder te hoeven letten op allerlei politiek correcte agenda's.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_47966074
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom? Wat gaat jou dat in godsnaam allemaal aan.

Bemoei je met je eigen leven
Zal ik zo kinderachtig zijn om dezelfde vraag aan jou te stellen? Jij bemoeid je namelijk ook met deze kwestie (enkel vanuit een totaal ander standpunt.) Buiten dat is het erg zwak dat je niet inhoudelijk op mijn post in durft te gaan.

Het gaat hier om een maatschappelijk probleem, daar bemoeien vele mensen zich mee. Marokkanen zijn deel van onze samenleving en maken (net als ieder ander) gebruik van de verzorgingsstaat. Als gevolg daarvan zijn ze ook aan te spreken op negative gedragingen of ontwikkelingen. Zeggen ''dat het hun leven en dus niet mijn probleem is" is dus onzinnig.

Tegen mensen die niet jou waarheid verkondigen roepen dat het hun zaken niet zijn is een enorm zwaktebod, jammer.

[ Bericht 9% gewijzigd door Pony-Lover op 03-04-2007 15:54:27 ]
pi_47967298
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:37 schreef freud het volgende:
Ik denk niet dat de probleemgevallen waar we het over hebben, in Marokko ineens wel productieve mensen zouden zijn. In Marokko denk ik wel dat ze wat effectievere manieren hebben om ze te motiveren om hun leven te beteren. Daar staat wel tegenover dat sommige dingen waarmee ze hier negatief in het nieuws komen, daar juist gesteund worden.

Feit blijft dat ze zich net als de rest aan de regels moeten houden, en dat ik hoop dat dit boek er aan toe kan dragen dat er structureel naar gekeken gaat worden, en dat men er eens eerlijk en open over kan praten, zonder te hoeven letten op allerlei politiek correcte agenda's.
zoals?
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:13:05 #271
117098 Hathor
Effe niet
pi_47967582
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:25 schreef Pony-Lover het volgende:
Een oprotpremie voor Marokkanen lijk me trouwens een waardeloos idee, aangezien het niets dat kapitaal vernieteging zal betekenen. Naar mijn idee zullen namelijk alleen goed geschoolde Marokkanen met prima kansen (zowel hier als daar) er gebruik van maken. Vervolgens blijven we hier dan gewoon met de mensen die niks willen & kunnen (en waar het probleem over ging), omdat laageschoolden nou eenmaal niet zo beweegelijk zijn en liever blijven zitten (of ze nou Nederlands of Marokkaans zijn).
En ze hun hele leven aan de vreet houden uit de staatskas is geen kapitaalvernietiging ?

Overigens, veel van de beter opgeleide Marokkanen kiezen er nu al vrijwillig voor om naar Marokko te vertrekken, simpelweg omdat het traject dat ze hier moeten volgen voordat ze uberhaupt iets voor zichzelf kunnen opstarten angstwekkend ontmoedigend is, en dat in Marokko allemaal een stukje eenvoudiger gaat. Is laatst nog een docu van op tv geweest, ik weet alleen niet meer precies hoe dat programma heette. Die zou je het juist een stuk eenvoudiger moeten maken om aan de bak te komen, nu worden ze in Nederland opgeleid, en gaan ze in het buitenland aan de slag, over kapitaalvernietiging gesproken. De denkers en doeners gaan terug naar Marokko, en wij blijven zitten met de lamzakken en leeglopers, dat zou nou net precies andersom moeten zijn.
pi_47967698
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Zal ik zo kinderachtig zijn om dezelfde vraag aan jou te stellen? Jij bemoeid je namelijk ook met deze kwestie (enkel vanuit een totaal ander standpunt.) Buiten dat is het erg zwak dat je niet inhoudelijk op mijn post in durft te gaan.

Het gaat hier om een maatschappelijk probleem, daar bemoeien vele mensen zich mee. Marokkanen zijn deel van onze samenleving en maken (net als ieder ander) gebruik van de verzorgingsstaat. Als gevolg daarvan zijn ze ook aan te spreken op negative gedragingen of ontwikkelingen. Zeggen ''dat het hun leven en dus niet mijn probleem is" is dus onzinnig.

Tegen mensen die niet jou waarheid verkondigen roepen dat het hun zaken niet zijn is een enorm zwaktebod, jammer.
Ik bemoei me helemaal niet met de kwestie. Ik leg die mensen niks op.
Jij gaat ineens van alles van die mensen eisen en vinden en zeggen dat ze van alles moeten. Ik vind dat nogal aanmatigend. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om aan bejaarde Maorkkanen te zeggen dat hier motte bleife.
pi_47968546
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik bemoei me helemaal niet met de kwestie. Ik leg die mensen niks op.
Jij gaat ineens van alles van die mensen eisen en vinden en zeggen dat ze van alles moeten. Ik vind dat nogal aanmatigend. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om aan bejaarde Maorkkanen te zeggen dat hier motte bleife.
Selectief lezen is ook een vak

Het gaat erom dat de samenleving wel degelijk eisen mag stellen (en adviezen mag geven) aan leden daarvan. Het is aan mensen zelf adviezen aan te nemen danwel te verwerpen, waar het echter gaat om gedrag dat de samenleving als geheel kan schaden (in finaciele zin, overlast of wat dan ook) mag wel degelijk dwang gebruikt worden.

Het is verder mijn vrijheid een ideeen te hebben over wat verstandige keuzes voor mensen zouden zijn. Aangezien ik niet degene ben die, die ideeen, als privepersoon, onder dwang op zal leggen doet hetgeen jij hierboven zegt helemaal niet terzake. Het als persoon geen mening hebben of willen geven over het gedrag van anderen (zoals jij aangeeft te doen) is eerder een teken van negatief individualisme dan van tolerantie.
pi_47968772
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Selectief lezen is ook een vak

Het gaat erom dat de samenleving wel degelijk eisen mag stellen (en adviezen mag geven) aan leden daarvan. Het is aan mensen zelf adviezen aan te nemen danwel te verwerpen, waar het echter gaat om gedrag dat de samenleving als geheel kan schaden (in finaciele zin, overlast of wat dan ook) mag wel degelijk dwang gebruikt worden.

Het is verder mijn vrijheid een ideeen te hebben over wat verstandige keuzes voor mensen zouden zijn. Aangezien ik niet degene ben die, die ideeen, als privepersoon, onder dwang op zal leggen doet hetgeen jij hierboven zegt helemaal niet terzake. Het als persoon geen mening hebben of willen geven over het gedrag van anderen (zoals jij aangeeft te doen) is eerder een teken van negatief individualisme dan van tolerantie.
Je wilt het wel degelijk opleggen natuurlijk.

Ik moet daar altijd een beetje om lachen. Allemaal van die jonge Nederlanders die van alles eisen van bejaarde Marokkanen e.d. De idee alleen al.
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:50:52 #275
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47969217
"De idee" je praat al als een Marokkaan
---
pi_47969554
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:50 schreef Zero2Nine het volgende:
"De idee" je praat al als een Marokkaan

Dan weten Marokkanen het blijkbaar beter want het is de enige goede manier om het te zeggen: de idee.
pi_47969857
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Veel oudere marokkanen hebben zowel hier een huis als daar een huis....em veel oudere marokkanen brengen 6 maanden hier door en 6 maanden daar door..
Allah Al Watan Al Malik
pi_47971496
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan weten Marokkanen het blijkbaar beter want het is de enige goede manier om het te zeggen: de idee.
Nee. In dit geval is 'het idee' correct. De idee is filosofisch, en hier niet van toepassing.
pi_47971549
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Je wilt het wel degelijk opleggen natuurlijk.

Ik moet daar altijd een beetje om lachen. Allemaal van die jonge Nederlanders die van alles eisen van bejaarde Marokkanen e.d. De idee alleen al.
Ah een goedkope aanname.

Jij denkt mij te kennen en hoeft daarom van jezelf verder nergens meer op in te gaan, je hebt mij als persoon immers al afgewezen, hetgeen ik zeg doet dus niet meer terzake.
Dit geef een leuk inzich in een (jouw) beperkte geest, het maakt je bovendien tot een kortzichtig en potentieel gevaarlijk mens.

Gegroet P-L
pi_47973654
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:46 schreef proteus het volgende:

[..]

Nee. In dit geval is 'het idee' correct. De idee is filosofisch, en hier niet van toepassing.
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:24:40 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47975211
idee, de[v.]_het, ideeën [ideeen, idees], idees , ideeën [idee·en, idees], idees, ideetje , idee·tje
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47975547
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ah een goedkope aanname.

Jij denkt mij te kennen en hoeft daarom van jezelf verder nergens meer op in te gaan, je hebt mij als persoon immers al afgewezen, hetgeen ik zeg doet dus niet meer terzake.
Dit geef een leuk inzich in een (jouw) beperkte geest, het maakt je bovendien tot een kortzichtig en potentieel gevaarlijk mens.

Gegroet P-L
Waar heb je het over. Ik reageer gewoon op jouw post waarin zeg je dat oudere Marokkanen van alles moeten. Dat ze hier moeten blijven, geen wens om terug te gaan mogen hebben enz. Ik snap gewoon niet waar je de moed vandaan haalt om zoiets voor anderen te willen beslissen.

Speel nou niet steeds op de persoon en ga de discussie eens aan
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:07:09 #283
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_47976923
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
Veel oudere marokkanen hebben zowel hier een huis als daar een huis....em veel oudere marokkanen brengen 6 maanden hier door en 6 maanden daar door..
Waardoor ze van het beste van beide landen profiteren net zoals Nederlanders met een huis in Spanje of Frankrijk doen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_47976963
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:07 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Waardoor ze van het beste van beide landen profiteren net zoals Nederlanders met een huis in spnje of Frankrijk doen
Das mooi toch?
Allah Al Watan Al Malik
pi_47980440
quote:

[..]

Nee debiel.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:33:13 #286
117098 Hathor
Effe niet
pi_47980718
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Das mooi toch?
Tsja, das ideaal natuurlijk. Wij hebben wat werk onderaangenomen van een Marokkaan dat eens per 3 maanden moet gebeuren. Dat betekent dus dat we 4 keer per jaar contact hebben met die man, voor de verdere afwikkeling van de betalingen e.d, en 3 van die 4 keer zit ie met zijn reet in de zon in Casablanca. Hij neemt het er goed van in ieder geval.
pi_47982244
quote:

[..]

quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee debiel.
beiden zijn goed
pi_47988362
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar heb je het over. Ik reageer gewoon op jouw post waarin zeg je dat oudere Marokkanen van alles moeten. Dat ze hier moeten blijven, geen wens om terug te gaan mogen hebben enz. Ik snap gewoon niet waar je de moed vandaan haalt om zoiets voor anderen te willen beslissen.

Speel nou niet steeds op de persoon en ga de discussie eens aan
Ik doe niet anders dan de discussie op inhoudelijke gronden aangaan!

Jij komt er echter steeds tussen om de foklezertjes te vertellen dat ik rechts, naar, en eigenlijk heel gemeen ben en daarom mijn mening voor me zou moet houden.
Ik geloof niet dat jij degene bent die de bandbreedte waarbinnen we in dit topic de discussie voeren kan bepalen. Waar werkelijk grenzen overschreden worden treden er wel modjes op, verder heb je maar te accepteren dat er mensen zijn die jouw vermeende morele gelijk niet waardevol vinden.

Heb je nog behoefte om op mijn onderwerpinhoudelijke post in te gaan dan mag je dat doen, heb je dat niet dan beeindig ik hier het gesprek.
pi_47993199
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:07 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Waardoor ze van het beste van beide landen profiteren net zoals Nederlanders met een huis in Spanje of Frankrijk doen
So what?
pi_47993257
ik heb nooit problemen met marokkanen, misschien moeten julllie je wat minder wereldvreemd van hun gedragen.
Zeg gewoon ewa, zemmel, klawi of sahbi afentoe en er is niks aan de hand
tfouuu 3lik mazian mazian
je icoon is te groot, max 100kB
pi_47993331
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ik doe niet anders dan de discussie op inhoudelijke gronden aangaan!
Je hebt het boek niet eens gelezen en je weigert over de bedoelingen van de schrijfster en haar achtergronden in te gaan.
quote:
Jij komt er echter steeds tussen om de foklezertjes te vertellen dat ik rechts, naar, en eigenlijk heel gemeen ben en daarom mijn mening voor me zou moet houden.
Kul. Dat zeg ik nergens. Ik reageer puur op je postings en verbaas me erover dat tegenwoordig iedereen maar denkt te kunnen roepen wat een ander zou moeten doen. En hier zijn dat gemiddeld mensen tussen de 20-25 die maar even gaan roepen dat mensen tussen de 50-70 dit of dat zouden moeten. Weinig liberaal en vooral nogal vreemd. Ik vraag me gewoon af waar je het recht vandaan haalt. Laat je anderen ook zo over je eigen ouders praten?
quote:
Ik geloof niet dat jij degene bent die de bandbreedte waarbinnen we in dit topic de discussie voeren kan bepalen. Waar werkelijk grenzen overschreden worden treden er wel modjes op, verder heb je maar te accepteren dat er mensen zijn die jouw vermeende morele gelijk niet waardevol vinden.
Weer niks over de inhoud.

Het blijft een gegeven dat de titel van dit boek eigenlijk meteen iedere ruimte en lucht uit de discussie wegneemt.
pi_47993365
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:34 schreef SCH het volgende:
Het blijft een gegeven dat de titel van dit boek eigenlijk meteen iedere ruimte en lucht uit de discussie wegneemt.
Je had een genuanceerde uitspraak op de cover verwacht?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47994879
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wellicht komt het omdat de personen die "opstaan met "de" oplossing", nogal onzinnige oplossingen aandragen. Sterker nog, het zijn alles behalve oplossingen.
Heb jij ze?
pi_47996249
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:48 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Heb jij ze?
lees het hele topic aub.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 4 april 2007 @ 11:34:14 #295
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47998161
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:00 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

[..]

beiden zijn goed
Nee het antwoord is al gegeven (aantal posts terug). In het geval van SCH was idee een synoniem voor "gedachte"

De gedachte alleen al => Het idee alleen al

De idee is in een filosofische context (bron Van Dale)

idee1 (het ~, ~ën)
1 gedachte
2 plan

idee2 (het, de ~ (v.), ~ën)
1 [fil.] het veronderstelde eeuwige en volmaakte grond- of voorbeeld van iets
---
pi_47998826
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:29 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik heb nooit problemen met marokkanen, misschien moeten julllie je wat minder wereldvreemd van hun gedragen.
Zeg gewoon ewa, zemmel, klawi of sahbi afentoe en er is niks aan de hand
tfouuu 3lik mazian mazian
Ik zeg altijd maar dit: نرجو منك تفهم ان القواعد هنا من اجل خلق مجتمع عظيم بيننا tegen ze.

Helaas heb ik geen idee wat het betekent maar het maakt ze wel aan het lachen.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
  FOK!fotograaf woensdag 4 april 2007 @ 11:56:01 #297
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47998971
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:36 schreef FJD het volgende:

[..]

Je had een genuanceerde uitspraak op de cover verwacht?
Ach, dat de lezer het generaliseert tot de gehele groep marokkanen is niet de fout van de auteur imo.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_47999243
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

lees het hele topic aub.
Ik zie het. Nee dus....Kankeren op mensen die wel pogingen doen en ze bij voorbaat afwijzen. Dat is wat jij noemt "constructief".
pi_47999953
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:03 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik zie het. Nee dus....Kankeren op mensen die wel pogingen doen en ze bij voorbaat afwijzen. Dat is wat jij noemt "constructief".
Je hebt het dus overduidelijk NIET gelezen. Anders had je deze poging tot "woorden in de mond leggen" wel weg gelaten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48000489
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hebt het dus overduidelijk NIET gelezen. Anders had je deze poging tot "woorden in de mond leggen" wel weg gelaten.
Je vraagt er zelf om hè . (last van je geheugen?)
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb niks te bieden qua oplossingen
. Het enige dat je hier toevoegt is ideeën van anderen afbranden. Een beetje zuigen, een beetje jammeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')