abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47858822
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hoe geestelijk gestoord ben je wel niet als ouders als je als volk massaal je kind de vernieling in laat gaan?
Hoe ver moeten de ouders wel niet van het kind afstaan als ze het kind niet eens kunnen opvoeden?
pi_47858858
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hoe ver moeten de ouders wel niet van het kind afstaan als ze het kind niet eens kunnen opvoeden?
Dat is dan toch echt hun eigen schuld en alleen maar meer bewijs voor geestelijke gestoordheid.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_47858879
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:29 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Vanwaar die omslag bij de gevestigde centraal/linkse partij zou je jezelf mogen afvragen ?
Maar goed dit was slechts een column, kijken of ze ook ruggengraat hebben.
ms omdat ze er nu zelf ook last van ondervinden, letterlijk?
hun moeder, hun kinderen ervaringen opgedaan hebben, ze het zelf ondervinden?
ze merken dat er dus ook allochtonen zijn , de underdog zelf dus bij wiens gratie links toch vooral wel vaart, die die mening delen?

ms omdat het gewoon eenvoudigweg niet meer te ontkennen valt, als men dezelfde problemen overal ziet opduiken, niet enkel maar in de Randstad, niet enkel in NL, maar ook in de ons omringende landen, omdat ook instanties als de politie een en ander onderkent, leraren op scholen, omdat wat er van de straat geplukt wordt , van school getrapt wordt, wat er op straat hangt en de school niet afmaakt, toch vooral die gastjes uit die ene bevolkingsgroep zijn?
omdat de meiden uit die groep het over het algemeen wél goed doen, en dat het dus ms aan de te grote vrijheid ligt die de knullen krijgen in die gezinnen, de status die hen toebedeeld wordt van huis uit al, jij hebt een pik, dus hoef je niets te pikken van een of andere kuttekop.. weetikveel... ms omdat als je maar lang genoeg the obvious state zelfs de blinden en doven gaan horen en zien?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_47858887
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is dan toch echt hun eigen schuld en alleen maar meer bewijs voor geestelijke gestoordheid.
Mwoah dat vind ik niet, ik denk dat het belangrijk is geweest om de ouders eerst te laten integreren voordat ze aan kinderen begonnen, daar is het imho al misgegaan. (Overigens is het de eigen verantwoording van elke buitenlander om te integreren.)
pi_47859164
Goh...er worden (weer) wat mensen wakker.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_47859581
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 12:54 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee, ik wacht op de ramadan. Het blijft een kutboek die marokkanen in een kwaad daglicht wilt stellen op een totaal verkeerde manier, dit is niets meer dan bashen.
Voel je je op je pik getrapt jochie?

Heb je niet geleerd dat je niet mag happen naar de hand die je voed? (Nederland, dat de uitkering van je pa al 30 jaar betaald en straks ook jou zal verzorgen).

zaterdag 31 maart 2007 @ 14:16:33 #57
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_47859729
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 12:54 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee, ik wacht op de ramadan. Het blijft een kutboek die marokkanen in een kwaad daglicht wilt stellen op een totaal verkeerde manier, dit is niets meer dan bashen.
Toch aardig wat interviews en cijfers laat ze zien. En laat zich verstandig genoeg niet uit over de conclusies.
- Ik weet niet of het bashen is. (ze heeft een opledingsachtergrond).... ik zie het meer als voorstudie. Maar goed om daarmee de kwestie af te sluiten is redelijk kortaf/wijs. De oplossingen zullen nog veel complexer zijn en welke politieke partij laat zich hiervoor lenen.
pi_47859944
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Mwoah dat vind ik niet, ik denk dat het belangrijk is geweest om de ouders eerst te laten integreren voordat ze aan kinderen begonnen, daar is het imho al misgegaan.
Juist.

Ik neem aan, dat alle ouders willen dat kun kind goed terecht komt. Om dat te bereiken, moeten die kinderen natuurlijk op school iets leren, en dat werkt natuurlijk alleen als die een beetje fatsoenlijk Nederlands kunnen.

Wat natuurlijk ideaal is, is als iedere immigrant meteen een taal- en inburgeringscursus volgt, deze met succes afsluit, en pas dán kinderen krijgt. Op die manier zou de tweede generatie al prima in de samenleving geïntegreerd kunnen zijn.

Alleen gebeurde het in het verleden dus niet zo. De ouders deden geen taalcursus, maar kregen wel een zoon. Die ging werken, haalde dan een bruid uit het herkomstland, die weer geen Nederlands kon, zodat zelfs de kleinkinderen nog met een taalachterstand op school komen. Ad infinitum.

Inmiddels heeft men (Verdonk) hier een stokje voor gestoken, met de verplichte inburgering enzo. Ik weet alleen niet of dat werkelijk helpt. Als 70% van de huidige 'Marokkaanse' jongeren geen fatsoenlijk diploma halen, en de meesten daarvan in de bijstand komen te zitten, wat voor mentaliteit geven die dan aan hun kinderen mee?

Om daar iets aan te doen, zou je bijvoorbeeld de bijstandsuitkeringen echt tot een absoluut minimum kunnen verlagen. Maar zelfs in dat geval zal het dus nog zo'n 25 jaar duren voordat je echt duidelijk minder allochtone probleemjongeren hebt.
pi_47860137
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:10 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Voel je je op je pik getrapt jochie?

Heb je niet geleerd dat je niet mag happen naar de hand die je voed? (Nederland, dat de uitkering van je pa al 30 jaar betaald en straks ook jou zal verzorgen).

pi_47860161
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:16 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Toch aardig wat interviews en cijfers laat ze zien. En laat zich verstandig genoeg niet uit over de conclusies.
- Ik weet niet of het bashen is. (ze heeft een opledingsachtergrond).... ik zie het meer als voorstudie. Maar goed om daarmee de kwestie af te sluiten is redelijk kortaf/wijs. De oplossingen zullen nog veel complexer zijn en welke politieke partij laat zich hiervoor lenen.
Ik ben bang dat velen dit aangrijpen als hét argument dat alle marokkanen slecht zijn, vandaar dat ik er niet zo´n hoge dunk van heb...
pi_47860297
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:33 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik ben bang dat velen dit aangrijpen als hét argument dat alle marokkanen slecht zijn, vandaar dat ik er niet zo´n hoge dunk van heb...
degenen die dat doen, deden dat toch al, hoor, daar hebben ze echt dit boek niet voor nodig.

jij moet anderen ms ook eens wat hoger inschatten en niet op eigen vooroordelen afgaan

oh en ms het boek gewoon eens lezen, voordat je met een dergelijke stellige mening komt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_47860852
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:18 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Zoals ik het boek beoordeel is het niet simpelweg benadrukken dát Marokkanen in verhouding veel crimineel gedrag plegen, maar dat de traditionele benadering van deze problematiek gehekeld wordt.
Die werkwijze draagt namelijk bij met het in standhouden van de problematiek in plaats van een structurele oplossing te leveren.
Het is dus ook een spiegel naar de cultuur van de hulpverlening, sociale projecten, etc. ten aanzien van de problematiek romdom Marokkanen.
Idd, dat denk ik ook. Want het is niets nieuws (wat mij betreft) wat erin staat aan "mythes". Die leefden bij mij in ieder geval niet.
De aanpak is terreinwinst op te halen van mijlen. Een aanpak die moet leiden tot mentaliteitsverandering is echter niet te realiseren tijdens dit kabinet. Of het volgende. Ik denk dat je echt op een schaal van tientallen jaren moet gaan denken, en tegelijktijd op zeer kleine schaal en heel intensief. Dus ja, het piepende wiel krijgt weer/altijd het vet. Hopelijk dit keer genoeg, dat er es iets blijft draaien.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 31 maart 2007 @ 15:23:34 #63
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_47861373
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:25 schreef Igen het volgende:
Om daar iets aan te doen, zou je bijvoorbeeld de bijstandsuitkeringen echt tot een absoluut minimum kunnen verlagen. Maar zelfs in dat geval zal het dus nog zo'n 25 jaar duren voordat je echt duidelijk minder allochtone probleemjongeren hebt.
Ik denk niet dat dat werkt ik denk dat daardoor de criminaliteit alleen maar zal toenemen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_47861423
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
Goh...er worden (weer) wat mensen wakker.
Jij ook zo te zien zodra er "Marokkaan" in de AT-list stond
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_47861883
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 12:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[quote]Op zaterdag 31 maart 2007 12:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De waarheid mag gezegd worden, ook als die niet prettig is.

edit.
De waarheid is dat jongeren gediscrimineerd worden en die jongeren zich daarom afzetten tegen alles en iedereen waardoor het een eindeloze spiraal is.
Wat een onzin. Als er 1 volk is, dat aan de lopende band discrimineert, dan zijn het wel Marokkanen. Je zou ze eens over turken, joden, negers en hollanders moeten horen praten :S
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_47863407
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:37 schreef milagro het volgende:

[..]

degenen die dat doen, deden dat toch al, hoor, daar hebben ze echt dit boek niet voor nodig.

jij moet anderen ms ook eens wat hoger inschatten en niet op eigen vooroordelen afgaan

oh en ms het boek gewoon eens lezen, voordat je met een dergelijke stellige mening komt.
Dat ga ik opzeker doen!
pi_47863416
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 15:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als er 1 volk is, dat aan de lopende band discrimineert, dan zijn het wel Marokkanen. Je zou ze eens over turken, joden, negers en hollanders moeten horen praten :S
Vertel, wat zeggen ze allemaal?
pi_47863697
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Vertel, wat zeggen ze allemaal?
Stond paar weken geleden een stuk over de discriminatie van negers door marokkanen. Neuzen, nekken weet ik veel wat, het was allemaal niet goed en belachelijk.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_47863750
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 17:05 schreef Overlast het volgende:

[..]

Stond paar weken geleden een stuk over de discriminatie van negers door marokkanen. Neuzen, nekken weet ik veel wat, het was allemaal niet goed en belachelijk.
Oei, dat is inderdaad echt ongelovelijk. Gelukkig weet ik uit ervaring dat negers geen roetmoppen zijn, joden geen lampekappen, en turken niet stinken. Nederlanders
pi_47863764
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 15:23 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat werkt ik denk dat daardoor de criminaliteit alleen maar zal toenemen
Misschien. Maar wat is een betere oplossing?

De OP rept over 'bijna zeven op de tien Marokkaanse jongens' die 'het onderwijs zonder bruikbaar diploma' verlaten. Over tien jaar zijn dat allemaal vaders en moeders. En als dan 'veertig procent' in de bijstand zitten, krijg je toch al gauw dat ze zo'n idee krijgen dat je op die manier ook wel kunt leven, en dus kun kinderen niet zullen stimuleren om het verder te schoppen dan zijzelf.

Oftewel: hoe wil je ervoor zorgen, dat de probleemjongere van vandaag z'n kinderen later fatsoenlijk gaat opvoeden?
pi_47866505
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 17:05 schreef Overlast het volgende:

[..]

Je bedoelt dat eeuwen oude interview met 5 jongeren op puber site Spunk.nl?
Ik weet wel zeker dat je dat bedoelt, als het niet zo is geef dan een link.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_47867901
Ben ook benieuwd. Vind het wel zwakke journalistiek alleen om dan hulpverleners te gaan interviewen en geen onderzoek te doen naar die jongens zelf. Wordt het te veel een via via verhaal.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:27:01 #73
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47871817
Nu verpest één schrijver het weer voor de rest...
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:28:54 #74
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47871894
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:39 schreef jaoka het volgende:
Ben ook benieuwd. Vind het wel zwakke journalistiek alleen om dan hulpverleners te gaan interviewen en geen onderzoek te doen naar die jongens zelf. Wordt het te veel een via via verhaal.
Misschien had ze een camera bij zich (vertaling: die kankerding) en daar kunnen die vredelievende jongetjes niet tegen...

Of ze had geen ghettovertaler bij zich...
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:30:47 #75
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47871962
Overigens i het natuurlijk discriminatie dat 7 op de 10 Marokkaanse jongens zonder diploma van school gaat. Dat is wel erg zuur voor die overige 3...

zaterdag 31 maart 2007 @ 21:37:49 #76
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_47872231
Racisme ligt aan de basis, je denkt toch heus niet dat we ons gaan kromwerken voor de blankies wat crimi en uitkering volstaan ruim.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:55:03 #77
83951 rashudo
project 2501
pi_47872931
Elke persoon is verantwoordelijk voor zijn of haar daden. Er is maar één oorzaak voor criminaliteit. Degene die de misdaad begaat, heeft besloten om de misdaad uit te voeren. Hiervoor is deze persoon aansprakelijk.

Al dat gezanik over moeders, vaders, broertjes, zusjes, vriendjes, leraren, politici en weet ik veel wat nog meer telt niet mee. Jij kiest, jij ondergaat de gevolgen.
Their eyes opaque.
pi_47873037
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:28 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Misschien had ze een camera bij zich (vertaling: die kankerding) en daar kunnen die vredelievende jongetjes niet tegen...
Het is een boek, geen film
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:28 schreef ScienceFriction het volgende:

Of ze had geen ghettovertaler bij zich...
Maar beetje triest als mensen gaan schrijven over het wel en wee van een bepaalde groep waarmee ze niet eens zouden kunnen converseren.
pi_47874175
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:55 schreef rashudo het volgende:
Elke persoon is verantwoordelijk voor zijn of haar daden. Er is maar één oorzaak voor criminaliteit. Degene die de misdaad begaat, heeft besloten om de misdaad uit te voeren. Hiervoor is deze persoon aansprakelijk.

Al dat gezanik over moeders, vaders, broertjes, zusjes, vriendjes, leraren, politici en weet ik veel wat nog meer telt niet mee. Jij kiest, jij ondergaat de gevolgen.
De wet ziet dat anders - bij kinderen zijn de ouders verantwoordelijk. Van die criminele kinderen weten dat en gaan dus gewoon door omdat ze weten dat de politie hen toch niks kan maken. En de politie, die heeft het nakijken.
  zondag 1 april 2007 @ 00:00:21 #80
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_47877618
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 17:08 schreef Igen het volgende:
Oftewel: hoe wil je ervoor zorgen, dat de probleemjongere van vandaag z'n kinderen later fatsoenlijk gaat opvoeden?
Streng toezicht op hun gezinssituatie en eventueel ingrijppen door de bevoegde instanties
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_47878501
Die jongens zijn juist hartstikke ingeburgerd. Pakken wat je pakken kunt is toch wel het huidige devies in de NL samenleving tegenwoordig. Het gedrag van politici en beleidsbepalers is vaak net zo stuitend als het gedrag van die Marokkaantjes. Al snap ik niet dat mensen die kereltjes nooit aanpakken, want het zijn toch wel zulke ongelovelijjke slappe mietjes.
pi_47880467
sinds wanneer mogen deze boeken uitkomen

als dit mag mag Mein Kamphf ook
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_47880600
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef Meki het volgende:

He daar is Meki ook weer

Ik zou je willen vragen je iets meer in het onderwerp te verdiepen.
Dat boeken negatief zijn over een bepaald onderwerp of een een bepaalde groep mensen (ontspoorde marokkanen in dit geval) wil niet zeggen dat ze vergelijkbaar zijn met een boek als Mein Kamphf,dat overigens gewoon verkrijgbaar is (met een beetje moeite).
  zondag 1 april 2007 @ 01:24:20 #84
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_47880690
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef Meki het volgende:

Ga nu niet lopen zuigen en trollen.
Bovendien kan je dat tijdens jouw vakantie lezen:
quote:
Inmiddels is islamitisch antisemitisme gemeengoed. Hitlers 'Mein Kampf' en 'de Protocollen van de Wijzen van Sion' zijn bij elk boekstalletje in het Midden-Oosten verkrijgbaar en worden ook grif gekocht. In spotprenten, via preken en uitzendingen van Arabische regimes worden dezelfde antisemitische motieven herhaald en herhaald.
Bron
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_47880736
De schrijfster van dat boek heeft deze week een groot verhaal in HP/DeTijd over haar gezin waarin ze uitlegt dat ze er zo trots op is dat ze zo conservatief is
pi_47880772
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:21 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

He daar is Meki ook weer

Ik zou je willen vragen je iets meer in het onderwerp te verdiepen.
Dat boeken negatief zijn over een bepaald onderwerp of een een bepaalde groep mensen (ontspoorde marokkanen in dit geval) wil niet zeggen dat ze vergelijkbaar zijn met een boek als Mein Kamphf,dat overigens gewoon verkrijgbaar is (met een beetje moeite).
dit is alleen maar Marokkanen bashen
ze noemt tienduizenden Marokkanen die ontsporen.
er zijn 250.000 Marokkanen in NL
20 a 30 % zijn jongeren dat zijn dus 25.000 Marokkaanse jongeren en die ontsporen allemaal.

het racistische boek moet verboden worden
pi_47880779

Jarenlang is zij miskend, ‘bevrijd’ of belachelijk gemaakt. Vanwege haar starre plichtsgevoel en frêle onderdanigheid. Maar volgens Fleur Jurgens is de burgertrut de hoedster van goede zeden en daarmee het cement van een welvarende samenleving. Een pleidooi voor het klassieke gezin.
pi_47880789
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:24 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ga nu niet lopen zuigen en trollen.
Bovendien kan je dat tijdens jouw vakantie lezen:
[..]

Bron

Sinds wanneer mogen wij een boek schrijven die leugens bezitten over Marokkanen.
pi_47880792
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:25 schreef SCH het volgende:
De schrijfster van dat boek heeft deze week een groot verhaal in HP/DeTijd over haar gezin waarin ze uitlegt dat ze er zo trots op is dat ze zo conservatief is
Ja dus?? moet kunnen toch.

Als ze conservatief is heeft ze iig veel gemeen met de marokkanen waar ze dat boek over gescheven heeft.
  zondag 1 april 2007 @ 01:29:09 #90
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_47880823
ga terug..
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_47880827
Tja, als je zo over het gezin denkt
pi_47880842
Dan mag ik dus een boek schrijven dat Joden allemaal moordenaars zijn.
dat ze allemaal ontsporen en dat ze allemaal talmoed volgen.

ik noem honderdduizenden joden en haal geen bron bij.

dat gebeurt nu maar dan met Marokkanen.
  zondag 1 april 2007 @ 01:30:16 #93
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_47880849
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:27 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]

Jarenlang is zij miskend, ‘bevrijd’ of belachelijk gemaakt. Vanwege haar starre plichtsgevoel en frêle onderdanigheid. Maar volgens Fleur Jurgens is de burgertrut de hoedster van goede zeden en daarmee het cement van een welvarende samenleving. Een pleidooi voor het klassieke gezin.
Dus we moeten het weer over de persoon hebben in plaats van de inhoud (bij gebrek aan argumenten). Hoe origineel...
pi_47880881
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:30 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dus we moeten het weer over de persoon hebben in plaats van de inhoud (bij gebrek aan argumenten). Hoe origineel...
we moeten juist op de persoon spelen omdat zij diegene is die haat zaait en leugens verspreidt onder de bevolking
  zondag 1 april 2007 @ 01:31:40 #95
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_47880888
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Sinds wanneer mogen wij een boek schrijven die leugens bezitten over Marokkanen.
Bestrijd dat eens met argumenten in plaats van te jammeren, voor de verandering
pi_47880903
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:27 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ja dus?? moet kunnen toch.

Als ze conservatief is heeft ze iig veel gemeen met de marokkanen waar ze dat boek over gescheven heeft.
Nee, lees dat verhaal maar eens. Daaruit blijkt haar insteek en haar eigen mentaliteit. Het heeft niet veel weg van een neutraal iemand of een objectieve journalist die serieus onderzoek doet. Als je op deze manier over het gezin denkt, dan deugt vrijwel niemand.

Ik heb het boek (grotendeels) gelezen en ik vind het qua opzet niet zo heel sterk. De conclusies van de meeste mensen e spreekt voor het boek staan voor het grootste deel haaks op haar eigen mening trouwens. Op de radio zei ze daarover dat "ze het toch niet met die mensen eens hoeft te zijn". Een wankele opvatting omdat ik als lezer nu helemaal niet meer weet waar ik aan toe ben en wie ik moet geloven.
pi_47880930
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:26 schreef Meki het volgende:

[..]

dit is alleen maar Marokkanen bashen
ze noemt tienduizenden Marokkanen die ontsporen.
er zijn 250.000 Marokkanen in NL
20 a 30 % zijn jongeren dat zijn dus 25.000 Marokkaanse jongeren en die ontsporen allemaal.

het racistische boek moet verboden worden
Heb je nou echt zo'n enorm bord voor je kop Meki?

Er zijn gewoon belachelijk veel Marokkaanse jongeren waar het waardeloos mee gaat in Nederland. Je zou je daar zorgen om moeten maken in plaats van dat je roept dat het allemaal leugens zijn.

Boeken willen verbieden omdat ze een onderwerp bespreken dat jij liever onder het tapijt schuift is bovendien een teken van een beperkte geest een een totaal gebrek aan tollerantie.

(en ga niet niet weer roepen dat men in Nederland alle Marokkanen kut vind en discrimineert, want dat is gewoonweg niet waar.
pi_47880933
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 12:04 schreef longinus het volgende:
Het probleem is dat je 100 enkele marokkanen voorbij loopt en er niks aan de hand is, maar soms is er een klein groepje dat zich gesterkt door elkaar het leuk vind om de ongelovigen te treiteren.

Ik heb eens meegemaakt dat een groepje marokkanen van een jaar of 8 tot 10 liepen te klooien waardoor er eentje tegen mij aan botste.
Ik werd bedreigd met de dood en messteken enz. brutale gasten
Het is dat ze geen partij waren anders had het er voor die jochies slecht uitgezien, al was er eentje zo brutaal om me te duwen maar mijn massa en zijn massa waren geen vergelijk en ik liep vrolijk door.
Ik zou me schamen als ouder zijnde dat ik mijn kind zo slecht zou hebben opgevoed, misschien hebben ze geen normen en waarden?
Moet je duitsland zien in deze die zijn pas echt streng!
Gewoon flink aanpakken klaar
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_47880935
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:30 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Kom op zeg, dat is ontiegelijk relevant. De achtergrond en opvattingen van deze filosofe zijn van groot belang. Het maakt toch nogal wat uit of Marcel van Dam of Frits Bolkesteijn een boek schrijft?
pi_47880943
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:31 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Bestrijd dat eens met argumenten in plaats van te jammeren, voor de verandering
tienduizenden Marokkanen ontsporen.

er zijn ruim 30 a 40.000 Marokkaanse jongeren in totaal in Nederland en die zijn allemaal ontspoort volgens deze liegende wijf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')