Hoe ver moeten de ouders wel niet van het kind afstaan als ze het kind niet eens kunnen opvoeden?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoe geestelijk gestoord ben je wel niet als ouders als je als volk massaal je kind de vernieling in laat gaan?
Dat is dan toch echt hun eigen schuld en alleen maar meer bewijs voor geestelijke gestoordheid.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe ver moeten de ouders wel niet van het kind afstaan als ze het kind niet eens kunnen opvoeden?
ms omdat ze er nu zelf ook last van ondervinden, letterlijk?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vanwaar die omslag bij de gevestigde centraal/linkse partij zou je jezelf mogen afvragen ?
Maar goed dit was slechts een column, kijken of ze ook ruggengraat hebben.
Mwoah dat vind ik niet, ik denk dat het belangrijk is geweest om de ouders eerst te laten integreren voordat ze aan kinderen begonnen, daar is het imho al misgegaan. (Overigens is het de eigen verantwoording van elke buitenlander om te integreren.)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is dan toch echt hun eigen schuld en alleen maar meer bewijs voor geestelijke gestoordheid.
Voel je je op je pik getrapt jochie?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op de ramadan. Het blijft een kutboek die marokkanen in een kwaad daglicht wilt stellen op een totaal verkeerde manier, dit is niets meer dan bashen.
Toch aardig wat interviews en cijfers laat ze zien. En laat zich verstandig genoeg niet uit over de conclusies.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op de ramadan. Het blijft een kutboek die marokkanen in een kwaad daglicht wilt stellen op een totaal verkeerde manier, dit is niets meer dan bashen.
Juist.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mwoah dat vind ik niet, ik denk dat het belangrijk is geweest om de ouders eerst te laten integreren voordat ze aan kinderen begonnen, daar is het imho al misgegaan.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:10 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Voel je je op je pik getrapt jochie?![]()
Heb je niet geleerd dat je niet mag happen naar de hand die je voed? (Nederland, dat de uitkering van je pa al 30 jaar betaald en straks ook jou zal verzorgen).
![]()
Ik ben bang dat velen dit aangrijpen als hét argument dat alle marokkanen slecht zijn, vandaar dat ik er niet zo´n hoge dunk van heb...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toch aardig wat interviews en cijfers laat ze zien. En laat zich verstandig genoeg niet uit over de conclusies.
- Ik weet niet of het bashen is. (ze heeft een opledingsachtergrond).... ik zie het meer als voorstudie. Maar goed om daarmee de kwestie af te sluiten is redelijk kortaf/wijs. De oplossingen zullen nog veel complexer zijn en welke politieke partij laat zich hiervoor lenen.
degenen die dat doen, deden dat toch al, hoor, daar hebben ze echt dit boek niet voor nodig.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat velen dit aangrijpen als hét argument dat alle marokkanen slecht zijn, vandaar dat ik er niet zo´n hoge dunk van heb...
Idd, dat denk ik ook. Want het is niets nieuws (wat mij betreft) wat erin staat aan "mythes". Die leefden bij mij in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:18 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Zoals ik het boek beoordeel is het niet simpelweg benadrukken dát Marokkanen in verhouding veel crimineel gedrag plegen, maar dat de traditionele benadering van deze problematiek gehekeld wordt.
Die werkwijze draagt namelijk bij met het in standhouden van de problematiek in plaats van een structurele oplossing te leveren.
Het is dus ook een spiegel naar de cultuur van de hulpverlening, sociale projecten, etc. ten aanzien van de problematiek romdom Marokkanen.
Ik denk niet dat dat werkt ik denk dat daardoor de criminaliteit alleen maar zal toenemenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:25 schreef Igen het volgende:
Om daar iets aan te doen, zou je bijvoorbeeld de bijstandsuitkeringen echt tot een absoluut minimum kunnen verlagen. Maar zelfs in dat geval zal het dus nog zo'n 25 jaar duren voordat je echt duidelijk minder allochtone probleemjongeren hebt.
Jij ook zo te zien zodra er "Marokkaan" in de AT-list stondquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
Goh...er worden (weer) wat mensen wakker.
Wat een onzin. Als er 1 volk is, dat aan de lopende band discrimineert, dan zijn het wel Marokkanen. Je zou ze eens over turken, joden, negers en hollanders moeten horen praten :Squote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[quote]Op zaterdag 31 maart 2007 12:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden, ook als die niet prettig is.
edit.
De waarheid is dat jongeren gediscrimineerd worden en die jongeren zich daarom afzetten tegen alles en iedereen waardoor het een eindeloze spiraal is.
Dat ga ik opzeker doen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:37 schreef milagro het volgende:
[..]
degenen die dat doen, deden dat toch al, hoor, daar hebben ze echt dit boek niet voor nodig.
jij moet anderen ms ook eens wat hoger inschatten en niet op eigen vooroordelen afgaan
oh en ms het boek gewoon eens lezen, voordat je met een dergelijke stellige mening komt.
Vertel, wat zeggen ze allemaal?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als er 1 volk is, dat aan de lopende band discrimineert, dan zijn het wel Marokkanen. Je zou ze eens over turken, joden, negers en hollanders moeten horen praten :S
Stond paar weken geleden een stuk over de discriminatie van negers door marokkanen. Neuzen, nekken weet ik veel wat, het was allemaal niet goed en belachelijk.quote:
Oei, dat is inderdaad echt ongelovelijk. Gelukkig weet ik uit ervaring dat negers geen roetmoppen zijn, joden geen lampekappen, en turken niet stinken. Nederlandersquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:05 schreef Overlast het volgende:
[..]
Stond paar weken geleden een stuk over de discriminatie van negers door marokkanen. Neuzen, nekken weet ik veel wat, het was allemaal niet goed en belachelijk.
Misschien. Maar wat is een betere oplossing?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat werkt ik denk dat daardoor de criminaliteit alleen maar zal toenemen
Je bedoelt dat eeuwen oude interview met 5 jongeren op puber site Spunk.nl?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:05 schreef Overlast het volgende:
[..]
Stond paar weken geleden een stuk over de discriminatie van negers door marokkanen. Neuzen, nekken weet ik veel wat, het was allemaal niet goed en belachelijk.
Misschien had ze een camera bij zich (vertaling: die kankerding) en daar kunnen die vredelievende jongetjes niet tegen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:39 schreef jaoka het volgende:
Ben ook benieuwd. Vind het wel zwakke journalistiek alleen om dan hulpverleners te gaan interviewen en geen onderzoek te doen naar die jongens zelf. Wordt het te veel een via via verhaal.
Het is een boek, geen filmquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Misschien had ze een camera bij zich (vertaling: die kankerding) en daar kunnen die vredelievende jongetjes niet tegen...
Maar beetje triest als mensen gaan schrijven over het wel en wee van een bepaalde groep waarmee ze niet eens zouden kunnen converseren.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:28 schreef ScienceFriction het volgende:
Of ze had geen ghettovertaler bij zich...
De wet ziet dat anders - bij kinderen zijn de ouders verantwoordelijk. Van die criminele kinderen weten dat en gaan dus gewoon door omdat ze weten dat de politie hen toch niks kan maken. En de politie, die heeft het nakijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:55 schreef rashudo het volgende:
Elke persoon is verantwoordelijk voor zijn of haar daden. Er is maar één oorzaak voor criminaliteit. Degene die de misdaad begaat, heeft besloten om de misdaad uit te voeren. Hiervoor is deze persoon aansprakelijk.
Al dat gezanik over moeders, vaders, broertjes, zusjes, vriendjes, leraren, politici en weet ik veel wat nog meer telt niet mee. Jij kiest, jij ondergaat de gevolgen.
Streng toezicht op hun gezinssituatie en eventueel ingrijppen door de bevoegde instantiesquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:08 schreef Igen het volgende:
Oftewel: hoe wil je ervoor zorgen, dat de probleemjongere van vandaag z'n kinderen later fatsoenlijk gaat opvoeden?
He daar is Meki ook weerquote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef Meki het volgende:
sinds wanneer mogen deze boeken uitkomen
als dit mag mag Mein Kamphf ook
Ga nu niet lopen zuigen en trollen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef Meki het volgende:
sinds wanneer mogen deze boeken uitkomen
als dit mag mag Mein Kamphf ook
Bronquote:Inmiddels is islamitisch antisemitisme gemeengoed. Hitlers 'Mein Kampf' en 'de Protocollen van de Wijzen van Sion' zijn bij elk boekstalletje in het Midden-Oosten verkrijgbaar en worden ook grif gekocht. In spotprenten, via preken en uitzendingen van Arabische regimes worden dezelfde antisemitische motieven herhaald en herhaald.
dit is alleen maar Marokkanen bashenquote:Op zondag 1 april 2007 01:21 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
He daar is Meki ook weer![]()
![]()
![]()
Ik zou je willen vragen je iets meer in het onderwerp te verdiepen.![]()
Dat boeken negatief zijn over een bepaald onderwerp of een een bepaalde groep mensen (ontspoorde marokkanen in dit geval) wil niet zeggen dat ze vergelijkbaar zijn met een boek als Mein Kamphf,dat overigens gewoon verkrijgbaar is (met een beetje moeite).
quote:Op zondag 1 april 2007 01:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ga nu niet lopen zuigen en trollen.![]()
Bovendien kan je dat tijdens jouw vakantie lezen:
[..]
Bron
Ja dus??quote:Op zondag 1 april 2007 01:25 schreef SCH het volgende:
De schrijfster van dat boek heeft deze week een groot verhaal in HP/DeTijd over haar gezin waarin ze uitlegt dat ze er zo trots op is dat ze zo conservatief is
Dus we moeten het weer over de persoon hebben in plaats van de inhoud (bij gebrek aan argumenten). Hoe origineel...quote:Op zondag 1 april 2007 01:27 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Jarenlang is zij miskend, ‘bevrijd’ of belachelijk gemaakt. Vanwege haar starre plichtsgevoel en frêle onderdanigheid. Maar volgens Fleur Jurgens is de burgertrut de hoedster van goede zeden en daarmee het cement van een welvarende samenleving. Een pleidooi voor het klassieke gezin.
we moeten juist op de persoon spelen omdat zij diegene is die haat zaait en leugens verspreidt onder de bevolkingquote:Op zondag 1 april 2007 01:30 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dus we moeten het weer over de persoon hebben in plaats van de inhoud (bij gebrek aan argumenten). Hoe origineel...![]()
Bestrijd dat eens met argumenten in plaats van te jammeren, voor de veranderingquote:Op zondag 1 april 2007 01:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen wij een boek schrijven die leugens bezitten over Marokkanen.
Nee, lees dat verhaal maar eens. Daaruit blijkt haar insteek en haar eigen mentaliteit. Het heeft niet veel weg van een neutraal iemand of een objectieve journalist die serieus onderzoek doet. Als je op deze manier over het gezin denkt, dan deugt vrijwel niemand.quote:Op zondag 1 april 2007 01:27 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja dus??moet kunnen toch.
Als ze conservatief is heeft ze iig veel gemeen met de marokkanen waar ze dat boek over gescheven heeft.![]()
Heb je nou echt zo'n enorm bord voor je kop Meki?quote:Op zondag 1 april 2007 01:26 schreef Meki het volgende:
[..]
dit is alleen maar Marokkanen bashen
ze noemt tienduizenden Marokkanen die ontsporen.
er zijn 250.000 Marokkanen in NL
20 a 30 % zijn jongeren dat zijn dus 25.000 Marokkaanse jongeren en die ontsporen allemaal.
het racistische boek moet verboden worden
Ik zou me schamen als ouder zijnde dat ik mijn kind zo slecht zou hebben opgevoed, misschien hebben ze geen normen en waarden?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:04 schreef longinus het volgende:
Het probleem is dat je 100 enkele marokkanen voorbij loopt en er niks aan de hand is, maar soms is er een klein groepje dat zich gesterkt door elkaar het leuk vind om de ongelovigen te treiteren.
Ik heb eens meegemaakt dat een groepje marokkanen van een jaar of 8 tot 10 liepen te klooien waardoor er eentje tegen mij aan botste.
Ik werd bedreigd met de dood en messteken enz. brutale gasten
Het is dat ze geen partij waren anders had het er voor die jochies slecht uitgezien, al was er eentje zo brutaal om me te duwen maar mijn massa en zijn massa waren geen vergelijk en ik liep vrolijk door.
Kom op zeg, dat is ontiegelijk relevant. De achtergrond en opvattingen van deze filosofe zijn van groot belang. Het maakt toch nogal wat uit of Marcel van Dam of Frits Bolkesteijn een boek schrijft?quote:Op zondag 1 april 2007 01:30 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dus we moeten het weer over de persoon hebben in plaats van de inhoud (bij gebrek aan argumenten). Hoe origineel...![]()
tienduizenden Marokkanen ontsporen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:31 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Bestrijd dat eens met argumenten in plaats van te jammeren, voor de verandering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |