FOK!forum / Klaagbaak / Paupers van de Mediamarkt, grrr
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 09:43
De brander van onze computer is kapot. Errug vervelend, want we hebben een stuk of 10 topfilms er op staan die er nu dus niet uit willen.............

Wat zeggen die paupers van Mediamarkt??? "Ja mevrouw, dat valt nog binnen de garantie, komt u alles maar brengen en we lossen het op". Ik blij. Maar dan: "het duurt zes tot acht weken".

Zijn ze gek??? Zes tot acht weken om een brander te repareren?? Jullie begrijpen, zes tot acht weken geen computer in huis is een ramp!!!!!!!! Na veel gemopper en gedreig kwam de telefoniste met de oplossing om de Siemens (merk van onze pc) Home LIne of zoiets te bellen, dan heb je service aan huis.

Wat ik niet snap is dat ze niet direct met dat voorstel komen en dat je eerst heeeeeel boos moet doen voordat er actie ondernomen wordt.

Blegh.
Koffielurk01zaterdag 31 maart 2007 @ 09:44
Hahaha, zo werkt dat bij al die winkels joh... ze hebben een of andere externe reparatiedienst die goedkoper is enzo haha

Maar ik snap het niet helemaal? Heb je een 10-voudige brander ofzo? Of heb je gewoon 10 films op DVD gefikt? ... DVD-brander vervangen is 2 minuten werk.
postmortumzaterdag 31 maart 2007 @ 09:45
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:43 schreef Tezz het volgende:
De brander van onze computer is kapot. Errug vervelend, want we hebben een stuk of 10 topfilms er op staan die er nu dus niet uit willen.............

Wat zeggen die paupers van Mediamarkt??? "Ja mevrouw, dat valt nog binnen de garantie, komt u alles maar brengen en we lossen het op". Ik blij. Maar dan: "het duurt zes tot acht weken".

Zijn ze gek??? Zes tot acht weken om een brander te repareren?? Jullie begrijpen, zes tot acht weken geen computer geen huis is een ramp!!!!!!!! Na veel gemopper en gedreig kwam de telefoniste met de oplossing om de Siemens (merk van onze pc) Home LIne of zoiets te bellen, dan heb je service aan huis.

Wat ik niet snap is dat ze niet direct met dat voorstel komen en dat je eerst heeeeeel boos moet doen voordat er actie ondernomen wordt.

Blegh.
Mediamarkt Heerlen ruilt gewoon die zooi om
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 09:47
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:44 schreef Koffielurk01 het volgende:
Hahaha, zo werkt dat bij al die winkels joh... ze hebben een of andere externe reparatiedienst die goedkoper is enzo haha

Maar ik snap het niet helemaal? Heb je een 10-voudige brander ofzo? Of heb je gewoon 10 films op DVD gefikt? ... DVD-brander vervangen is 2 minuten werk.
Weet ik veel, dat is het speelgoed van mijn man. Hij download film en brandt ze daarna. Maar als ie stuk is lukt dat dus niet.
sjimzzaterdag 31 maart 2007 @ 09:49
Je kan toch ook de DVD brander eruit halen en dan opsturen. Heb je tenminste je computer nog.
Koffielurk01zaterdag 31 maart 2007 @ 09:50
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:49 schreef sjimz het volgende:
Je kan toch ook de DVD brander eruit halen en dan opsturen. Heb je tenminste je computer nog.
Hehe of gewoon even op en neer fietsen naar de lokale computerboer... je hebt voor 30 euri al een nieuwe DVD-brander... erin zitten kan een debiel nog.
postmortumzaterdag 31 maart 2007 @ 09:50
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:47 schreef Tezz het volgende:

[..]

Weet ik veel, dat is het speelgoed van mijn man. Hij download film en brandt ze daarna. Maar als ie stuk is lukt dat dus niet.
dvd spelert eruit slopen en die naar de mediamarkt brengen en gelijk ff externe dvd-brandert kopen
boem-dikkiezaterdag 31 maart 2007 @ 09:54
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:50 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

Hehe of gewoon even op en neer fietsen naar de lokale computerboer... je hebt voor 30 euri al een nieuwe DVD-brander... erin zitten kan een debiel nog.
Wat jij zegt, wie gaat nou een helpdesk lijn bellen van Siemens zodat er even iemand langs kan komen om een brander om te wisselen die mensen zullen wel denken.
SeLangzaterdag 31 maart 2007 @ 10:00
Dat is echt een probleem tegenwoordig met computerspullen; het draait alleen nog maar om lage prijs en you get what you pay for....
Je kunt niet voor 2 of 3x de prijs een hele betrouwbare brander van hoge kwaliteit kopen. (Je kunt wel 3x teveel betalen maar dan heb je nog steeds niet een die significant beter is)
BarraCupraCudazaterdag 31 maart 2007 @ 10:05
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:50 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

Hehe of gewoon even op en neer fietsen naar de lokale computerboer... je hebt voor 30 euri al een nieuwe DVD-brander... erin zitten kan een debiel nog.
idd

ga toch geen 8 weken zonder pc zitten.
trezaterdag 31 maart 2007 @ 10:09
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Wat jij zegt, wie gaat nou een helpdesk lijn bellen van Siemens zodat er even iemand langs kan komen om een brander om te wisselen die mensen zullen wel denken.
Hehe ja, ik zou ook het gezicht van die Siemens-kerel wel willen zien als 'ie hoort waar 'ie voor op is komen draven Ronduit belachelijk dit
pfefferkatzezaterdag 31 maart 2007 @ 10:12
koop een nieuwe NEC dvd brander 18x dual layer bij een computerzaak voor 30 euro?
Jekooszaterdag 31 maart 2007 @ 10:13
Zo gaat het bijna overal tegenwoordig
Blue Thunderzaterdag 31 maart 2007 @ 10:17
Bij siemens is het garantie (Fujitsu-Siemens overigens )

Dus ik zou ook bellen als ik een FS had waarvan een brander stuk is.. Laat ze maar een nieuwe leveren...
BarraCupraCudazaterdag 31 maart 2007 @ 10:19
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:17 schreef Blue Thunder het volgende:
Bij siemens is het garantie (Fujitsu-Siemens overigens )

Dus ik zou ook bellen als ik een FS had waarvan een brander stuk is.. Laat ze maar een nieuwe leveren...
idd het is Fujitsu-Siemens he! geen Siemens en geen Fujitsu maar Fujitsu-Siemens!

ik heb er zooooon schijthekel aan als mensen het over siemens pc's hebben. die vind je bijna alleen in ziekenhuizen
Beckhamzaterdag 31 maart 2007 @ 10:22
meeste drives hebben trouwens een klein gaatje aan de voorkant , als je daarin met een paperclip oid duwt kan je de cd houder met de hand open doen.


Unfold the paperclip until there is at least 1 to 2 inches (2 to 5 cm) that is perfectly straight.

Look closely at your CD or DVD drive. Directly under or above the drive bay door (the part that "ejects" the CD or DVD) there should be a very small pinhole.

Insert the paperclip into the pinhole. Directly behind the pinhole is small gear that when rotated will manually open the drive.

Retract and reinsert the paperclip as often as needed to eject the drive bay enough to grab a hold of it.

Slowly pull on the drive bay until it's fully retracted. Take care not to continue to pull when you feel resistance.

Remove the CD or DVD from the drive.

Slowly push the drive bay back into the drive until closed or press the open/close button if the drive is still working.
http://www.computerdust.com/images/cpu-6-cd-rom.jpg

ontopic dan maar, klaagbaak zie ik nu : mediamark
Broekpalingzaterdag 31 maart 2007 @ 10:34
Mediamarkt..
BadKeukenTegelzaterdag 31 maart 2007 @ 10:44
DE DIKKE EX-ONZMOD TESSZZSSZZZ IS WEER GEARRIVEERD. . . .
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 11:04
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Wat jij zegt, wie gaat nou een helpdesk lijn bellen van Siemens zodat er even iemand langs kan komen om een brander om te wisselen die mensen zullen wel denken.
ja maar ik ga geen 30 euro betalen voor een dvd brander als ik er nog garantie op heb. Tis goed!
Enne, zelf er uithalen en opsturen is geen optie, dan vervalt de garantie namelijk (omdat je er zelf aan gesleuteld hebt)
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 11:05
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
DE DIKKE EX-ONZMOD TESSZZSSZZZ IS WEER GEARRIVEERD. . . .
pleur eens op
postmortumzaterdag 31 maart 2007 @ 11:11
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 11:05 schreef Tezz het volgende:

[..]

pleur eens op
ben jij mod geweest?
longinuszaterdag 31 maart 2007 @ 11:29
Dat doen ze expres, om mensen te ontmoedigen gebruik van de garantie te laten maken.
Een nieuwe DVD kost hun minder dan het heen en weer sturen en laten repareren, maar niet repareren kost nog minder.

En mediamarkt is niet het goedkoopst, vaak duurder zelfs.
SlimShadyzaterdag 31 maart 2007 @ 11:32
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 11:11 schreef postmortum het volgende:

[..]

ben jij mod geweest?
NU: MET HEUPEN!!
#ANONIEMzaterdag 31 maart 2007 @ 12:10
Branden is zo 2002

Ga streamen joh

Branden
Mediamarkt
Tien
staticdatazaterdag 31 maart 2007 @ 12:13
media markt computer
longinuszaterdag 31 maart 2007 @ 12:14
Sinds mijn 50Mbit verbinding brand ik geen dvd's meer, ze zijn sneller binnen dan dat ik ze kan afspelen
tralalalazaterdag 31 maart 2007 @ 12:27
Ik werk bij de mediamarkt!! 1!!!!!!!
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 12:31
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 11:11 schreef postmortum het volgende:

[..]

ben jij mod geweest?
Nee man, gek. Maar blijkbaar heb ik een naam die nogal wat stof doet opwaaien.
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 12:32
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 12:27 schreef tralalala het volgende:
Ik werk bij de mediamarkt!! 1!!!!!!!
nou tralalalala niet zo fijn dan he! Garantie is garantie, en ik ga onder geen enkele voorwaarden mijn computer 8 weken missen. Het zal er wel weer op uit draaien dat ik hem dus inderdaad gewoon zelf ga repareren...
engessazaterdag 31 maart 2007 @ 14:08
Krjig je er van als het paupergoedkoop moet. Als je gewoon bij de pczaak om de hoek voor 3 tientjes meer je pc had gekocht had je binnen 15 minuten een nieuwe brander in je pc zitten.

Maar nee, het moet zo goedkoop mogelijk bij de Mediamarkt. Niet de mediamarkt is het probleem maar de zwervers die er kopen
#ANONIEMzaterdag 31 maart 2007 @ 14:13
Hele pc wegbrengen omdat je DVD brander kapot is? Ik snap 'em niet geloof ik...
Koffielurk01zaterdag 31 maart 2007 @ 15:44
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:34 schreef Broekpaling het volgende:
Mediamarkt..
Ow freaking hell... idd


Koffielurk01zaterdag 31 maart 2007 @ 15:46
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:08 schreef engessa het volgende:
Krjig je er van als het paupergoedkoop moet. Als je gewoon bij de pczaak om de hoek voor 3 tientjes meer je pc had gekocht had je binnen 15 minuten een nieuwe brander in je pc zitten.

Maar nee, het moet zo goedkoop mogelijk bij de Mediamarkt. Niet de mediamarkt is het probleem maar de zwervers die er kopen
Sowiezo, er zijn mensen die kopen hun PC bij bv de dixons, v&d of zelfs de LIDL... welke pauper koopt er nou een PC die teneerste volzit met b-merk zooi en ook nog eens die ellende van de garantie op je nek halen voor misschien 50 euro minder dan in de computer toko.

Hollanders
tralalalazaterdag 31 maart 2007 @ 16:54
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 12:32 schreef Tezz het volgende:

[..]

nou tralalalala niet zo fijn dan he! Garantie is garantie, en ik ga onder geen enkele voorwaarden mijn computer 8 weken missen. Het zal er wel weer op uit draaien dat ik hem dus inderdaad gewoon zelf ga repareren...
Welke mediamarkt was het?
Koffielurk01zaterdag 31 maart 2007 @ 16:55
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 16:54 schreef tralalala het volgende:

[..]

Welke mediamarkt was het?
Zijn toch allemaal hetzelfde
tralalalazaterdag 31 maart 2007 @ 17:03
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 16:55 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

Zijn toch allemaal hetzelfde
Kwa assortiment helemaal niet
Koffielurk01zaterdag 31 maart 2007 @ 17:05
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 17:03 schreef tralalala het volgende:

[..]

Kwa assortiment helemaal niet
Ik heb het over beleid... assortiment zelf wel afwijken omdat het halve franschise is waarschijnlijk.
Pizzakoppozaterdag 31 maart 2007 @ 17:19
Ik kom nu net terug van de mediamarkt in enschede, we gingen onze ps2 van nog geen halfjaar oud proberen in te wisselen.

Hij leest geen cd´s en dvd´s meer dus lijkt het me logisch dat we een nieuwe ps2 mee naar huis kregen maar nee hoor, nadat die kneus achter de balie dat ding getest had en constateerde dat ie het niet meer deed moest hij eventjes naar achter om te overleggen what to do.... Komt hij terug, zegt ie dat ze hem moeten opsturen naar sony om daar vast te stellen dat de ps2 daadwerkelijk kapot is....

Al met al gaat dit grapje 4 weken duren, terwijl zo´n kutapparaat maar 120 euro kost. Prutsers!
Koffielurk01zaterdag 31 maart 2007 @ 17:33
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 17:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kom nu net terug van de mediamarkt in enschede, we gingen onze ps2 van nog geen halfjaar oud proberen in te wisselen.

Hij leest geen cd´s en dvd´s meer dus lijkt het me logisch dat we een nieuwe ps2 mee naar huis kregen maar nee hoor, nadat die kneus achter de balie dat ding getest had en constateerde dat ie het niet meer deed moest hij eventjes naar achter om te overleggen what to do.... Komt hij terug, zegt ie dat ze hem moeten opsturen naar sony om daar vast te stellen dat de ps2 daadwerkelijk kapot is....

Al met al gaat dit grapje 4 weken duren, terwijl zo´n kutapparaat maar 120 euro kost. Prutsers!
Smack that!
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 17:53
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hele pc wegbrengen omdat je DVD brander kapot is? Ik snap 'em niet geloof ik...
nee ik snap 'em ook niet!
Maar het staat in de voorwaarden van Mediamarkt, als je zelf gaat sleutelen aan je pc (en dat doe je op het moment dat je het schroefje losdraait om de brander er uit te halen) vervalt de garantie. En nogmaals, ik vertik het om zelf een nieuwe brander te kopen als ie nog binnen de garantie valt.
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 17:54
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:08 schreef engessa het volgende:
Krjig je er van als het paupergoedkoop moet. Als je gewoon bij de pczaak om de hoek voor 3 tientjes meer je pc had gekocht had je binnen 15 minuten een nieuwe brander in je pc zitten.

Maar nee, het moet zo goedkoop mogelijk bij de Mediamarkt. Niet de mediamarkt is het probleem maar de zwervers die er kopen
Twas ook echt de laatste keer......
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 17:55
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 15:46 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

Sowiezo, er zijn mensen die kopen hun PC bij bv de dixons, v&d of zelfs de LIDL... welke pauper koopt er nou een PC die teneerste volzit met b-merk zooi en ook nog eens die ellende van de garantie op je nek halen voor misschien 50 euro minder dan in de computer toko.

Hollanders
jajajajaja ik beken. En ik doe het nooooooooooit meer.
En het was de MM te Eindhoven.
Larissazaterdag 31 maart 2007 @ 17:56
Moet je ook maar geen films downloaden. Hartstikke illegaal.
Syytönzaterdag 31 maart 2007 @ 17:57
quote:
[b]Op zaterdag 31 maart 2007 09:43
Wat ik niet snap is dat ze niet direct met dat voorstel komen en dat je eerst heeeeeel boos moet doen voordat er actie ondernomen wordt.
Mensen die denken dat heeeeel boos worden indruk maakt.


jammer genoeg bij mediamarkt dus wel
postmortumzaterdag 31 maart 2007 @ 18:35
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 17:53 schreef Tezz het volgende:

[..]

nee ik snap 'em ook niet!
Maar het staat in de voorwaarden van Mediamarkt, als je zelf gaat sleutelen aan je pc (en dat doe je op het moment dat je het schroefje losdraait om de brander er uit te halen) vervalt de garantie. En nogmaals, ik vertik het om zelf een nieuwe brander te kopen als ie nog binnen de garantie valt.
juridisch kunnen ze je helemmal niks maken , het is JOUW pc , jij mag er mee doen wat jij wilt. Hoe wil je anders de stof uit de pc gaan zuigen Of moet je hem dan ook opsturen van die paupers?
Camplozaterdag 31 maart 2007 @ 18:38
Moet je maar bij de Paradigit een brander kopen, daar hebben ze wèl service.
Koffielurk01zaterdag 31 maart 2007 @ 18:41
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:38 schreef Camplo het volgende:
Moet je maar bij de Paradigit een brander kopen, daar hebben ze wèl service.
Werk jij toevallig voor Paradigit en doe je aan stealth marketing ofzo?
danny91184zaterdag 31 maart 2007 @ 18:42
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 17:55 schreef Tezz het volgende:

[..]

jajajajaja ik beken. En ik doe het nooooooooooit meer.
En het was de MM te Eindhoven.
MM te Eindhoven is klote :S Zelf ook al vanalles meegemaakt daar...
postmortumzaterdag 31 maart 2007 @ 18:45
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:42 schreef danny91184 het volgende:

[..]

MM te Eindhoven is klote :S Zelf ook al vanalles meegemaakt daar...
Heerlen is best ok, ik denk niet dat het personnel daar veel geintjes flikt ivm het de pauperuitstraling die de stad heeft
Camplozaterdag 31 maart 2007 @ 18:48
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:41 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

Werk jij toevallig voor Paradigit en doe je aan stealth marketing ofzo?
Nee maar iemand die bij de fokking Mediamarkt wat koopt en dan service verwacht is kansloos
Koffielurk01zaterdag 31 maart 2007 @ 18:52
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nee maar iemand die bij de fokking Mediamarkt wat koopt en dan service verwacht is kansloos
Yuperdepup, daarom koop ik ook alleen bij de Paradigit (in Amersfoort) want bv de Mycom is hier echt KUT... die gasten weten nog minder dan mij en behandelen je heel erg slecht... kut-koters van 16 ofzo daar.
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 19:30
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 17:57 schreef Syytön het volgende:

[..]

Mensen die denken dat heeeeel boos worden indruk maakt.


jammer genoeg bij mediamarkt dus wel
joh ik weet echt wel hoe het werkt hoor. Ik heb zelf jaren aan de andere kant van de lijn gewerkt op een service afdeling en later als verkoper dus.....................
postmortumzaterdag 31 maart 2007 @ 19:31
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:30 schreef Tezz het volgende:

[..]

joh ik weet echt wel hoe het werkt hoor. Ik heb zelf jaren aan de andere kant van de lijn gewerkt op een service afdeling en later als verkoper dus.....................
wat heb je verkocht?

trouwens ik word vaker onheus behjegend , maar hoe meer z zeuren hoe meer ik moet lachen
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 19:33
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:31 schreef postmortum het volgende:

[..]

wat heb je verkocht?

trouwens ik word vaker onheus behjegend , maar hoe meer z zeuren hoe meer ik moet lachen
ik heb logistieke dienstverlening gekocht, dus da's dan wel business to business, maar ook daar regelmatig vervelende klanten aan moeten horen. Dus tja, ik weet hoe het werkt. Ik ben ook altijd heel vriendelijk tegen de jongens en meisjes van de klantenservice, maar ze moeten niet met van die achterlijke 'oplossingen' aan komen zetten.
postmortumzaterdag 31 maart 2007 @ 19:36
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:33 schreef Tezz het volgende:

[..]

ik heb logistieke dienstverlening gekocht, dus da's dan wel business to business, maar ook daar regelmatig vervelende klanten aan moeten horen. Dus tja, ik weet hoe het werkt. Ik ben ook altijd heel vriendelijk tegen de jongens en meisjes van de klantenservice, maar ze moeten niet met van die achterlijke 'oplossingen' aan komen zetten.
ik werk bij belastingdiensten toeslagen
PeZuzaterdag 31 maart 2007 @ 19:36
ik had het ook het laatst

ik heb 3 jaar onsit egarantie op mien pc

brander is stuk, althans dat vermoed ik

ik bel naar de service desk, uhm ja dan moeten we een afspraak plannen dat ga ik nu in het systeem zetten en dan hoort u nu binnen een week voor een afspraak over 2-3 weken

ik laat maar ik loop wel langs een computerwinkel en koop daar een nieuwe brander

gelijk maar een plextor gekocht zodat je iig binnen 48 uur weer een nieuwe brander hebt
S1nn3rzzaterdag 31 maart 2007 @ 19:39
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

idd het is Fujitsu-Siemens he! geen Siemens en geen Fujitsu maar Fujitsu-Siemens!

ik heb er zooooon schijthekel aan als mensen het over siemens pc's hebben. die vind je bijna alleen in ziekenhuizen
anders ga je je lekker druk maken.


als het probleem echt zo groot is koop je er een voor 2 tientjes en zet je die er zelf in.
Larissazaterdag 31 maart 2007 @ 19:39
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef Camplo het volgende:
Nee maar iemand die bij de fokking Mediamarkt wat koopt en dan service verwacht is kansloos
Ik had 2 maanden terug een DVD-recorder bij de Mediamarkt gekocht en een paar dagen later lag hij er voor 50 euro goedkoper. Mooi dat ik het verschil terugkreeg.

En toen mijn harde schijf van mijn laptop overleed moest ik ook 6 weken wachten.. dat was bij de Dixons trouwens..
Maikuuulzaterdag 31 maart 2007 @ 19:48
Idd, ga ff naar de lollerdigit ofzo, haal een brander voor 25 knakkers en je bent klaar.

6-8 weken jezelf van je pc scheiden voor een gare brander wat in 2 minuten is aangesloten ( met openschroeven jeweet )
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 20:02
HAHAHAHAHA ik heb het voor elkaar hoor! Fujitsu-siemens (niet te verwarren met Fujitsu of Siemens) stuurt een nieuwe brander op! Gratisch, met de post.
Nou hehehehe ik blij.
Mediamarkt sucks.
postmortumzaterdag 31 maart 2007 @ 20:03
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:02 schreef Tezz het volgende:
HAHAHAHAHA ik heb het voor elkaar hoor! Fujitsu-siemens (niet te verwarren met Fujitsu of Siemens) stuurt een nieuwe brander op! Gratisch, met de post.
Nou hehehehe ik blij.
Mediamarkt sucks.
je moet hem nog inbouwen en dat mag heul niet
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 20:03
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:39 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

anders ga je je lekker druk maken.


als het probleem echt zo groot is koop je er een voor 2 tientjes en zet je die er zelf in.
En toch vind ik het onzin. Als je voor 2 tientjes bij de supermarkt eten gekocht hebt en het is bedorven ga je toch ook terug naar de winkel om het te ruilen?? Ik heb iets gekocht, het is vier maanden oud en het is stuk. Dus ik wil een nieuwe. Punt.
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 20:04
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef postmortum het volgende:

[..]

je moet hem nog inbouwen en dat mag heul niet
van Mediamarkt niet. Maar van Fujitsu-Siemens wel. Dus nanananana die winnen.
postmortumzaterdag 31 maart 2007 @ 20:05
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:04 schreef Tezz het volgende:

[..]

van Mediamarkt niet. Maar van Fujitsu-Siemens wel. Dus nanananana die winnen.
nietus de rest van de pc is van de mediamarkt nanana
Syytönzaterdag 31 maart 2007 @ 20:07
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:30 schreef Tezz het volgende:

[..]

joh ik weet echt wel hoe het werkt hoor. Ik heb zelf jaren aan de andere kant van de lijn gewerkt op een service afdeling en later als verkoper dus.....................
Ik werk ook op de klantenservice, maar tenzij het een terechte klacht is, geven we echt nooit toe. Hoe vaak ik al niet bij Radar zou verschijnen!
postmortumzaterdag 31 maart 2007 @ 20:10
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:07 schreef Syytön het volgende:

[..]

Ik werk ook op de klantenservice, maar tenzij het een terechte klacht is, geven we echt nooit toe. Hoe vaak ik al niet bij Radar zou verschijnen!
ik altijd bij kassa
Koffielurk01zaterdag 31 maart 2007 @ 20:11
haha ik ook bij Kassa, laatst nog zo'n Journalist met een aardappel in zijn keel... mafkees...

Helpdesk btw.
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 20:12
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:05 schreef postmortum het volgende:

[..]

nietus de rest van de pc is van de mediamarkt nanana
nou daar staat anders ook Fujitsu-Siemens op dus......
postmortumzaterdag 31 maart 2007 @ 20:13
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:12 schreef Tezz het volgende:

[..]

nou daar staat anders ook Fujitsu-Siemens op dus......
op alle onderdelen?

ik gok erop dat er een maxtor harde schijf in zit
Tezzzaterdag 31 maart 2007 @ 20:15
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef postmortum het volgende:

[..]

op alle onderdelen?

ik gok erop dat er een maxtor harde schijf in zit
ik zou het niet weten en wil het eigenlijk ook niet weten. Een computer is voor mij niets meer dan een aparaat waar ik mee kan internetten. Meer niet, ha ha.
Koffielurk01zaterdag 31 maart 2007 @ 20:20
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:15 schreef Tezz het volgende:

[..]

ik zou het niet weten en wil het eigenlijk ook niet weten. Een computer is voor mij niets meer dan een aparaat waar ik mee kan internetten. Meer niet, ha ha.
N00B
ouderejongerezaterdag 31 maart 2007 @ 20:24
Voor 35 euro heb je een prima DVD-brander. Twee keer een uur vrij nemen (1* om te brengen en 1* om te halen) kost al meer dan een nieuwe brander. Bovendien is een nieuwe brander sneller en betrouwbaarder.
Tezzzondag 1 april 2007 @ 08:26
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:20 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

N00B
ja und?
r_onezondag 1 april 2007 @ 08:37
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:05 schreef postmortum het volgende:
nietus de rest van de pc is van de mediamarkt nanana
De hele pc is van Tezz (tenzij op afbetaling is gekocht) nanananana
Tezzzondag 1 april 2007 @ 09:37
quote:
Op zondag 1 april 2007 08:37 schreef r_one het volgende:

[..]

De hele pc is van Tezz (tenzij op afbetaling is gekocht) nanananana
Ja! Maar ik heb er wel een beetje spijt van. Het leek zo'n goede aanbieding...............(totdat alles stuk begint te gaan natuurlijk). Volgende keer toch maar wat meer tientjes voor service lappen....
r_onezondag 1 april 2007 @ 09:40
quote:
Op zondag 1 april 2007 09:37 schreef Tezz het volgende:
Ja! Maar ik heb er wel een beetje spijt van. Het leek zo'n goede aanbieding...............(totdat alles stuk begint te gaan natuurlijk). Volgende keer toch maar wat meer tientjes voor service lappen....
Of wat meer tientjes lappen voor een beter merk dan Fujitsu-siemens (niet te verwarren met Fujitsu of Siemens)
SlimShadyzondag 1 april 2007 @ 09:46
quote:
Op zondag 1 april 2007 09:40 schreef r_one het volgende:

[..]

Of wat meer tientjes lappen voor een beter merk dan Fujitsu-siemens (niet te verwarren met Fujitsu of Siemens)
inderdaad.
Camplozondag 1 april 2007 @ 12:01
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef Tezz het volgende:

[..]

En toch vind ik het onzin. Als je voor 2 tientjes bij de supermarkt eten gekocht hebt en het is bedorven ga je toch ook terug naar de winkel om het te ruilen?? Ik heb iets gekocht, het is vier maanden oud en het is stuk. Dus ik wil een nieuwe. Punt.
Echt een meidenredenatie

Je lijkt me pa wel. Alles wat kapot is tot in de uiterste service willen ruilen.
Gaat iets kapot, dan pleurt op met vervangen ik haal wel een nieuwe. Meteen het bewijs dat het brak is/was.

Dus change to something better

Neem dan ook een NEC of een LG brander.
Larissazondag 1 april 2007 @ 12:22
Jajaja... ff mijn laptop vervangen. Ik heb geen geldboompje! Dan maar 6 weken weg. Mijn oude Windows98 deed het nog best wel!
Gelukkig viel de harde schijf van mijn laptop nog onder mijn uitgebreide garantie.
Merkiezondag 1 april 2007 @ 12:34
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:52 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

Yuperdepup, daarom koop ik ook alleen bij de Paradigit (in Amersfoort) want bv de Mycom is hier echt KUT... die gasten weten nog minder dan mij en behandelen je heel erg slecht... kut-koters van 16 ofzo daar.
Mijn ervaring met de MyCom en hun service is anders erg goed .
Camplozondag 1 april 2007 @ 14:19
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:22 schreef Larissa het volgende:
Jajaja... ff mijn laptop vervangen. Ik heb geen geldboompje! Dan maar 6 weken weg. Mijn oude Windows98 deed het nog best wel!
Gelukkig viel de harde schijf van mijn laptop nog onder mijn uitgebreide garantie.
Harde schijf van een laptop kan je ook los kopen
2,5 inch gevallen zijn dat.
Relneger18zondag 1 april 2007 @ 14:36
Mensen die kant en klare pc kopen van winkels
Mensen die Packard Bell pc's kopen
Mensen die alle onderdelen zelf kopen en pc's zelf bouwen
Captain_Fabulouszondag 1 april 2007 @ 14:50
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nee maar iemand die bij de fokking Mediamarkt wat koopt en dan service verwacht is kansloos
Je snapt echt weinig van het leven geloof ik? Als een winkel een product verkoopt, moeten ze er maar voor zorgen dat ze er ook de service bij kunnen leveren die wettelijk gesproken (garantie wetgeving enzo) erbij hoort. En op een manier die een beetje acceptabel is. Dus een PC wegsturen omdat ze zelf te dom zijn om een brander eruit te halen en vervangen/opsturen is gewoon onacceptabel als je het goed bekijkt. Pik jij het als de garage zou zeggen, ' Oh ja, we moeten de oliefilter vervangen, dus we sturen uw auto op naar Korea, want her kunnen we dat niet.' ?
Als we als consument eens wat minder over ons heen lieten lopen in dit soort gevalen, zouden winkels mischien eens iets klantvriendelijker worden.
RainofDeathzondag 1 april 2007 @ 14:54
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef Tezz het volgende:

[..]

En toch vind ik het onzin. Als je voor 2 tientjes bij de supermarkt eten gekocht hebt en het is bedorven ga je toch ook terug naar de winkel om het te ruilen?? Ik heb iets gekocht, het is vier maanden oud en het is stuk. Dus ik wil een nieuwe. Punt.
Dan moet je helemaal niet gaan zeuren dat je 8 weken moet wachten
Larissazondag 1 april 2007 @ 15:09
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:19 schreef Camplo het volgende:

Harde schijf van een laptop kan je ook los kopen
2,5 inch gevallen zijn dat.
Leg mij eens uit waarom ik kosten moet gaan maken als ik dat gratis kan laten doen?
En zelf met mijn laptop gaan rommelen..dan kan ik de garantie natuurlijk wel gedag zwaaien...
Tezzmaandag 2 april 2007 @ 07:38
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Je snapt echt weinig van het leven geloof ik? Als een winkel een product verkoopt, moeten ze er maar voor zorgen dat ze er ook de service bij kunnen leveren die wettelijk gesproken (garantie wetgeving enzo) erbij hoort. En op een manier die een beetje acceptabel is. Dus een PC wegsturen omdat ze zelf te dom zijn om een brander eruit te halen en vervangen/opsturen is gewoon onacceptabel als je het goed bekijkt. Pik jij het als de garage zou zeggen, ' Oh ja, we moeten de oliefilter vervangen, dus we sturen uw auto op naar Korea, want her kunnen we dat niet.' ?
Als we als consument eens wat minder over ons heen lieten lopen in dit soort gevalen, zouden winkels mischien eens iets klantvriendelijker worden.
En dat vind ik dus ook. En als Fujitsu-Siemens dus een home-service heeft die dit soort dingen gratis op lost maak ik er gebruik van. Hoe dom ik dan ook overkom en hoe belachelijk het ook is om een monteur te laten komen voor een nieuwe brander (die overigens op wordt gestuurd hoor, er komt helemaal geen monteur). Ik heb recht op een nieuwe brander dus die krijg ik ook!
Camplomaandag 2 april 2007 @ 07:41
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:09 schreef Larissa het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom ik kosten moet gaan maken als ik dat gratis kan laten doen?
En zelf met mijn laptop gaan rommelen..dan kan ik de garantie natuurlijk wel gedag zwaaien...
Omdat de kosten van zo'n apparaat 6 weken kwijt zijn groter zijn dan ff een nieuwe harde schijf erin pleuren of even windows opnieuw installeren
Larissamaandag 2 april 2007 @ 08:04
Nu scheelt het natuurlijk wel dat ik nog andere PC's heb.
Camplomaandag 2 april 2007 @ 08:11
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:04 schreef Larissa het volgende:
Nu scheelt het natuurlijk wel dat ik nog andere PC's heb.
Informatie achterhouden hè
Larissamaandag 2 april 2007 @ 17:32
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:11 schreef Camplo het volgende:
Informatie achterhouden hè
Nee hoor.
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:22 schreef Larissa het volgende:
Jajaja... ff mijn laptop vervangen. Ik heb geen geldboompje! Dan maar 6 weken weg. Mijn oude Windows98 deed het nog best wel!
Gelukkig viel de harde schijf van mijn laptop nog onder mijn uitgebreide garantie.
Camplomaandag 2 april 2007 @ 17:34
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Je snapt echt weinig van het leven geloof ik? Als een winkel een product verkoopt, moeten ze er maar voor zorgen dat ze er ook de service bij kunnen leveren die wettelijk gesproken (garantie wetgeving enzo) erbij hoort. En op een manier die een beetje acceptabel is. Dus een PC wegsturen omdat ze zelf te dom zijn om een brander eruit te halen en vervangen/opsturen is gewoon onacceptabel als je het goed bekijkt. Pik jij het als de garage zou zeggen, ' Oh ja, we moeten de oliefilter vervangen, dus we sturen uw auto op naar Korea, want her kunnen we dat niet.' ?
Als we als consument eens wat minder over ons heen lieten lopen in dit soort gevalen, zouden winkels mischien eens iets klantvriendelijker worden.
Jongeman, voor merk PC's die je koopt betaal je de service garantie. Die merken staan niet toe dat een winkel (DE VERKOPER IN DIT GEVAL NIET DE PRODUCENT) reparaties uitvoerd omdat zij zelf hun reparaties willen waarborgen.
Is gewoon zo afgesproken vraag maar eens bij Acer bijvoorbeeld.
Captain_Fabulousmaandag 2 april 2007 @ 20:03
Zeg, melkmuil, als je echt traint voor piloot ben ik jaren ouder dan jij hoor
Ik weet wel dat winkels niet alle PC's open mogen maken. Maar dat neemt niet weg dat het idioot is dat je voor het vervangen van een onderdeeltje je je PC 8 weken kwijt kan zijn. Noem me een nostalgischre, onrealistische zeikerd als je wil, maar als je voor een behoorlijk aanal pegels iets koopt, wil je als consument service. Iets 8 weken kwijt zijn is geen service, dat is genaaid worden.
Waar TS dus best over mag klagen wat mij betreft.