Als er geen glad stukje wang is om je zoen op te geven.quote:Op maandag 2 april 2007 13:16 schreef Z het volgende:
Wanneer classificeer je een baard als oerwoud.?
Plek zat bij LXIV.quote:De wangen zijn de vlezige gedeelten aan weerszijden van het gelaat onder de ogen en tussen de neus en oren.
En toch doe je dat niet, als het je oom of je buurman is.quote:
Scheren is nog erger dan inwerken of ingewerkt worden.quote:Op maandag 2 april 2007 13:03 schreef Z het volgende:
Ik heb een hekel aan scheren.
Je laten scheren daarentegen! In het buitenland, als het even kan, laat ik m'n baard altijd scheren.quote:Op maandag 2 april 2007 13:36 schreef broer het volgende:
[..]
Scheren is nog erger dan inwerken of ingewerkt worden.
Dat heb ik nog nooit laten doen. Het lijkt me dan ook doodeng.quote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef Z het volgende:
Je laten scheren daarentegen!
Wat groen! En wat leuk een foto van toi te zienquote:Op zondag 1 april 2007 18:38 schreef LXIV het volgende:
Vandaag weer een interessante dag. Met iemand van ontwikkelingssamenwerking op pad geweest om de mogelijkheden in het gebied mbt voorkomen van wateroverlast, verbetering van landbouw etc. te bekijken.
[afbeelding]
klikken is groter
The poppy fields. Helaas voor de boeren hier heeft een enorme hagelbui twee dagen geleden bijna alle papaver vernietigd. Dit is een van de weinige veldjes die niet totaal kapotgehageld zijn.
[afbeelding]
Meisjes laten zich bijna nooit fotograferen, terwijl ze juist vaak mooi gekleed zijn. Deze van een afstandje.
[afbeelding]
Moi, met op de achtergrond de zogenaamde "Alexanderberg". Alexander de Grote, die hier ook drie jaar geweest is en met Roxanne trouwde, zou het ford op de achtergrond hebben laten bouwen.
[afbeelding]
Cementary hill Hier worden gesneuvelde Talibanstrijders begraven. Vlaggen en doeken die wapperen in de wind als gedenkteken. Wij laten deze plaats met rust.
Oh, dat lijkt me zo fantastisch om te mogen doen! Helaas heeft mijn TB een fobie voor scheermesjes.quote:Op maandag 2 april 2007 13:53 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het DTB wel eens laten doen, maar die is te voorzichtig.
Hoi.quote:Op maandag 2 april 2007 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemiddag.
quote:Op maandag 2 april 2007 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus liet een briefje voor me achter.
Ben gaan zwemmen.
(met de fiets)
De Griek is een droogscheerder?quote:Op maandag 2 april 2007 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me zo fantastisch om te mogen doen! Helaas heeft mijn TB een fobie voor scheermesjes.
Ik mag niet eens een scheermesje in zicht laten liggen.quote:
Wat voor een verschrijving? Nu heb ik de zin drie keer overgelezen, en zie haar nog niet!quote:Op maandag 2 april 2007 06:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik gok op de historische plek of de verschrijving.
Haha, een fort.quote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef Gellius het volgende:
't Is een fort op die heuvel, geen automerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |