Thx, ben er nog heel even............................ veel te doen. topic 1043 voorbereiden, mods omkopen, nena promoten, ergeren aan ene Liek, cossen bijlezen ( doen alsof) , sig maken, sc bijlezen, schiftknop vinden, nieuwe versie windows jatten.......................quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Keuze tussen de Libelle en bezoek... tenzij het een medewerker van de Belastingdienst is lijkt die keuze me niet echt moeilijk![]()
Have fun![]()
De rest mag niet komenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:05 schreef demins het volgende:
[..]
Komen ze weer met z'n drieën of komt de rest ook?![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:05 schreef demins het volgende:
[..]
Komen ze weer met z'n drieën of komt de rest ook?![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... 3 exen op visite... dat zou hier iig niet goed gaan
![]()
Nou... t zou hier vooral niet goed gaan omdat de leukste ex een schurfthekel heeft aan de restquote:
Wij mediteren allemaal samenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... t zou hier vooral niet goed gaan omdat de leukste ex een schurfthekel heeft aan de rest![]()
En terecht![]()
Het zou hier ook niet gebeuren trouwens... er is maar 1 ex welkom in mijn huis, een deel van de rest kan dood neervallen waar ik bij ben, en ik denk dat ik dan nog moet zoeken wat het nummer van 112 ook alweer is..
Ach... als t werktquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wij mediteren allemaal samenen vinden dan echt innerlijke rust
![]()
112??? Met zoveel exen zou zelfs ik niet élk telefoonnummer meer weten...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... t zou hier vooral niet goed gaan omdat de leukste ex een schurfthekel heeft aan de rest![]()
En terecht![]()
Het zou hier ook niet gebeuren trouwens... er is maar 1 ex welkom in mijn huis, een deel van de rest kan dood neervallen waar ik bij ben, en ik denk dat ik dan nog moet zoeken wat het nummer van 112 ook alweer is..
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:22 schreef demins het volgende:
[..]
112??? Met zoveel exen zou zelfs ik niet élk telefoonnummer meer weten...![]()
Verlengd mediteren??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:29 schreef kleinzusje het volgende:
We komen een half uurtje later................... gelukkig![]()
Meestal blijven ze dan uit pure schaamte een paar uurtjes langer...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:29 schreef kleinzusje het volgende:
We komen een half uurtje later................... gelukkig![]()
Maar zijn kussen weet ik nog wel!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Met zoveel exen zou ik niet eens meer weten hoe ze heten![]()
Brainwave: oh..... daar ging dat liedje over...![]()
kut, daar gaat mn feestquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:35 schreef demins het volgende:
[..]
Meestal blijven ze dan uit pure schaamte een paar uurtjes langer...![]()
Eddy Christianiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:36 schreef demins het volgende:
[..]
Maar zijn kussen weet ik nog wel!
Edit: Hoe heette die zanger nou ook al weer? Johnny Lion????
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:07 schreef kleinzusje het volgende:
Demins, ga trouwens eens als de wiedeweer Nena feliciteren.
Ja! Die! En de tweede regel moest zijn: maar haar kussen vergeet ik niet!quote:
Goedemorgen! Jij hebt zeker mijn witte pantalon ook nergens gezien???quote:
Errr, daar moeten mijn ogen voor open zeker?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:05 schreef demins het volgende:
[..]
Goedemorgen! Jij hebt zeker mijn witte pantalon ook nergens gezien???![]()
Niet perse allebei!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Errr, daar moeten mijn ogen voor open zeker?
...
Heb je Natasia al bedankt?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:05 schreef demins het volgende:
[..]
Goedemorgen! Jij hebt zeker mijn witte pantalon ook nergens gezien???![]()
Het buitenland is heel groot hèquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan de pantalon nergens vinden in ieder geval...
Dus hij is NIET stiekem uit zichzelf naar het buitenland vertrokken.
Ah, doe nou niet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, man of the world.... vertel vertel vertel !!!!
Geldt dat niet voor alles wat je post??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, doe nou niet!![]()
Hier kunnen toch alleen maar flauwe rotgrapjes op komen?![]()
Zit jij als een van de laatste nederlandsche strijders in Seedorf en heeft niemand je vertelt dat de oorlog verplaatst is?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, doe nou niet!![]()
Hier kunnen toch alleen maar flauwe rotgrapjes op komen?![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:47 schreef demins het volgende:
[..]
Zit jij als een van de laatste nederlandsche strijders in Seedorf en heeft niemand je vertelt dat de oorlog verplaatst is?
Het klinkt bijna als een hooligan voetbalclub: SC Hooligansquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:27 schreef demins het volgende:
Het sc is nu bij de hooligans geloof ik...
Mehehe, klinkt als een ploeg waar ik naar zou kijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het klinkt bijna als een hooligan voetbalclub: SC Hooligans![]()
Ze gaan spelen op het nieuw te ontwikkelen "Nationaal Slachtveld" voor al uw rellen en andere problemen die alleen nog maar dmv een pittig gevecht opgelost kunnen worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe, klinkt als een ploeg waar ik naar zou kijken![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gaan spelen op het nieuw te ontwikkelen "Nationaal Slachtveld" voor al uw rellen en andere problemen die alleen nog maar dmv een pittig gevecht opgelost kunnen worden.
Krijg ik vast alle ballen tegen m'n kop.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gaan spelen op het nieuw te ontwikkelen "Nationaal Slachtveld" voor al uw rellen en andere problemen die alleen nog maar dmv een pittig gevecht opgelost kunnen worden.
Anti-stressballen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Krijg ik vast alle ballen tegen m'n kop.![]()
Zijn er al t-shirts van te koop?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben maar 1 disclaimer: "wij aanvaarden geen enkelijke aansprakelijkheid"
Dat is het risico dat zowel de bezoekers als de deelnemers lopen en dat risico is ingedekt door de disclaimerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Krijg ik vast alle ballen tegen m'n kop.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |