En welk niet-SC topic heeft hij gebruikt om welterusten te zeggen???quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weekje kutweer en grijze gebouwen alom bedoel je?
Ow, Gertje is geloof ik naar bed![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En welk niet-SC topic heeft hij gebruikt om welterusten te zeggen???![]()
Ik geef je volkomen gelijk...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
Dat verse pakje moet toch uit mijn handtas en opengemaakt worden natuurlijk.... waarom wachten tot morgen eigenlijk![]()
Zo ist maar netquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
Dat verse pakje moet toch uit mijn handtas en opengemaakt worden natuurlijk.... waarom wachten tot morgen eigenlijk![]()
En nu ligt ie al op de kast enzo.... anders had ik morgen weer naar boven moeten lopen om m uit m'n tas te pakkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geef je volkomen gelijk...![]()
Ik steek er ook nog maar eens een op![]()
Je kan ook gaan slapen, ah te laat denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
Ga ik ook zo doen, maar m'n glas wijn was nog niet leegquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je kan ook gaan slapen, ah te laat denk ik.
Dat is dus een heel eng idee: dat je het er de volgende dag nog over gaat hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens...
Dat je tegen iemand zegt:
Bijvoorbeeld: "Haha! Weet je wat Leandra gisteravond had gepost!?
"
Om je daarna te realiseren dat niet iedereen 24/7 Fok heeft openstaan?
![]()
![]()
![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen, maar m'n glas wijn was nog niet leeg![]()
En die hakt erin trouwens....... niet te geloven![]()
Trustequote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:14 schreef Sug4r het volgende:
Lieverds ik duik in mijn bedje, slaap lekker voor straks![]()
![]()
![]()
Het is de combinatiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen, maar m'n glas wijn was nog niet leeg![]()
En die hakt erin trouwens....... niet te geloven![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:14 schreef Sug4r het volgende:
Lieverds ik duik in mijn bedje, slaap lekker voor straks![]()
![]()
![]()
Sjezus, ik trek hier 1 keer een fles wijn los nadat ik al flink in de kroeg heb gezeten en ik ben een paar dagen later gelijk een drankorgel na 1 glaasje wijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus?
Je zou toch denken dat je onderhand een flinke resistance hebt opgebouwd![]()
Jij kwam met je wilde kroeg verhalen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, ik trek hier 1 keer een fles wijn los nadat ik al flink in de kroeg heb gezeten en ik ben een paar dagen later gelijk een drankorgel na 1 glaasje wijn![]()
Ik was het nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Verrek, wie heeft mijn drankje achterovergeslagen!
Dat gebeurt ook als je 1x vreemd gaat, of 1x een snuif neemt, of 1x zegt dat je Huub leuk vindt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, ik trek hier 1 keer een fles wijn los nadat ik al flink in de kroeg heb gezeten en ik ben een paar dagen later gelijk een drankorgel na 1 glaasje wijn![]()
Daar heb je bestwel een punt...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook als je 1x vreemd gaat, of 1x een snuif neemt, of 1x zegt dat je Huub leuk vindt.
We weten wel beter dan dat![]()
Truste Prospera!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:26 schreef Prospera het volgende:
Over een paar uurtjes de fris en fruitige Libelleploeg
Welterusten![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Hmm, nou is iedereen weg natuurlijk..
Och, dan ga ik ook maar...
Trusten Ian_Nick!
Trusten!
Trustequote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Hmm, nou is iedereen weg natuurlijk..
Och, dan ga ik ook maar...
Trusten Ian_Nick!
Trusten!
Wat loop jij nou weer vaag te mompelen, dopehead.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook als je 1x vreemd gaat, of 1x een snuif neemt, of 1x zegt dat je Huub leuk vindt.
We weten wel beter dan dat![]()
Is het eenzaam aan de top?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:26 schreef Prospera het volgende:
Welterusten![]()
Schoonmaak azijn werkt echt. En met pindakaas kun je kauwgum uit kleding krijgen. Echt super tips !!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:26 schreef Prospera het volgende:
Welterusten![]()
He, weer zo'n mooi engels woordquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer vaag te mompelen, dopehead.![]()
Nice weather for ducks chicks.quote:
Mooi weer voor kippen ?quote:
kijk eens op de klokquote:
Het is altijd wel ergens ter wereld zo vroeg als het bij mij voeltquote:
Een heerlijk tijdstip om de libelle eens goed door te nemenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens ter wereld zo vroeg als het bij mij voelt![]()
Ik vermoed zo ongeveer in de buurt van New York ofzo![]()
Keuze tussen de Libelle en bezoek... tenzij het een medewerker van de Belastingdienst is lijkt die keuze me niet echt moeilijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Een heerlijk tijdstip om de libelle eens goed door te nemen![]()
Helaas krijg ik zo bezoek
Komen ze weer met z'n drieën of komt de rest ook?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Een heerlijk tijdstip om de libelle eens goed door te nemen![]()
Helaas krijg ik zo bezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |