Zo ook goed? Het pest-hier-gekke-Gertje-topic (deel 1)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het Hooligan-topic graag... laten we de SC een beetje schoon houden![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo ook goed? Het pest-hier-gekke-Gertje-topic (deel 1)
Wel posten koppige shetland, anders komen we niet aan deel 2 toe.quote:
Maar ik vind Gert liev!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wel posten koppige shetland, anders komen we niet aan deel 2 toe.
Ik ook! Daarom gaan we hem heel veel aandacht geven in zijn eigen topic.quote:
Je weet toch dat alle COSsers ofwel zelf superslank zijn of een vrouw hebben die superslank is... daarom zitten ze op een zonnige zaterdagmiddag ook te COSsen ipv hun vrouw achter het fornuis wegsleuren voor een stevige vrijpartijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh, wat een gebrom in de COS over dikke dames...
Ohja, vergeten...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet toch dat alle COSsers ofwel zelf superslank zijn of een vrouw hebben die superslank is... daarom zitten ze op een zonnige zaterdagmiddag ook te COSsen ipv hun vrouw achter het fornuis wegsleuren voor een stevige vrijpartij![]()
Je komt vanavond toch wel streamen hé?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:05 schreef Leandra het volgende:
Zo... ik ben weer ff in een kuttopic aan t rellen geweest.... en dan kunnen we nu eindelijk rustig boodschappen gaan doen..... laters:w
Jeetje Ian, je doet nu net of je niet zonder haar kunt. Kom op wees een vent en herpak je ffquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je komt vanavond toch wel streamen hé?![]()
![]()
![]()
Leandra is anders bere-gesjellugquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Jeetje Ian, je doet nu net of je niet zonder haar kunt. Kom op wees een vent en herpak je ff![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:54 schreef PC eend het volgende:
Wel jammer dat de 1000ste COS vanavond gaat vallen en iedereen maar een minuut of 5 van de master OP kan genieten
En dat vind jij leuk?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:07 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ian al hele week bezig en binnen vijf minuten zijn COS vol
![]()
Gewoon paar keer F5 doen en anders CTRL+F5quote:
En als het echt te erg word alt+F4quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon paar keer F5 doen en anders CTRL+F5
Hij is er wel, maar je moet een paar keer F5-en. Is een bug.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:47 schreef Tissik het volgende:
Er is nu al bijna een half uur helemaal geen COS.
Eerder werden ze met tientallen tegelijk geopend, de laatste tijd vallen er steeds grotere gaten tussen de COSsen.
Vandaar, ik vond hem net ook ineens, en begon al ernstig aan mijn verstandelijke vermogens te twijfelen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij is er wel, maar je moet een paar keer F5-en. Is een bug.
[COS #998] De gasten zijn er bijna
Als je DGK volgt heb je daar sowieso al reden toe.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:52 schreef Tissik het volgende:
[..]
Vandaar, ik vond hem net ook ineens, en begon al ernstig aan mijn verstandelijke vermogens te twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |