je hebt de vrijdagavondrel gemistquote:
Laat haar maar weer het vuile werk doenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:23 schreef golfer het volgende:
Kom je thuis van een dagje rondrijden door Nederland is er helemaal geen nieuwe Hools geopend.
Dus Bluezz gelijk aan het werk gezet.
Zo hoort datquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:23 schreef golfer het volgende:
Kom je thuis van een dagje rondrijden door Nederland is er helemaal geen nieuwe Hools geopend.
Dus Bluezz gelijk aan het werk gezet.
Ik heb de hele dag al achter het stuur gezeten.quote:
En heeft Bluezz kaartgelezen en koffie ingeschonken en broodjes gesmeerd?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al achter het stuur gezeten.
Als dat nog gaat gebeuren zal wel knap zijn van Ajax , en slecht van PSV.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:08 schreef borisz het volgende:
[..]
dat heb ik juist liever niet, doe het Leidse plein maar![]()
Ik heb een TomTom.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:29 schreef Ole het volgende:
En heeft Bluezz kaartgelezen en koffie ingeschonken en broodjes gesmeerd?
Ik heb de bestuurder afgeleidquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:29 schreef Ole het volgende:
En heeft Bluezz kaartgelezen en koffie ingeschonken en broodjes gesmeerd?
ik blijf hopen, al moet ajax gewoon 15 punten halen nog in die 5 wedstrijden. PSV heeft het op papier lastiger. Ajax wint wel van psv maar als we naar Sparta moetenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als dat nog gaat gebeuren zal wel knap zijn van Ajax , en slecht van PSV.
hey oom agentquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:31 schreef sjimz het volgende:
Hoi Hoi!
Hoe ging het gisteren of eigenlijk intussen al eergisteren?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:31 schreef sjimz het volgende:
Hoi Hoi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |