quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:17 schreef SaskiaR het volgende:
georgie?
Bulls eye in de eerste worp.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
J.C van Damme
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mezcal
Jazekers,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
George Peppard.
Jojo +1quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Battle star Galactica
Bekende kop, geen ideequote:
zal ik je punt maar weghalen dan?quote:Op zondag 1 april 2007 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Huh heb ik een punt gehaald in dit topic?
heb ik de vraag afgesloten?quote:Op zondag 1 april 2007 14:32 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, de oprichter van Wikipedia heet Jimmy Wales, maar daar is het nu te laat voor
Hahahaquote:Op zondag 1 april 2007 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
Zo dan! Het is 1 April en hij duikt weer op. Coincidence? I think not
Jeeuj!quote:Op zondag 1 april 2007 14:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb ik de vraag afgesloten?
Asmodian +1
Neequote:Op zondag 1 april 2007 14:37 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hahaha
Ik heb in een vorig topique een stuk of 4 punten gescoord!
Helaas ben ik morgen niet van de partij - Joods Pasen enzo. Maar ik ga proberen om tegen het eind nog even langs te droppen om nog een biertje te pakken of zo![]()
Ik denk dat het toch wel een vol team kan zijn. Een oudgediende speler komt over van Maastricht en als jullie de gast die boven de pub woont regelen kan het best een vol team zijnquote:Op zondag 1 april 2007 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
NeeDat heb ik dan gemist
iamredleader is er ook al niet. Met z'n hoevelen zijn we dan?
Ik kan wellicht nog iemand regelen indien nodig.
Baskisch, Catalaans, Nederlands, Duits en Engels?quote:Op zondag 1 april 2007 14:42 schreef Asmodian het volgende:
Noem mij maar eens 4 van de 5 officiele talen van Spanje
't Moet niet gekker wordenquote:Op zondag 1 april 2007 14:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch wel een vol team kan zijn. Een oudgediende speler komt over van Maastricht en als jullie de gast die boven de pub woont regelen kan het best een vol team zijn
Trouwens denk ik niet dat het rivaliserende team speelt morgen. Dus daar hoeven jullie in ieder geval niet bang voor te zijn
Homdeck!quote:Op zondag 1 april 2007 14:52 schreef Homdeck het volgende:
Galliciaans?
Primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |