Prachtige wagens!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:01 schreef tralalala het volgende:
Citroen ax of citroen zx![]()
Lekker lage dagwaarde, omdat iedereen zo negatief over citroen is![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:00 schreef Maxxieh het volgende:
Zijn die 1.3 motortjes van een swift een beetje vlot?
T gros van de autos die je op straat tegenkomt halen dat niet.. en je verwacht niet dat zo'n swiftje je iig prima bijhoud bij t stoplicht. Dus ja, wat dat betreft wel beetje wolf in schaaps kleren. Maarja logischerwijs zijn er snellere autos (205 gti bv..)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:49 schreef firecow het volgende:
10 sec naar de 100 ja... Inderdaad een wolf in schaapskleren hoor![]()
![]()
Je kan beter direct op je eigen naam zetten, je korting (door de schadevrije jaren) is uiteindelijk meer dan die 700 euro per jaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:57 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, scheelt je 700 euro per jaar. En vanaf je 24ste kom je in een andere risico groep geloof ik.
Ervanuitgaande dat je 5 jaar in de risicogroep zit, en dus 5 jaar 700 euro meer betaald kom je uit op 3500 euro. Daarna ga je no claim opbouwen terwijl je niet meer in de risicogroep zit. Dan gaat er ook weer een paar honder euro af. Lijkt me erg sterk dat je dat eruit haalt. Daarbij kotmdat je het geld nu veel beter kunt gebruiken. Jonge mensen studeren vaak, en als ze een baan hebben is het salaris laag. over 5 jaar kun jet het makkelijker missen....quote:Op zondag 1 april 2007 14:00 schreef E- het volgende:
[..]
Je kan beter direct op je eigen naam zetten, je korting (door de schadevrije jaren) is uiteindelijk meer dan die 700 euro per jaar.
Tsja, mijn auto doet 0 naar 100 in... ehm... naja, hij doet de 0 naar 100quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:49 schreef firecow het volgende:
![]()
en jij rijdt?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:49 schreef firecow het volgende:
![]()
Je basseerd dit zeker op een nieuwe auto die allrisk verzekerd is?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:57 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, scheelt je 700 euro per jaar. En vanaf je 24ste kom je in een andere risico groep geloof ik. Een swift 1.3 heeft 68 pk, en is rap genoeg in het verkeer. Als je een sedan koopt heb je ook een 1.6 met 95 pk, die is een stuk sneller en heeft ok wat meer koppel voor op de snelweg. (makkelijker inhalen) Gti is ook leuk met 101 pk, maar idd hogere verzekering en hoge kans op een afgetrapte bak.
nee, kale WA. Ga er wel vanuit dat je ouwelui een aardige no claim hebbenquote:Op zondag 1 april 2007 17:59 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Je basseerd dit zeker op een nieuwe auto die allrisk verzekerd is?
Het gaat om een 2e hands auto kopen onder de 2000 euro en niet een nieuwe.quote:Op zondag 1 april 2007 18:52 schreef Nnelis het volgende:
[..]
nee, kale WA. Ga er wel vanuit dat je ouwelui een aardige no claim hebben
Kale wa op een swift sedan uit 94 betaal ik 140 euro per jaar. Scheelt toch veel geld.quote:Op zondag 1 april 2007 19:04 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Het gaat om een 2e hands auto kopen onder de 2000 euro en niet een nieuwe.
Ik heb zelf een Ford Fiësta 1.8 diesel van het bouwjaar 1999.
Deze is WA+ beperkte casco met inzittende verzekering + rechtsbijstand.
Kosten op jaarbasis: 731 euro.
- dat punt heb je gelijkquote:Op zondag 1 april 2007 19:10 schreef PlarkPlark het volgende:
Waarom geen Fiat Panda?
Voordelen:
- Uberlelijk, en dus niet erg gewild; onderdelen zijn mega goedkoop!
- Goede panda kost je 600 euro
- 1:16
- Belasting: 20 euro per kwartaal, verzekering 25 euro WA
Al met al een behoorlijk goede auto, waarmee je ook nog naar de andere kant van Europa kunt rijden,
Kun je mooi sparen voor een echte goede autoipv van die ingevoerde duitse wrakken....
Mijn advies!
Het is maar net waar voor je kiest. Als je een auto alleen voor in de stad gebruikt zou ik hem ook zo goedkoop mogelijk verzekeren. Alleen dan wel een inzittende verzekering er bij.quote:Op zondag 1 april 2007 19:07 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Kale wa op een swift sedan uit 94 betaal ik 140 euro per jaar. Scheelt toch veel geld.
Feit:quote:Op zondag 1 april 2007 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
- goede Panda bestaat niet; waardeloze bakken met veel technische problemen en boven 100.000km bijna afgeschreven
Mijn ervaringent:quote:Op zondag 1 april 2007 22:34 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Feit:
- de helft van de panda's zitten onder de 80.000
- mijn panda (4e auto) gaat al 20,000 km mee, zonder mokken
- ze hebben alleen roest + elect. problemen, niet erg duur dus
Er zijn geen gegevens gevonden voor het kenteken TH-02-SRquote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb de dealer, waar ik 'm "inruilde" gevraagd of ze 'm van de weg wilde halen en uit z'n lijden verlossen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |