Toyota goed merk, auto zou best nog wel goed zijn denk ik. De vraag prijs vind ik zelf wel nog wat aan de hoge kant ook omdat hij al bijna 220000 heeft gereden. Zou er eerder 1000 - 1200 euro voor willen geven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:48 schreef its_me_ het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
http://www.marktplaats.nl(...)i-u9.html%3F88597795
Dit is de leukste uitvoering van de starlet, met toerenteller en electrische ramen, als ik me niet vergis heeft ie zelfs centrale vergrendelingquote:Op woensdag 30 mei 2007 07:48 schreef its_me_ het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
http://www.marktplaats.nl(...)i-u9.html%3F88597795
als het een (1) schokdemper betreft, heb je dan dat het na de drempel voelt alsof de auto een schop krijgt aan een kant, bijv links achter? Hoe harder je rijdt, hoe merkbaarder? (niet bij mijn corsa overigens, maar laatst in 'n auto van 'n maat leek het steeds na 'n drempel alsof de auto een schop krijgt linksachter en hij even naar rechts wil uitwijken, hij zei dat dit normaal was... maar dat is wellicht gewenningquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:45 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Als de schokdempers kapot zijn dan merk je dat meer aan het nadeinen na een hobbel.
Nouja.. ik twijfel nog..quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:54 schreef squatt3r het volgende:
[..]
als het een (1) schokdemper betreft, heb je dan dat het na de drempel voelt alsof de auto een schop krijgt aan een kant, bijv links achter? Hoe harder je rijdt, hoe merkbaarder? (niet bij mijn corsa overigens, maar laatst in 'n auto van 'n maat leek het steeds na 'n drempel alsof de auto een schop krijgt linksachter en hij even naar rechts wil uitwijken, hij zei dat dit normaal was... maar dat is wellicht gewenning)
@its_me: ben benieuwd, ben je van plan te gaan kijken naar die toyota?
Dat heeft meer met een ander deel van de ophanging te maken denk ik. Een schokdemper zorgt er puur voor dat het wiel zoveel en zo lang mogelijk contact houd met de weg. Wanneer een schokdemper volledig versleten is hoor je dat ook duidelijk bij elke veerbeweging. Hoe meer de schokdempers versleten zijn, hoe langer de auto blijft nadeinen na een veerbeweging. Wat voor auto was dat als ik vragen mag?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:54 schreef squatt3r het volgende:
[..]
als het een (1) schokdemper betreft, heb je dan dat het na de drempel voelt alsof de auto een schop krijgt aan een kant, bijv links achter? Hoe harder je rijdt, hoe merkbaarder? (niet bij mijn corsa overigens, maar laatst in 'n auto van 'n maat leek het steeds na 'n drempel alsof de auto een schop krijgt linksachter en hij even naar rechts wil uitwijken, hij zei dat dit normaal was... maar dat is wellicht gewenning)
@its_me: ben benieuwd, ben je van plan te gaan kijken naar die toyota?
jouw oude auto?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:35 schreef vosss het volgende:
Een vriend van mij heeft nog een Mazda 626 2.5V6 te koop staan.
Misschien is dat iets voor je?
het was ook 'n opel corsa (benzine), als je het zo omschrijft klinkt het inderdaad niet als een schokdemper.. je hoorde ook niet echt wat (tenminste, voor zover mij opviel)quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:29 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Dat heeft meer met een ander deel van de ophanging te maken denk ik. Een schokdemper zorgt er puur voor dat het wiel zoveel en zo lang mogelijk contact houd met de weg. Wanneer een schokdemper volledig versleten is hoor je dat ook duidelijk bij elke veerbeweging. Hoe meer de schokdempers versleten zijn, hoe langer de auto blijft nadeinen na een veerbeweging. Wat voor auto was dat als ik vragen mag?
Ik heb een volvo 445 gekocht voor 1000 met 190.000 op de tellerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:39 schreef squatt3r het volgende:
En? Nog iemand recentelijk autotjes gekeken/gekocht?
Ik ben -nog steeds- blij met mijn opel corsa, rijdt echt 1:20, alleen sinds 'n paar dagen komt er vooral warme lucht uit de 'blower', (of lauw), dat is wat vervelend met dit weer, dus ik moet denk ik wel eventjes terug..als ik 'm heet zet wordt de lucht wel warmer, maar dus niet meer echt koud..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |