Kan je dat artikel regelen? Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:25 schreef SCH het volgende:
Stond een mooi artikel in de NRC/Next gisteren over al die verboden.
Het gaat wel wat ver allemaal maar het grappige is dat de zogenaamde liberale partijen (inc. PVV) de meeste van die verboden nog steunen ook. GroenLinks is de meest liberale partij in dezen, is ook tegen dat verbod op Blood en Honour.
Wilders stelt vragen erover dus moet ze zich er wel mee bezig houden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:01 schreef PJORourke het volgende:
En nu zijn ze bezig met dienstauto's.Heeft die heks van een Cramer niks beters te doen?
Dat laatste was ik toevallig ook aan het denken! Ze zijn liberaler dan andere partijen maar toch... Ze wilden steeds samenwerken met SP en PVDA en dat levert nu niet bepaald veel liberaal beleid op. Ik heb wel steeds meer redenen om geen VVD te stemmen, afgelopen keer nog met tegenzin gedaan. De volgende verkiezingen ga ik met mijn vingers op het knopje 'blanco' drukken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kan je dat artikel regelen? Ben benieuwd.
Misschien moet ik toch ooit maar eens GL gaan stemmen.
Die zijn niet liberaal, maar van de multikul.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je liberaal wilt stemmen, waarom dan niet D'66?
Die gaan over privegebruik en niet over vervuiling.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Wilders stelt vragen erover dus moet ze zich er wel mee bezig houden.
quote:Privegebruik van dienstauto's - Kamervragen PDF Afdrukken E-mail
donderdag 29 maart 2007
Vragen van de leden Wilders en Van Dijck (beiden PVV) aan de Minister van BZK over haar brief van 28 maart inzake het privégebruik van dienstauto’s
1.)
Waarom meldt u nu pas dat u in uw vorige functie als burgemeester van Nijmegen uw dienstauto heeft gebruikt voor privereizen en voor vervulde nevenfuncties die u niet als burgemeester had?
2.)
Had u dit ook aan de Kamer gemeld als u niet duidelijk was geworden dat de belastingdienst ook het gebruik van dienstauto’s in andere dan de vier grote steden zou gaan onderzoeken? Zo neen, waarom niet?
3.)
Wanneer precies heeft u aan de fiscus gemeld dat u de dienstauto ook voor privédoeleinden en nevenfuncties heeft gebruikt? Kunt u dit aangeven voor alle jaren dat u burgemeester van Nijmegen was? Hoeveel kilometers privégebruik van de dienstauto betreft het hier per jaar en in het totaal?
4.)
Deelt u mijn mening dat het – ongeacht de fiscale bijtellingsregeling - sowieso ongepast is als burgemeester de dienstauto voor privédoeleinden te gebruiken? Heeft u hier spijt van? Zo neen, waarom niet?
D66 kan zich iig wel in zijn handen wrijven met dit kabinet. Ze kunnen 4 jaar onafgebroken kankeren op deze gristelijke bevoogding van die griezels Donner, Klink, Rouvoet en coquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je liberaal wilt stemmen, waarom dan niet D'66?
sluiten die 2 elkaar per definitie uit? lijkt me juist nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die zijn niet liberaal, maar van de multikul.
Multikul is opgelegd en moet afgedwongen worden, het is in strijd met de liberale beginselen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:54 schreef slaveloos het volgende:
sluiten die 2 elkaar per definitie uit? lijkt me juist niet
fyi: de PvdA zit in de regering.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:03 schreef Evil_Jur het volgende:
Bemoeizucht hoort nou eenmaal bij het Christelijke gedachtengoed. Nog veel erger bij het linkse, dus ben maar blij dat die het niet zijn geworden.
Hoe dan? Realistisch gezien dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:38 schreef Evil_Jur het volgende:
Ideaal is de situatie niet, maar het had erger gekund. Dat is mijn punt.
D66 erbij met een fantasiepost voor Pechtold.quote:
Maar denk je dat dit zo aanhoudt en serieus beleid gaat worden de komende jaren? Alles verbieden dat je niet zint? Ik walg van het idee dat men anderen niet gewoon met rust kan laten. Wat is daar nou zo moeilijk aan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:56 schreef Kozzmic het volgende:
Het is denk ik een reactie op een beleid waarin jarenlang het gedogen en de vrijheid-blijheid centraal stonden. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik al deze maatregelen goed vind, maar bijvoorbeeld meer mogelijkheden om drugspanden aan te pakken juich ik wel toe.
Overigens is het niet alleen het kabinet, maar ook de meeste partijen in de Kamer die zich achter dit soort maatregelen stellen. Partijen als de PVV en de SP, de grote winnaars van de laatste verkiezingen, zijn niet bepaald liberaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |