De gelatinevreters?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:12 schreef rainbow2007 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat er in de Koran staat. Als er al iets over in staat.
Over varkens eten staat geloof ik ook niets in de Koran? Volgens mij zijn er zelfs enkele moslimgemeenschappen die varkensvlees eten. Ja het verbaasde me ook.
Ik denk dat je daarvoor ergens anders moet zijn, onderbouwingen zijn hier op fok met een vergrootglas nog niet te vindenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:43 schreef rainbow2007 het volgende:
de moslims die hier reageren weten erg fanatiek te melden dat homo's per definitie geen moslim zijn. GRAAG EEN ONDERBOUWING; waar staat het in de Koran? Of is het iets dat je in de lokale moskee hebt opgepikt, of via je ouders? Waar komt het idee vandaan dat homoseksualiteit en moslim geloof niet met elkaar verenigbaar zijn?
En nee ik ben geen homo
En al helemaal niet van een moslim op Fok! met de koran in de hand.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor ergens anders moet zijn, onderbouwingen zijn hier op fok met een vergrootglas nog niet te vinden
Ik was een keer bij een jongeren plaats er zou een Hafiz komen, dat is iemand die veel over de islam weet en bidt en alless doet wat een "echte" moslim doet, weet niet wat het in het nederlands is sorry. Hij vertelde dat zulke dingen niet konden en dat je dan geen moslim bent, je mag niet van de kont neuken, dan ga je direct naar de hel, dus laat staan genomen worden. Dit is wat ik erover heb gehoord en weet, voor de rest weet ik er niet zoveel van. Maar Homo en Moslim kan gewoon niet en dit is iets wat ik zeker weet, vraag het maar aan elke moslim en die zal het zelfde zeggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:43 schreef rainbow2007 het volgende:
de moslims die hier reageren weten erg fanatiek te melden dat homo's per definitie geen moslim zijn. GRAAG EEN ONDERBOUWING; waar staat het in de Koran? Of is het iets dat je in de lokale moskee hebt opgepikt, of via je ouders? Waar komt het idee vandaan dat homoseksualiteit en moslim geloof niet met elkaar verenigbaar zijn?
En nee ik ben geen homo
Ja ok ik neem aan dat die mening heerst in de moslimwereld. Maar waar komt deze vandaan? Uit de Koran? Uit de huidige Moslimcultuur? Het is me nu nog steeds erg onduidelijk waar het idee op zich vandaan komt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:53 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Ik was een keer bij een jongeren plaats er zou een Hafiz komen, dat is iemand die veel over de islam weet en bidt en alless doet wat een "echte" moslim doet, weet niet wat het in het nederlands is sorry. Hij vertelde dat zulke dingen niet konden en dat je dan geen moslim bent, je mag niet van de kont neuken, dan ga je direct naar de hel, dus laat staan genomen worden. Dit is wat ik erover heb gehoord en weet, voor de rest weet ik er niet zoveel van. Maar Homo en Moslim kan gewoon niet en dit is iets wat ik zeker weet, vraag het maar aan elke moslim en die zal het zelfde zeggen![]()
Je kunt eraan toegeven of niet... Ligt aan de persoon... Als je het doet, dwaal je in ieder geval wel af... Je kunt wel praktiserend moslims zijn lijkt me, alleen is het dan wel een beetje hypocrietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik vroeg me zo af he? Als je nou een molsim bent en je valt op mannen, geef je daar dan ook aan toe? En kun je praktiserend moslim zijn maar toch het geregeld met mannen doen? Of ben je dan een infidel?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_en_homoseksualiteitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:43 schreef rainbow2007 het volgende:
En nee ik ben geen homo
mag je wel een vrouw in de kont neuken dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:53 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Ik was een keer bij een jongeren plaats er zou een Hafiz komen, dat is iemand die veel over de islam weet en bidt en alless doet wat een "echte" moslim doet, weet niet wat het in het nederlands is sorry. Hij vertelde dat zulke dingen niet konden en dat je dan geen moslim bent, je mag niet van de kont neuken, dan ga je direct naar de hel, dus laat staan genomen worden.
Wat is dit nou voor rare opmerking?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt eraan toegeven of niet... Ligt aan de persoon...
Ze moet maagd blijven ehquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
mag je wel een vrouw in de kont neuken dan?
Nee, daarmee bedoelde ik dat een persoon zelf kiest of hij zijn homo gevoels wilt praktiseren of niet. Hij kan mannen neuken of niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:09 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor rare opmerking?
Jij gelooft dus dat homoseksualiteit een ziekte is?
Ok en nu graag een onderbouwing anno 2007 en geen middeleeuws gelul alsof homosexualiteit een keuze is...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:10 schreef Sala-adin het volgende:
Jullie vragen om een onderbouwing?
Nou zo moeilijk is dat niet, je kan het bijna vergelijk met een varken.
Moslims mogen geen varkensvlees omdat dat beest onrein is.
En zo is dat ook met fags een relatie hebben met iemand van het zelfde geslacht is gewoon onrein, haram dus.
En dit klinkt voor mij overtuigend genoeg want een man en een man zijn niet voor elkaar geschapen.
Lekker neuken doe je met iemand van het andere geslacht en niet met een andere gozer of van die 'gevoelens' delen.
Nee maar zo kwam het op mij over.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, daarmee bedoelde ik dat een persoon zelf kiest of hij zijn homo gevoels wilt praktiseren of niet. Hij kan mannen neuken of niet.
Verder heb ik niets gezegd over een ziekte.
Die ga je niet krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ok en nu graag een onderbouwing anno 2007 en geen middeleeuws gelul alsof homosexualiteit een keuze is...
niet van die geitenneuker nee, maar misschien dat er nog andere moslims reageren hier?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Nee maar zo kwam het op mij over.
Wat het eerste betreft: logisch uiteraard.
[..]
Die ga je niet krijgen.
Ja want we leven in een tijd waar die faggots lekker in bootjes kunnn varen en elkaar kunnen naaien op snelwegen en no meer van dat soort provocerend gedrag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ok en nu graag een onderbouwing anno 2007 en geen middeleeuws gelul alsof homosexualiteit een keuze is...
Thanks! Erg informatiefquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_en_homoseksualiteit
zoeits?
verder kijk ik persoonlijk niet of ze homo zijn of nietzijn het mensen, hoor ik evenveel respect te tonen... of het dan homo's zijn.. well, pech voor mij...
Homo's vergelijken met varkens is een beetje onkies.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:10 schreef Sala-adin het volgende:
Jullie vragen om een onderbouwing?
Nou zo moeilijk is dat niet, je kan het bijna vergelijk met een varken.
Moslims mogen geen varkensvlees omdat dat beest onrein is.
En zo is dat ook met fags een relatie hebben met iemand van het zelfde geslacht is gewoon onrein, haram dus.
En dit klinkt voor mij overtuigend genoeg want een man en een man zijn niet voor elkaar geschapen.
Lekker neuken doe je met iemand van het andere geslacht en niet met een andere gozer of van die 'gevoelens' delen.
Dat krijg je toch niet, niet van moslims, niet van christenen en niet van andere homohaters. 't Is of een keuze, of vies, of niet zo bedoeld. Goeie argumenten ben ik nog nooit tegengekomen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mja, en we leven ook nog in een tijd waarin middeleeuwse apen hun bekrompen onverdraagzaamheid mogen uiten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
Ja want we leven in een tijd waar die faggots lekker in bootjes kunnn varen en elkaar kunnen naaien op snelwegen en no meer van dat soort provocerend gedrag.
Als dit soort gedrag kan dan kan ik ook op zo een manier mijn mening geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |