waar zeg je "ja" op dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:28 schreef Posdnous het volgende:
Ja, want alle moslims denken hetzelfde.
Ik ben wel een paar van die fags tegen gekomen die zeiden dat ze ook moslims tegelijkertijd zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:34 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dus....? Dan is hij geen praktiserend moslim meer?
Waarom niet? Je kunt toch ook christen en fag zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben wel een paar van die fags tegen gekomen die zeiden dat ze ook moslims tegelijkertijd zijn
Maar dat gaat dus niet samen
Is dat zo?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:36 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kunt toch ook christen en fag zijn?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben wel een paar van die fags tegen gekomen die zeiden dat ze ook moslims tegelijkertijd zijn
Hoe weet je als man zijnde dat je hetero bent, juist, doordat je wijven geil vindt, en mannen nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of moslimmannen hun geaardheid zullen herkennen. Ik bedoel: hoe weet je dat je homo bent tot je daar voor open staat?
Ja maar goed, dan hoeft ie nog niet gelijk de conclusie te trekken om dan voortaan maar te gaan bruinwerken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe weet je als man zijnde dat je hetero bent, juist, doordat je wijven geil vindt, en mannen niet
Dat zal bij homo's toch niet echt anders zijn?
Een moslim moet toch ook kunnen denken: he, ik vind vrouwen niet zo boeiend...
Hmm ok het kan dus wel, nice. Maar wat nou als hij wel aan zijn geaardheid zou toegeven? Kapt hij dan als moslim?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:42 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik zit op dit moment in de VS voor een stage, en ik heb een huisgenoot die moslim is. En hij heeft mij vertelt dat ie homoseksuele gevoelens heeft, maar dat ie daar niet aan toegeeft omdat het verkeerd is.Voor het geval ie van gedachte verandert, doe ik iig de deur op slot 's nachts.
![]()
Vraag je je ook af wat de Paus en zijn Kaholieke volgelingen doen als blijkt dat zij homosexuele gevoelens hebben?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik vroeg me zo af he? Als je nou een molsim bent en je valt op mannen, geef je daar dan ook aan toe? En kun je praktiserend moslim zijn maar toch het geregeld met mannen doen? Of ben je dan een infidel?
Op grond van welke regel uit de Koran gaat dat niet samen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
nee, ok.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ja maar goed, dan hoeft ie nog niet gelijk de conclusie te trekken om dan voortaan maar te gaan bruinwerken.
McDquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:48 schreef mcDavid het volgende:
Dan gaan ze napalm droppen in vietnam.
Open er een topic over zeiksnorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vraag je je ook af wat de Paus en zijn Kaholieke volgelingen doen als blijkt dat zij homosexuele gevoelens hebben?
Of je een praktizerende Lesbo-Non kan zijn?
he geestig, een boekje erover !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:49 schreef IHVK het volgende:
Voor TS:
[afbeelding]
http://www.schorer.nl/shop7days/producten_details.asp?ID=9
Welke regel van de Koran sluit het uit? Ik heb nog geen inhoudelijke punten gehoord.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:57 schreef Lubbert het volgende:
Een echte moslim zal nooit op mannen vallen krijgen. Krijgt ie ze wel dan is t geen moslim. Als je leeft volgens de wet van de koran dan komt het niet eens in je op om mannen leuker te vinden dan vrouwen. Homosexualiteit en de islam gaan gewoon niet samen.
Wat doet een moslim eik als ie homo is?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:28 schreef Posdnous het volgende:
Ja, want alle moslims denken hetzelfde.
De Marokkaanse wet... tja misschien dat daar veel Moslims wonen maar daarom is het nog geen 'Moslim' wet. Staat er iets over in de Koran?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:01 schreef GlazenKaak het volgende:
Volgens de Marokkaanse wet mag een man best wel sex hebben met een andere man, zolang hij maar aan de "gevende" en niet de "ontvangende" kant staat.
Homofiele moslims in Marokko hebben het dus niet al te moeilijk
Alsof je kan kiezen op welk geslacht je valt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:57 schreef Lubbert het volgende:
Een echte moslim zal nooit op mannen vallen krijgen. Krijgt ie ze wel dan is t geen moslim. Als je leeft volgens de wet van de koran dan komt het niet eens in je op om mannen leuker te vinden dan vrouwen. Homosexualiteit en de islam gaan gewoon niet samen.
Wat is een moslim-Eik?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat doet een moslim eik als ie homo is?
ik negeer jouquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eerst even die moraalridder met tieten in de avatar over de zeik helpen!
Hij gelooft toch nog?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:05 schreef Fcuker het volgende:
Dan is hij geen moslim meer, antwoord op je vraag. slotje![]()
Nee, kan niet. Hij is dan geen moslim meer en dat beseft die gene dan ookquote:
De vraag blijft waar staat - in de Koran - dat een moslim geen homo kan / mag zijn? Zolang die vraag niet beantwoord is is het enige dat me duidelijk is dat de meeste mensen in de moslimgemeenschap het afkeuren - of in ieder geval de 1e 'knuffel'moslim die in dit topic reageert.quote:
Stel dat het volgens de Koran dus niet goed is.. maar die persoon komt wel alle andere dingen in de Koran na, dan is het toch belachelijk om die persoon om zijn sexuele geaardheid niet meer als een moslim te zien? Maar goed, ik denk inderdaad dat de moslim gemeenschap het wel zo ziet, dus dat je als homo slecht af bent.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef rainbow2007 het volgende:
[..]
De vraag blijft waar staat - in de Koran - dat een moslim geen homo kan / mag zijn? Zolang die vraag niet beantwoord is is het enige dat me duidelijk is dat de meeste mensen in de moslimgemeenschap het afkeuren - of in ieder geval de 1e 'knuffel'moslim die in dit topic reageert.
Maar is hij nog wel steeds moslim?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef cultheld het volgende:
Ik ken er één; Die heeft het zwaar thuis.
Ik ben erg benieuwd wat er in de Koran staat. Als er al iets over in staat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stel dat het volgens de Koran dus niet goed is.. maar die persoon komt wel alle andere dingen in de Koran na, dan is het toch belachelijk om die persoon om zijn sexuele geaardheid niet meer als een moslim te zien? Maar goed, ik denk inderdaad dat de moslim gemeenschap het wel zo ziet, dus dat je als homo slecht af bent.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:57 schreef Lubbert het volgende:
Alevieten worden ook als moslims gezien terwijl dat niet zo isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:12 schreef rainbow2007 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat er in de Koran staat. Als er al iets over in staat.
Over varkens eten staat geloof ik ook niets in de Koran? Volgens mij zijn er zelfs enkele moslimgemeenschappen die varkensvlees eten. Ja het verbaasde me ook.
Alleen voor z'n familiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Maar is hij nog wel steeds moslim?
OMG..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen voor z'n familie. Die pa die huilt en elke dag bidt dat z'n zoon geneest
![]()
.
ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen voor z'n familie. Die pa die huilt en elke dag bidt dat z'n zoon geneest
![]()
.
Hoeft ook niet. Noem z'n voornaam in Doetinchem en iedereen weet over wie je het hebt, de verhalen zijn vrij berucht. Zijn broer kun je echt laaiend krijgen als je er over begint; Die gaat dan gelijk dreigen met klappen etc.quote:
lijkt me echt kut voor die jongen dan!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Noem z'n voornaam in Doetinchem en iedereen weet over wie je het hebt, de verhalen zijn vrij berucht. Zijn broer kun je echt laaiend krijgen als je er over begint; Die gaat dan gelijk dreigen met klappen etc..
Dat zeg jij maar volgens je eigen kutreligie mag jij daar helemaal niet over oordelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Alevieten worden ook als moslims gezien terwijl dat niet zo is![]()
Dat doet ie ook als je hem te lang aankijktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die gaat dan gelijk dreigen met klappen etc..
Het is een feit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat zeg jij maar volgens je eigen kutreligie mag jij daar helemaal niet over oordelen.
dit ben ik niet met je eens, ik ben vroeger bevriend geweest met een marokkaanse jongen die moslim en homo is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:57 schreef Lubbert het volgende:
Ik vind die pinguins ook niet zo boeiend, maar dat maakt me nog geen homoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:42 schreef eer-ik het volgende:
Een moslim moet toch ook kunnen denken: he, ik vind vrouwen niet zo boeiend...
ik neem voor het gemak aan dat je begrijpt wat ik bedoel 14.gif.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:30 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik vind die pinguins ook niet zo boeiend, maar dat maakt me nog geen homo![]()
Als hij in het geniep met mannen doet, dan is hij geen moslim meer, dat bepaal ik natuurlijk niet maar Allah cc. Dat weet diegene dan ook, maar zn familie denkt dan natuurlijk dat hij nog moslim is. Maar insallah wordt hij dan vergeven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:27 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
dit ben ik niet met je eens, ik ben vroeger bevriend geweest met een marokkaanse jongen die moslim en homo is.
In het geniep doet hij het met mannen, maar later zal hij hoe dan ook met een vrouw gaan trouwen.
Puur vanwege het feit dat een homo niet wordt geaccepteerd, en de familie zich anders van hem zou distantieren.
Homo ben je gewoon, dat wordt je niet en het is niet zo dat dat een keuze is.
Wil je de Koran even quoten waar dit wordt besproken? Ik kan me niet voorstellen dat het er zo letterlijk instaat eigenlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:33 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Als hij in het geniep met mannen doet, dan is hij geen moslim meer, dat bepaal ik natuurlijk niet maar Allah cc. Dat weet diegene dan ook, maar zn familie denkt dan natuurlijk dat hij nog moslim is. Maar insallah wordt hij dan vergeven.![]()
Je kan geen moslim zijn en homo... dan word je gewoon afgemaakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik vroeg me zo af he? Als je nou een molsim bent en je valt op mannen, geef je daar dan ook aan toe? En kun je praktiserend moslim zijn maar toch het geregeld met mannen doen? Of ben je dan een infidel?
Kut geloof dus, imo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:36 schreef M42 het volgende:
[..]
Je kan geen moslim zijn en homo... dan word je gewoon afgemaakt.
Wijn, van het CDA, was ook homo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:39 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik dacht dat het christendom tegen homo's is...
En ben je het met me eens dat "de islam" dat zegt? Niet: de ene variant van de islam wel, en de andere niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:33 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Als hij in het geniep met mannen doet, dan is hij geen moslim meer, dat bepaal ik natuurlijk niet maar Allah cc. Dat weet diegene dan ook, maar zn familie denkt dan natuurlijk dat hij nog moslim is. Maar insallah wordt hij dan vergeven.![]()
De gelatinevreters?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:12 schreef rainbow2007 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat er in de Koran staat. Als er al iets over in staat.
Over varkens eten staat geloof ik ook niets in de Koran? Volgens mij zijn er zelfs enkele moslimgemeenschappen die varkensvlees eten. Ja het verbaasde me ook.
Ik denk dat je daarvoor ergens anders moet zijn, onderbouwingen zijn hier op fok met een vergrootglas nog niet te vindenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:43 schreef rainbow2007 het volgende:
de moslims die hier reageren weten erg fanatiek te melden dat homo's per definitie geen moslim zijn. GRAAG EEN ONDERBOUWING; waar staat het in de Koran? Of is het iets dat je in de lokale moskee hebt opgepikt, of via je ouders? Waar komt het idee vandaan dat homoseksualiteit en moslim geloof niet met elkaar verenigbaar zijn?
En nee ik ben geen homo
En al helemaal niet van een moslim op Fok! met de koran in de hand.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor ergens anders moet zijn, onderbouwingen zijn hier op fok met een vergrootglas nog niet te vinden
Ik was een keer bij een jongeren plaats er zou een Hafiz komen, dat is iemand die veel over de islam weet en bidt en alless doet wat een "echte" moslim doet, weet niet wat het in het nederlands is sorry. Hij vertelde dat zulke dingen niet konden en dat je dan geen moslim bent, je mag niet van de kont neuken, dan ga je direct naar de hel, dus laat staan genomen worden. Dit is wat ik erover heb gehoord en weet, voor de rest weet ik er niet zoveel van. Maar Homo en Moslim kan gewoon niet en dit is iets wat ik zeker weet, vraag het maar aan elke moslim en die zal het zelfde zeggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:43 schreef rainbow2007 het volgende:
de moslims die hier reageren weten erg fanatiek te melden dat homo's per definitie geen moslim zijn. GRAAG EEN ONDERBOUWING; waar staat het in de Koran? Of is het iets dat je in de lokale moskee hebt opgepikt, of via je ouders? Waar komt het idee vandaan dat homoseksualiteit en moslim geloof niet met elkaar verenigbaar zijn?
En nee ik ben geen homo
Ja ok ik neem aan dat die mening heerst in de moslimwereld. Maar waar komt deze vandaan? Uit de Koran? Uit de huidige Moslimcultuur? Het is me nu nog steeds erg onduidelijk waar het idee op zich vandaan komt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:53 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Ik was een keer bij een jongeren plaats er zou een Hafiz komen, dat is iemand die veel over de islam weet en bidt en alless doet wat een "echte" moslim doet, weet niet wat het in het nederlands is sorry. Hij vertelde dat zulke dingen niet konden en dat je dan geen moslim bent, je mag niet van de kont neuken, dan ga je direct naar de hel, dus laat staan genomen worden. Dit is wat ik erover heb gehoord en weet, voor de rest weet ik er niet zoveel van. Maar Homo en Moslim kan gewoon niet en dit is iets wat ik zeker weet, vraag het maar aan elke moslim en die zal het zelfde zeggen![]()
Je kunt eraan toegeven of niet... Ligt aan de persoon... Als je het doet, dwaal je in ieder geval wel af... Je kunt wel praktiserend moslims zijn lijkt me, alleen is het dan wel een beetje hypocrietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_en_homoseksualiteitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:43 schreef rainbow2007 het volgende:
En nee ik ben geen homo
mag je wel een vrouw in de kont neuken dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:53 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Ik was een keer bij een jongeren plaats er zou een Hafiz komen, dat is iemand die veel over de islam weet en bidt en alless doet wat een "echte" moslim doet, weet niet wat het in het nederlands is sorry. Hij vertelde dat zulke dingen niet konden en dat je dan geen moslim bent, je mag niet van de kont neuken, dan ga je direct naar de hel, dus laat staan genomen worden.
Wat is dit nou voor rare opmerking?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt eraan toegeven of niet... Ligt aan de persoon...
Ze moet maagd blijven ehquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
mag je wel een vrouw in de kont neuken dan?
Nee, daarmee bedoelde ik dat een persoon zelf kiest of hij zijn homo gevoels wilt praktiseren of niet. Hij kan mannen neuken of niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:09 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor rare opmerking?
Jij gelooft dus dat homoseksualiteit een ziekte is?
Ok en nu graag een onderbouwing anno 2007 en geen middeleeuws gelul alsof homosexualiteit een keuze is...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:10 schreef Sala-adin het volgende:
Jullie vragen om een onderbouwing?
Nou zo moeilijk is dat niet, je kan het bijna vergelijk met een varken.
Moslims mogen geen varkensvlees omdat dat beest onrein is.
En zo is dat ook met fags een relatie hebben met iemand van het zelfde geslacht is gewoon onrein, haram dus.
En dit klinkt voor mij overtuigend genoeg want een man en een man zijn niet voor elkaar geschapen.
Lekker neuken doe je met iemand van het andere geslacht en niet met een andere gozer of van die 'gevoelens' delen.
Nee maar zo kwam het op mij over.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, daarmee bedoelde ik dat een persoon zelf kiest of hij zijn homo gevoels wilt praktiseren of niet. Hij kan mannen neuken of niet.
Verder heb ik niets gezegd over een ziekte.
Die ga je niet krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ok en nu graag een onderbouwing anno 2007 en geen middeleeuws gelul alsof homosexualiteit een keuze is...
niet van die geitenneuker nee, maar misschien dat er nog andere moslims reageren hier?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Nee maar zo kwam het op mij over.
Wat het eerste betreft: logisch uiteraard.
[..]
Die ga je niet krijgen.
Ja want we leven in een tijd waar die faggots lekker in bootjes kunnn varen en elkaar kunnen naaien op snelwegen en no meer van dat soort provocerend gedrag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ok en nu graag een onderbouwing anno 2007 en geen middeleeuws gelul alsof homosexualiteit een keuze is...
Thanks! Erg informatiefquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_en_homoseksualiteit
zoeits?
verder kijk ik persoonlijk niet of ze homo zijn of nietzijn het mensen, hoor ik evenveel respect te tonen... of het dan homo's zijn.. well, pech voor mij...
Homo's vergelijken met varkens is een beetje onkies.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:10 schreef Sala-adin het volgende:
Jullie vragen om een onderbouwing?
Nou zo moeilijk is dat niet, je kan het bijna vergelijk met een varken.
Moslims mogen geen varkensvlees omdat dat beest onrein is.
En zo is dat ook met fags een relatie hebben met iemand van het zelfde geslacht is gewoon onrein, haram dus.
En dit klinkt voor mij overtuigend genoeg want een man en een man zijn niet voor elkaar geschapen.
Lekker neuken doe je met iemand van het andere geslacht en niet met een andere gozer of van die 'gevoelens' delen.
Dat krijg je toch niet, niet van moslims, niet van christenen en niet van andere homohaters. 't Is of een keuze, of vies, of niet zo bedoeld. Goeie argumenten ben ik nog nooit tegengekomen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mja, en we leven ook nog in een tijd waarin middeleeuwse apen hun bekrompen onverdraagzaamheid mogen uiten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
Ja want we leven in een tijd waar die faggots lekker in bootjes kunnn varen en elkaar kunnen naaien op snelwegen en no meer van dat soort provocerend gedrag.
Als dit soort gedrag kan dan kan ik ook op zo een manier mijn mening geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |