Woensdag moet ik 3 toetsen inhalen van de afgelopen toetsweekquote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee.
Ben verkouden, morgen toetsen
Al met al niet best
Beter beter, op die toetsen na danquote:Op zondag 1 april 2007 22:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Woensdag moet ik 3 toetsen inhalen van de afgelopen toetsweekToen lag ik met koorts op bed.
Mag wel is gaan leren
Over 3 weken klaar met school trouwens, 19 april Laatste School Dag
Dat wordt klooooten op school gek. En na 19 april studieverlof tot aan m'n examens![]()
En daarna bijna 3 maanden vakantie
Had ik gisteren ook, soms moet je ff refreshen om topic te zienquote:Op zondag 1 april 2007 22:56 schreef no1uknow het volgende:
He nu weer wel, net niet, ik weet het zeker, heb gezocht enzo met control+f
Ah.quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook, soms moet je ff refreshen om topic te zien
Kijkend naar het voetstepje is het een varioquote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat is dus echt gewoon pure kots, wat een vern3uking van schakels zeg
Het is een slechte kruisingquote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat is dus echt gewoon pure kots, wat een vern3uking van schakels zeg
Scooter praktisch?quote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is een slechte kruising
Mits de praktische dingen van een scooter en de kenmerken van een schakel
Helm past erin, je kan nog wat onder je aarsch kwijt, je zit meer uit de regen/wind.quote:Op zondag 1 april 2007 23:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Scooter praktisch?
Wha, vertel mij maar wat een praktisch aan een scooter is
Die dingen zijn groot (dus) lomp en lelijk.
Helm maak je gewoon vast aan slotquote:Op zondag 1 april 2007 23:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Helm past erin, je kan nog wat onder je aarsch kwijt, je zit meer uit de regen/wind.
Dat aan je ketting leggen is niet fijn als het regent, en met dat ding lopen is ook niet handigquote:Op zondag 1 april 2007 23:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Helm maak je gewoon vast aan slot.
Onder m'n aarsch hoef ik niks kwijt, als ik daar iets kwijt moet, dan roep ik Bobbie wel.
Ik zet alles tussen m'n benen.
En dat je zit meer uit de regen/wind, verklaar dat is.
Je moet ook gewoon je brommer overdekt zettenquote:Op zondag 1 april 2007 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat aan je ketting leggen is niet fijn als het regent, en met dat ding lopen is ook niet handig
En dat met regen/wind, je hebt een scherm voor je poten waardoor die iig droog blijven.
Ach, daar leggen ze gewoon een plank over de achterkantquote:Op zondag 1 april 2007 23:11 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Kijk, dan is een buddyseat wel makkelijk
quote:Op zondag 1 april 2007 22:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb tot nu toe slechts 1 blanke bij dat soort filmpjes gezien, en die had een bivakmuts op. Wel toevallig dat het een blanke is die slim is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |