SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.happen naar de baas
Zeker niet door iemand met lang blond haar een bril en een Derbi Senda?quote:Op maandag 2 april 2007 18:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Onze kat is vannacht overreden.RIP.
![]()
Dat zijn geen leuke grapjesquote:Op maandag 2 april 2007 20:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zeker niet door iemand met lang blond haar een bril en een Derbi Senda?
euro begrenzertje erop,quote:
dan wassie wel met de John Deere gekomenquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 22:15 schreef Ferrox het volgende:
[..]
euro begrenzertje erop,
pa test laten rijden
begrenzer er af
![]()
En daarna netjes onderhoudenquote:Op maandag 2 april 2007 22:16 schreef Ferrox het volgende:
[..]
dan wassie wel met de John Deere gekomen
en Dimi, ga je uitlaat schuren en spuiten
Let ook op die leren handschoenen boven op de voorlampquote:Op maandag 2 april 2007 22:16 schreef fs180 het volgende:
zohe wie is die kamper op jouw brommer dimi!!?
Nooh die zijn lekker warm.quote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Let ook op die leren handschoenen boven op de voorlamp![]()
Het zijn wel echte crosshandschoenenquote:Op maandag 2 april 2007 22:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nooh die zijn lekker warm.![]()
[afbeelding]
Die heb ik voor in de zomer, maar die moet ik nog ff zoeken.Geen idee waar ze liggen.
En ik ga toch niet op de John Deere naar een scootermeeting.Jezus man, dan trek ik iedereen eruit. Dikke wheelies enzo.
quote:Op maandag 2 april 2007 22:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
+1 blauw oog dalijk meneer de vrijgezel
Ik heb ook zo iets.quote:Op maandag 2 april 2007 22:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die heb ik voor in de zomer, maar die moet ik nog ff zoeken.Geen idee waar ze liggen.
En ik ga toch niet op de John Deere naar een scootermeeting.Jezus man, dan trek ik iedereen eruit. Dikke wheelies enzo.
tuurlijk wel met de trekkerquote:Op maandag 2 april 2007 22:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
[afbeelding]
je zegt al 1 maand dat je hem gaat ontgrensen maar je rijd nog steeds sntdquote:Op maandag 2 april 2007 22:32 schreef Ipho het volgende:
ik kan van af woensdag instant wheelies met me 80km/p
whehe waarom?quote:
Ten eerste hij is van 2006quote:Op maandag 2 april 2007 22:40 schreef Hijacking het volgende:
![]()
[..]
je zegt al 1 maand dat je hem gaat ontgrensen maar je rijd nog steeds sntd![]()
op een schakel![]()
die van na 2000 is![]()
Maar op msn staat dat je nog steeds blut bentquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:00 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
ik hoop er na de zomer toch serieus een te gaan kopen
Blut betekend in vrouwentaal toch iets heel anders?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar op msn staat dat je nog steeds blut bent
Of is dat weer zo iets vrouwelijks?
dat is een mt geen mtxquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:00 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
ik hoop er na de zomer toch serieus een te gaan kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |