Hij was op zich wel aardig, maar je kan het ook overdrijven hequote:
Zo begint het vaak in Zuid Oost Azie, als je ook een paar kippen in huis hebt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 07:25 schreef Peter6000 het volgende:
Krijg toch allemaal een lichte verkoudheid met een klein beetje keelpijn.![]()
Fuckaduck, wat lief van je Eend!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 04:48 schreef PC eend het volgende:
Ik heb even helemaal geen zin om te rellen![]()
Maar talitha kan hartelijk de tyfus krijgen
Ik betwijfel of ze deze uitleg wel begrijpen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
Dank je Peter, anders hadden ze nooit geweten wat ze toegewenst werd![]()
Misschien kan Peter een overzichtje maken van frequent toegewenste ziektes inclusief uitleg?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
Dank je Peter, anders hadden ze nooit geweten wat ze toegewenst werd![]()
Ehm ja, maar daar laat ik me niet over uitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
Heb je eigenlijk een mening over Beequeen, Leandra.
Ik laat me er ook niet meer over uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm ja, maar daar laat ik me niet over uit![]()
Een gevoel is een persoonlijke beleving en geen kwestie van gelijk of ongelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:19 schreef Leandra het volgende:
Daar moet ik Gert helaas gelijk in geven, maar dan ben ik weer helemaal Off-topic
FLIKKER TOCH OP MET JE ANTI-STRESBALLETJES.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:24 schreef Talitha het volgende:
Ik dacht dat dit topic bedoeld was om je hardnekkige gevoelens over de bewoners kwijt te kunnen, en niet over je mede-posters?![]()
DAT WIL IK BEST DOEN, MAAR DAN MOET IK ZE EERST KRIJGEN.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
FLIKKER TOCH OP MET JE ANTI-STRESBALLETJES.![]()
DAN MOET JE GODVERDOMME BEGINNEN MET SMS-SENquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
DAT WIL IK BEST DOEN, MAAR DAN MOET IK ZE EERST KRIJGEN.
Pak een anti-stress balletje... je hebt duidelijk ergens last vanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik stop ermee, het lukt niet om onaardig te zijn.![]()
DAN MOET JE EERST DAT LAATSTE REGELTJE VOOR ME VERTALEN.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
DAN MOET JE GODVERDOMME BEGINNEN MET SMS-SEN![]()
1.30 euro pob max 3 ber pd
Dan ben je iig oud genoeg om je 1.30 per ontvangen bericht maximaal 3 berichten per dag te kunnen permitterenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
DAN MOET JE EERST DAT LAATSTE REGELTJE VOOR ME VERTALEN.
Ik ben niet van de SMS-generatie.![]()
1 EURO 30 VOOR ELK BERICHT DAT JE NAAR AANLEIDING VAN JE SMS-JE TERUGONTVANGT WAARBIJ ER EEN MAXIMUM VAN 3 BERICHTEN PER GESTUURDE SMS PER DAG GESTELD IS.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
DAN MOET JE EERST DAT LAATSTE REGELTJE VOOR ME VERTALEN.
Ik ben niet van de SMS-generatie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |