Rot op.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
Ach ja alsof jij ooit een interessante mening heb laten zien.![]()
Dan zeg ik nu tegen jou ROT OP MONGOOLquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:46 schreef APK het volgende:
Btw: Als ik Gert was had ik allang doei gezegd tegen de mongolen die ZIJN subforum bevuilen.
Goedkoop.quote:
Daar moet je lief zijn en dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ga jij eens even lekker naar de [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers![]()
Ok, dan mag je blijven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar moet je lief zijn en dat ben ik niet.![]()
Ik weet ik kan niet veel verwachten van jou, dus zeg maar gewoon niks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Goedkoop.
Wat moet ik dan tegen jou zeggen? 'Ga dood' ofzo
Ah okay, de meest semi grappige fokker maakt hier nu de dienst uitquote:
Bepaal jij tegenwoordig of er iemand in dit topic mag blijven ??? Sinds vandaag ook een kindje van GOD ???quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ok, dan mag je blijven.
Ben je dan een gewoon een stomme trut of een hooghartige bitch met een eddietoet?![]()
Ik word nu een beetje bang, ik had vrijwel hetzelfde neergezet als jou.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay, de meest semi grappige fokker maakt hier nu de dienst uit
Dat wilde ik net aan jou vragen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ok, dan mag je blijven.
Ben je dan gewoon een stomme trut of een hooghartige bitch met een eddietoet?![]()
Kut! Als jij me zelfs al semi grappig vindt is dat eigenlijk wel tekenend voor mijn bedroevende niveau alhier....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay, de meest semi grappige fokker maakt hier nu de dienst uit
Ga gewoon dood, dan is de COS weer leesbaar en heeft niemand meer last van jou.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
Kut! Als jij me zelfs al semi grappig vindt is dat eigenlijk wel tekenend voor mijn bedroevende niveau alhier....
Dat kwam door Disana en haar avatar. In jouw geval zal het eerder een lommerrijke schrijfstijl worden. Maar daar ga ik niet mee beginnen als je alleen maar een stomme trut bent hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat wilde ik net aan jou vragen!
Waar is je bloemrijke schrijfstijl gebleven?
Jij was in je vorige leven zeker beul, of was jij zo'n verschrikkelijk onderdeurtje dat door iedereen getreiterd werd, zodat je nu je bijdehande smoel maar opentrekt om te zorgen dat je niet afgebekt wordt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ga gewoon dood, dan is de COS weer leesbaar en heeft niemand meer last van jou.
Als je nou nog niet weet dat ik het hoog in mijn bol heb...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ga gewoon dood, dan is de COS weer leesbaar en heeft niemand meer last van jou.
Dus ik moet nu serieus mezelf gaan bashen? Ik had eigenlijk gehoopt dat jij me op lommerrijke wijze de grond in zou boren. Blijkbaar zit ik in het verkeerde topic.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat kwam door Disana en haar avatar. In jouw geval zal het eerder een lommerrijke schrijfstijl worden. Maar daar ga ik niet mee beginnen als je alleen maar een stomme trut bent hoor.
Hence my question!
Als je last hebt van Para Vliegen is dat selfbashing wel een goeie optie. Woon je in de buurt van Eemnes?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus ik moet nu serieus mezelf gaan bashen? Ik had eigenlijk gehoopt dat jij me op lommerrijke wijze de grond in zou boren. Blijkbaar zit ik in het verkeerde topic.![]()
Eemnes? Ligt dat in België?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als je last hebt van Para Vliegen is dat selfbashing wel een goeie optie. Woon je in de buurt van Eemnes?
Maar goed, als je zo gaat beginnen kom ik niet verder dan treurwilgen die plots tot knotwilgen worden die dan opeens zich populier gaan voelen enzoow. Maar dat is zo bedroevend banaal, dat kan zelfs niet in de [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers waar je zo te zien toch maar stiekempjes bent weggekropen, in de veilige armen van Prospera en Ian.
Al moet ik er wel bij zeggen dat Prospera daar wel een heel acceptabel voorstel deed....![]()
Ben je geil?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik wil rellen heb een tering bui.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je geil?![]()
Of worden temeiers dat nooit?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |