Dat ik fan ben van Samson & Gert heeft hier helemaal NIKS mee te maken. En dat ik een soort van gerontofiel ben kan ik ook niks aan doen want zo bén je gewoon (net als iedere geaardheid).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:06 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Iemand met een samson en gert icoon hoort nog niet over relaties te praten. En al helemaal niet over relaties met (veel) oudere mannen.
pedoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:10 schreef postmortum het volgende:
mijn vriendin is 37 , ik ben 26
Volgens mij heb je gewoon seks gehad met je vader:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat ik fan ben van Samson & Gert heeft hier helemaal NIKS mee te maken. En dat ik een soort van gerontofiel ben kan ik ook niks aan doen want zo bén je gewoon (net als iedere geaardheid).
OMG nee dat is gelukkig niet zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon seks gehad met je vader:
Die zei zo van:
Kijk hier is mijn belegen pik.
Die jonge strakke pikjes zijn niks, neee belegen pikken die moet je hebben.
En toen ben jij dat gaan geloven jeweets...
dus jij zoekt bewust oudere mannen? kijk, ik snap dat je bij god niet weet wat je met een broekkie van 23/24 moet. Ik heb ook liever een volwassen vent van 29 dan iemand die nog rond scheurt in zn golf GTI.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat ik fan ben van Samson & Gert heeft hier helemaal NIKS mee te maken. En dat ik een soort van gerontofiel ben kan ik ook niks aan doen want zo bén je gewoon (net als iedere geaardheid).
nu ga ik je aanklagenquote:
Ach dat zou best kunnen. Het ligt natuurlijk ook aan de persoon.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
dus jij zoekt bewust oudere mannen? kijk, ik snap dat je bij god niet weet wat je met een broekkie van 23/24 moet. Ik heb ook liever een volwassen vent van 29 dan iemand die nog rond scheurt in zn golf GTI.
maar is er bij jou een grens? Zou je ook op iemand van 60 kunnen vallen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:08 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ook tegen jou omdat jij de verdachte zeer bewust quote. Medeplichtig![]()
Heb je ooit al een relatie gehad dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ach dat zou best kunnen. Het ligt natuurlijk ook aan de persoon.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |