Hey Heat, jij had toch ook een jong grietje aan de haak geslagen of niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Meiden die op oudere mannen vallen!
Jaloezie is een nare eigenschap.
uhuhquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey Heat, jij had toch ook een jong grietje aan de haak geslagen of niet?
En wat zijn jullie leeftijden?quote:
en jij bent hoe oud?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:04 schreef Echo99 het volgende:
Mijn vriendin is 15
En jij bent 12?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:04 schreef Echo99 het volgende:
Mijn vriendin is 15
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee dit word geen santax/welke user dan ook bash topic
hoi fietsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee dit word geen santax/welke user dan ook bash topic
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:07 schreef maartena het volgende:
Gokje: TS is tussen de 25 en de 30, heeft momenteel geen vriendin, en ziet dagelijks van dat geile spul rondlopen van zo 16 tot 18 en denkt.....
WAAROM IK NIET????
Alles vanaf elf...quote:
Ongetwijfeldquote:
ja ik heb de laaste 5 u onder een steen gelegen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:17 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dat kan nog wel![]()
Maar wat Santax doet![]()
Wat doet die kerel dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:17 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dat kan nog wel![]()
En dan denk TS niet: Iets is beter dan niets?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:18 schreef Nawien het volgende:
[..]
OngetwijfeldHij zit waarschijnlijk een uitgewoond wijfie te duwen en dat pikt hij niet langer
. Hij komt op voor zichzelf
![]()
Als ik soms om me heen kijk dan heb ik maar liever nietsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan denk TS niet: Iets is beter dan niets?![]()
Mensen die hem een pedo noemen op een openbaar forum daadwerkelijk aanklagen terzake smaad/lasterquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja ik heb de laaste 5 u onder een steen gelegen...
wat doet santax?
Dan kijk je de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als ik soms om me heen kijk dan heb ik maar liever niets![]()
Dat mag wel!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:19 schreef Ericr het volgende:
En als ze 12 jaar jonger is?
Maar waarom noemt men hem dan een pedo?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:21 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Mensen die hem een pedo noemen op een openbaar forum daadwerkelijk aanklagen terzake smaad/laster![]()
Derhalve ben ik al sinds dit topic nieuwe verdachten aan het kweken, echter ziet niemand het verband![]()
Of ik zie hele nare dingenquote:
quote:De gelukkige zal ik bekend maken als ik achter een uurtje de aangifte heb gedaan. Ik ga aangifte doen van een misdrijf. Na een eventuele veroordeling zal ik kijken of ik ook via het burgerrecht een schadevergoeding eis. Een advokaat is dus nu nog niet nodig, aangezien ik ervan uit ga dat het OM deze taak op zich neemt. Pas als duidelijk is geworden dat deze gebruker inderdaad uitspraken heeft gedaan die niet wettelijk zijn kan/zal ik me wenden tot het burgerrecht. Maar het gaat me in de eerste instantie om het principe, die user beledigd mij, beschuldigt mij van een zeer zware misdaad, en zelfs na een waarschuwing vond hij het nodig ermee door te gaan. Het kan dus zijn dat de aanklacht (na overleg met politie) niet voor smaadschrift is, maar zelfs voor laster
quote:Het lijkt me niet verstandig daar uitspraken over te doen. Volgens het strafrecht alleen al is de hoogste boete 4500 euro of 2 jaar celstraf. Dat is het strafrecht. Volgens burgerrecht kun je gewoon alle geleden schade eisen ook al loopt die in het meervoud van de maximale boete van het strafrecht. Op het moment heeft retecool al een artikel erover, mijn goede naam word dus serieus aangetast.
omdat hij met iemand neukt die 11 jaar jonger is? Overigens ziet TS het helemaal verkeerd, Die santax oid is pas een pedo als hij het met meisje van 8 ofzo doetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar waarom noemt men hem dan een pedo?
Wat een pedoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:24 schreef Bullebak het volgende:
[..]
[..]
En verder: Misselijkmakende 'grap' van Huro.nl
Zo, nu duidelijkhomo's
jij bent de homoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:24 schreef Bullebak het volgende:
[..]
[..]
En verder: Misselijkmakende 'grap' van Huro.nl
Zo, nu duidelijkhomo's
Joh, echt niet, goh.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
jij bent de homoSantax neukt met iemand van 17, das geen pedofillie. Sukkel
bullocksquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:25 schreef DAMH het volgende:
28 en 17 is natuurlijk een beetje pedo,,, maaruh 46 om 35 dan doe je het goed als man
Wat nou niet normaal? Dan wil je niet weten waar ik vanaf m'n 12de al op val.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:59 schreef grizegrijn het volgende:
Vriendin van me had op haar 14e met iemand van 27, nu heeft ze sinds haar 15e met zijn jongere broer van destijds 25/26.
Niet normaal inderdaad
Aangifte doen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:30 schreef Qwea het volgende:
waar is santax eigk?
Tegen SHE?quote:
Ik VIND het niet normaalquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat nou niet normaal? Dan wil je niet weten waar ik vanaf m'n 12de al op val.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:32 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Aangifte doen...
Maar eigenlijk vermoed ik dat Santax gewoon een relkloon is.
en de rest die hem pedo noemdequote:
Dat staat hier toch helemaal los van, of scheelde de verkrachter en verkrachtte in dat geval ook precies 11 jaar?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:35 schreef Lipton-Anubis het volgende:
ok. zou niet zo moeten reageren aangzien er ook een verkrachtings-topic loopt.
en ging dat altijd goed dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
ja weet ik ook niet precies.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat staat hier toch helemaal los van, of scheelde de verkrachter en verkrachtte in dat geval ook precies 11 jaar?
Nee geen ervaring maar je weet toch wel zo'n beetje waar je op valt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en ging dat altijd goed dan?
of nog geen ervaring daarin.....
Dat is 11 fucking jaar. Dat kan echt niet hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:17 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dat kan nog wel![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:41 schreef vosss het volgende:
WTF Qwea?!
Ik dacht altijd dat jij een kerel was
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:39 schreef Qwea het volgende:
mijn vent is btw ook 10 jaar en 5 maand ouder.
Nou ja, ik dek me in. Ik ben in januari 30 gewordenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:42 schreef vosss het volgende:
WTF, En Ripley is boven de 30?
Ik zit er weer lekker naast vandaag zeg
Gefeliciteerd dan maarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik dek me in. Ik ben in januari 30 geworden
Wtf. je lijkt wel 20..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik dek me in. Ik ben in januari 30 geworden
mag ik jouw lekker strak kontgaatje uitwonen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:44 schreef Bullebak het volgende:
Qwea is ook een vent noobs!
Hij houdt alleen van mannen!![]()
Sorry, je bent te oudquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
mag ik jouw lekker strak kontgaatje uitwonen?
neuh,mijn vent is niet altijd volwassen, bij lange na nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef Fides het volgende:
Meisjes van rond de 18 of jonger die een vriend hebben van 26+ vind ik altijd zo naief.
Je leeft dan toch gewoon in een heel andere wereld. Iemand die (al jaren) werkt, en dan een meisje dat nog op de middelbare school zit.Dat kan gewoon niet normaal werken. Er zullen altijd uitzonderingen zijn maar meestal willen de meisjes gewoon stoer doen met hun 'volwassen' (zo volwassen is hij niet, anders zou hij wel een dame regelen van zijn eigen leeftijd) vriend en die mannen willen gewoon een lief, mooi, onderdanig meisje met een strakke doos.
![]()
leeftijds discriminatiequote:
en wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef Fides het volgende:
en die mannen willen gewoon een lief, mooi, onderdanig meisje met een strakke doos.![]()
Een vrouw naar mijn hart! En blonde krullenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:41 schreef Ripley het volgende:
Belachelijk inderdaad
Mannen tussen de 20 en 30 moeten gewoon overblijven voor dames van boven de 30
Er zijn mannen die heel laat beginnen met relaties. Vrouwen hebben wat dat betreft gewoon makkelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef Fides het volgende:
Meisjes van rond de 18 of jonger die een vriend hebben van 26+ vind ik altijd zo naief.
Je leeft dan toch gewoon in een heel andere wereld. Iemand die (al jaren) werkt, en dan een meisje dat nog op de middelbare school zit.![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:46 schreef vosss het volgende:
Pas je ondertitel ook meteen even aan. Ik vind Fucked by MickeyMo
nou niet direct iets waaruit zou blijken dat je een vrouw bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:56 schreef Autoreply het volgende:
Vieze vuile relaap!Ben jij kloon van Vamos1 ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
Iemand met een samson en gert icoon hoort nog niet over relaties te praten. En al helemaal niet over relaties met (veel) oudere mannen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ook tegen jou omdat jij de verdachte zeer bewust quote. Medeplichtigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:05 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Nu gaat hij ook aangiften tegen jou doen.![]()
Dat ik fan ben van Samson & Gert heeft hier helemaal NIKS mee te maken. En dat ik een soort van gerontofiel ben kan ik ook niks aan doen want zo bén je gewoon (net als iedere geaardheid).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:06 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Iemand met een samson en gert icoon hoort nog niet over relaties te praten. En al helemaal niet over relaties met (veel) oudere mannen.
pedoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:10 schreef postmortum het volgende:
mijn vriendin is 37 , ik ben 26
Volgens mij heb je gewoon seks gehad met je vader:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat ik fan ben van Samson & Gert heeft hier helemaal NIKS mee te maken. En dat ik een soort van gerontofiel ben kan ik ook niks aan doen want zo bén je gewoon (net als iedere geaardheid).
OMG nee dat is gelukkig niet zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon seks gehad met je vader:
Die zei zo van:
Kijk hier is mijn belegen pik.
Die jonge strakke pikjes zijn niks, neee belegen pikken die moet je hebben.
En toen ben jij dat gaan geloven jeweets...
dus jij zoekt bewust oudere mannen? kijk, ik snap dat je bij god niet weet wat je met een broekkie van 23/24 moet. Ik heb ook liever een volwassen vent van 29 dan iemand die nog rond scheurt in zn golf GTI.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat ik fan ben van Samson & Gert heeft hier helemaal NIKS mee te maken. En dat ik een soort van gerontofiel ben kan ik ook niks aan doen want zo bén je gewoon (net als iedere geaardheid).
nu ga ik je aanklagenquote:
Ach dat zou best kunnen. Het ligt natuurlijk ook aan de persoon.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
dus jij zoekt bewust oudere mannen? kijk, ik snap dat je bij god niet weet wat je met een broekkie van 23/24 moet. Ik heb ook liever een volwassen vent van 29 dan iemand die nog rond scheurt in zn golf GTI.
maar is er bij jou een grens? Zou je ook op iemand van 60 kunnen vallen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:08 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ook tegen jou omdat jij de verdachte zeer bewust quote. Medeplichtig![]()
Heb je ooit al een relatie gehad dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ach dat zou best kunnen. Het ligt natuurlijk ook aan de persoon.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |