Hi JJquote:
OHHHH....jammer....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hi JJ![]()
Yeah, precies. Maar er is nog steeds geen datum![]()
doedoei....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:22 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben weg ff buiten met een kameraaad zijn kutleven opbietsen want
er is weer iemand slachtoffer van foute vrienden man
soms moet je echt een baby sit zijn om elkaar te corrigeren. brb. nah kom vandaag niet meerwas gezellig
IEdereen smakelijk eten
Je hebt je ex-collegae de hele middag van hun werk gehouden?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OHHHH....jammer....![]()
ik ging dus alleen ff spullen inleveren.......ben net terug....
...was te gezellie....
![]()
yep....ik ben goed in mensen vervelen....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt je ex-collegae de hele middag van hun werk gehouden?![]()
Dat zijn al die smilies!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Laadtijd van de pagina is aanvankelijk toegenomen met 5 seconden.
Toedeloehoequote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar ben weer ff weg....moet nog boodschappen doen.....tot strakjes maar weer....
![]()
![]()
![]()
Dat gaat zelfs in mijn belevingswereld te ver.quote:
Oh!quote:
Doe mij zo'n witte!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb paaseitjes gevonden in de kast.
JA NOU IS HET GENOEG!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb paaseitjes gevonden in de kast.
Hm daar houd ik dan weer niet zo erg van.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb er net een gevonden met caramelvulling
* gooit een paar witte paaseitjes aan.quote:
* crossover stopt ze in zijn mond en vergeet in alle hongerigheid het papiertje eraf te halen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* gooit een paar witte paaseitjes aan.
Van de paaseitjes??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef Kuukske het volgende:
Bwoah nu zit ik echt vol. Over een uurtje fietst die pizza er wel in JD.
Heb je dan toch liever emo's?quote:
En de fudge, koekjes en snoepjes.quote:
Hoef jij niet aan de lijn te denkenquote:
Ik nomineer dit voor slechtste idee allertijden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:42 schreef crossover het volgende:
* crossover stelt voor om de rest van het topic in * eer-ik tags te praten
Nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je dan toch liever emo's?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets met PMSquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoef jij niet aan de lijn te denken
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik nomineer dit voor slechtste idee allertijden.
Ik vat 'm.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:51 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Ik vat 'm.
Volgens mij mis ik niks als kerel zijnde [afbeelding]
ik geloof ook dat ik het niet erg vind dat ik dat niet hebquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:51 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Ik vat 'm.
Volgens mij mis ik niks als kerel zijnde [afbeelding]
Heideroosjes zijn gaaf.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik ga 24 mei naar concert van de Heideroosjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |