yup net bij cd-wow gebruik van gemaakt. ze hebben wel een rechtzaak aan hun broek hangen trouwensquote:Op zondag 1 april 2007 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Me too. Vooral bij cd-wow werkt het goed
Vertel...quote:Op zondag 1 april 2007 16:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
yup net bij cd-wow gebruik van gemaakt. ze hebben wel een rechtzaak aan hun broek hangen trouwens![]()
Als Feyenoord kampioen werd lulquote:Op zondag 1 april 2007 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
Ferdi krijg ik nou server rechten ajax wordt kampioen
vorige keer zei je ajaxquote:
Helemaal niet, dat zou immers betekenen dat er een reële kans is dat jij server rechten zou krijgenquote:
Wat een kutspel vond ik dat tochquote:Op zondag 1 april 2007 16:38 schreef staticdata het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=H6JcZv3wPuUDuke nukem nostalgie!
http://www.youtube.com/watch?v=NKE07PW5ALg Wolfenstein 3d nostalgie!
@ frank, moet je hier maar even lezenhttp://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/6471863.stm
ik beloofd dat ik niemand onterecht ga kicken anders mag ijsmeis me pakken via een voorbinddildoquote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat zou immers betekenen dat er een reële kans is dat jij server rechten zou krijgen
quote:Op zondag 1 april 2007 16:43 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik beloofd dat ik niemand onterecht ga kicken anders mag ijsmeis me pakken via een voorbinddildo
in jouw ogen is elke kick terecht dus dat telt heul nietquote:Op zondag 1 april 2007 16:43 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik beloofd dat ik niemand onterecht ga kicken anders mag ijsmeis me pakken via een voorbinddildo
nee hoorquote:Op zondag 1 april 2007 16:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
in jouw ogen is elke kick terecht dus dat telt heul niet![]()
Volgens mij wil jij je door iedereen wel laten pakken met een voorbinddildo!quote:Op zondag 1 april 2007 16:43 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
jij niet danquote:Op zondag 1 april 2007 17:00 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij je door iedereen wel laten pakken met een voorbinddildo!
Jaa, 't is echt vet, weer beetje 1942 Desert Combat gevoelquote:Op zondag 1 april 2007 09:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
Meer mensen die hier de desert conflict mod hebben voor BF2? Is het wat?
Waar ten downloadquote:Op zondag 1 april 2007 18:18 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Jaa, 't is echt vet, weer beetje 1942 Desert Combat gevoel
Jihad jeepjes ftw, die citymaps zijn echt goed, kan EA/Dice nog wat van leren imho.
jij hebt ook geen humor ijsmeisquote:Op zondag 1 april 2007 15:05 schreef IJsmuts het volgende:
1 APRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-weg-
![]()
![]()
ik nietquote:Op zondag 1 april 2007 19:36 schreef staticdata het volgende:
en ik dacht dat het tijd was voor een potje bf2. krijg ik Server refused connection
iemand eerder dit gehad?
oja ferdi mag ik per 15 april ook server rechten? zal beloven dat ik heel goed zal adminnenquote:Op zondag 1 april 2007 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
Ferdi krijg ik nou server rechten ajax wordt kampioen
Heb er ook last van. Behalve dat ligt de BoF server ook plat, sumera kon iig niet inloggen met bf2cc.quote:Op zondag 1 april 2007 19:36 schreef staticdata het volgende:
en ik dacht dat het tijd was voor een potje bf2. krijg ik Server refused connection
iemand eerder dit gehad?
Dan wordt iedereen met een nickname die je niet aan staat gekicked, dat komt niet goedquote:Op zondag 1 april 2007 19:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oja ferdi mag ik per 15 april ook server rechten? zal beloven dat ik heel goed zal adminnen![]()
Ye, heb er ook last van, het disconnecten van servers duurde ook al eeuwen, daarnaast was BF2 somehow ook heel erg traag.quote:Op zondag 1 april 2007 19:46 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Heb er ook last van. Behalve dat ligt de BoF server ook plat, sumera kon iig niet inloggen met bf2cc.
wat stond er danquote:Op zondag 1 april 2007 19:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij hebt ook geen humor ijsmeis![]()
layoutverneuken FTW!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehequote:
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahhahahahhhaaaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahhahahahhhaaaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 1 april 2007 20:02 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe
![]()
WALLHACK JE GAAT DOOR DE LAYOUT!!!!quote:Op zondag 1 april 2007 20:19 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahhahahahhhaaaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahhahahahhhaaaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
![]()
Strafregels?quote:Op zondag 1 april 2007 20:08 schreef jpjedi het volgende:
ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-ZofoutomBoFpoststeeditten-
![]()
Jp mag niet de lay out verneukenquote:
het heeft een redequote:
Whehehe die warning van de clown komt van de n00b serverquote:
Duh!quote:Op zondag 1 april 2007 20:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zelfs een ouwe aap kon voorspellen dat dit zou gebeuren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |