ik sla even over, moet de komende 2 weken daar al gaan postenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:05 schreef FJD het volgende:
Wie doet er morgenavond mee met posten in het enige topic op het BoF forum dat er echt toe doet?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:08 schreef IJsmuts het volgende:
ik sla even over, moet de komende 2 weken daar al gaan posten![]()
owquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:11 schreef FJD het volgende:
Ik speel het offline op de PC met joypad.
Stuurtje heb ik nog niet aangesloten. Het spel is erg leuk om te spelen maar de vele bugs, glitches en dat soort gezeik rechtvaardigen een aanschafprijs van 50,- niet meer.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kom vanavond ff langs op de bof server, kan je wel meelopen met een squadje![]()
quote:
Weet niet of het gaat lukken, maar wellicht dat ik ff langshop (vriendin wilt ook aandacht..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kom vanavond ff langs op de bof server, kan je wel meelopen met een squadje![]()
Sponsor voor de nieuwe server periode is gevonden zo te zienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Weet je wat een lekkere manier is om je weekend beginnen.
Je post openen en merken dat daar de brief met de bonus informatie bij zit.
5500 euro bonus, waar ik 1700 al van heb gehad als voorschot en 2 april krijg ik de rest![]()
![]()
Mijn weekend kan bijna niet meer stuk
Oh
Zeg nou maar gewoon dat je een anale beurt van mij wilquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zuipen![]()
![]()
Ik ga zaterdag in Den Haag zuipen. Tips zijn welkom
Dat krijg zelfs jij niet opgezopen dit weekendquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Weet je wat een lekkere manier is om je weekend beginnen.
Je post openen en merken dat daar de brief met de bonus informatie bij zit.
5500 euro bonus, waar ik 1700 al van heb gehad als voorschot en 2 april krijg ik de rest![]()
![]()
Mijn weekend kan bijna niet meer stuk
Oh
Dan moet ik nu snel gaan klussen, dan heb ik misschien nog een uurtje over..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tuf ze! tot vanavond op TS en Server
![]()
Een hele avond posten??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:05 schreef FJD het volgende:
Wie doet er morgenavond mee met posten in het enige topic op het BoF forum dat er echt toe doet?
check de BoF server! ik ben er alleen niet, ga zo avondje kaarten. vanaf uurtje of 01.00 ga ik wel even spelenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef slakkie het volgende:
[..]
Weet niet of het gaat lukken, maar wellicht dat ik ff langshop (vriendin wilt ook aandacht..).
Welke server wil je dat ik join?
Heb er een paar uurtjes opgezeten. Hoewel ik nog steeds zuig gaat het aardig. Vandaag een promotie gekregen naar soldaat 1ste klas en een embleem.. Tis te standaard voor woorden, maar he.. Wat bereikt!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
check de BoF server! ik ben er alleen niet, ga zo avondje kaarten. vanaf uurtje of 01.00 ga ik wel even spelen![]()
Ik had betere scores (kijk eens wat trotsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:35 schreef 3lmo het volgende:
Ja, je zat nog bij mij en Chiel in de squad
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07135/nuubs.PNG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Cheaterquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:35 schreef 3lmo het volgende:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07135/nuubs.PNG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Somehow haal ik op BoF server de beste rondes, ook als ik gewoon met een vast kliekje public players speel gaat het beter dan op elke andere willekeurige 24/7 Karkand 64 server.
Dat kan je nog heel vaak gaan zeggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
Doe het voortaan even in één post. Danku.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
je moet nog een antwoordt geven van mij vraag die ik vorige topic steldequote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
Herhaal hem eens dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:52 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je moet nog een antwoordt geven van mij vraag die ik vorige topic stelde![]()
OW, ik had ook granaat kills! En ik snap eindelijk ook het reviven (al kostte dat ook wel een paar keer mijn leven).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:46 schreef Stefan740 het volgende:
slakkie het is vooral een kwestie van uren spelen om sneller te kunnen spelen, dus niet alleen schieten als je iemand ziet maar schieten wegduiken dan een granaatje gooien of opeens tevoorschijn komen. Is snel vingerwerk maar dat komt vanzelf![]()
Ligt eraan hoe laat ik thuis ben. (ben nu aan het babysitten)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:55 schreef Viro het volgende:
Ijsmeis ga jij nog ranken vandaag ???
Ah ok, veel plezier met de kleintjesquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat ik thuis ben. (ben nu aan het babysitten)
Wil je me troostenquote:
Ah, is hij slacker_nl?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:35 schreef 3lmo het volgende:
Nah, 1e potje toen ik net joinde was sowieso niet zo goed, maar het 2e potje, had je op het laatst een teamkil dat was echt gay want jij moest eerste zijn maar toen werd ik 1equote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:35 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ah, is hij slacker_nl?
Volgende keer dan wat beter bij de squadleader blijven pik, dan krijg je waarschijnlijk wat minder deaths op je naam![]()
Dat was tegen slakkie Ariequote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:39 schreef 3lmo het volgende:
Nah, 1e potje toen ik net joinde was sowieso niet zo goed, maar het 2e potje, had je op het laatst een teamkil dat was echt gay want jij moest eerste zijn maar toen werd ik 1e![]()
Minder deaths![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |