waar zeg je "ja" op dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:28 schreef Posdnous het volgende:
Ja, want alle moslims denken hetzelfde.
Ik ben wel een paar van die fags tegen gekomen die zeiden dat ze ook moslims tegelijkertijd zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:34 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dus....? Dan is hij geen praktiserend moslim meer?
Waarom niet? Je kunt toch ook christen en fag zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben wel een paar van die fags tegen gekomen die zeiden dat ze ook moslims tegelijkertijd zijn
Maar dat gaat dus niet samen
Is dat zo?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:36 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kunt toch ook christen en fag zijn?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben wel een paar van die fags tegen gekomen die zeiden dat ze ook moslims tegelijkertijd zijn
Hoe weet je als man zijnde dat je hetero bent, juist, doordat je wijven geil vindt, en mannen nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of moslimmannen hun geaardheid zullen herkennen. Ik bedoel: hoe weet je dat je homo bent tot je daar voor open staat?
Ja maar goed, dan hoeft ie nog niet gelijk de conclusie te trekken om dan voortaan maar te gaan bruinwerken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe weet je als man zijnde dat je hetero bent, juist, doordat je wijven geil vindt, en mannen niet
Dat zal bij homo's toch niet echt anders zijn?
Een moslim moet toch ook kunnen denken: he, ik vind vrouwen niet zo boeiend...
Hmm ok het kan dus wel, nice. Maar wat nou als hij wel aan zijn geaardheid zou toegeven? Kapt hij dan als moslim?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:42 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik zit op dit moment in de VS voor een stage, en ik heb een huisgenoot die moslim is. En hij heeft mij vertelt dat ie homoseksuele gevoelens heeft, maar dat ie daar niet aan toegeeft omdat het verkeerd is.Voor het geval ie van gedachte verandert, doe ik iig de deur op slot 's nachts.
![]()
Vraag je je ook af wat de Paus en zijn Kaholieke volgelingen doen als blijkt dat zij homosexuele gevoelens hebben?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik vroeg me zo af he? Als je nou een molsim bent en je valt op mannen, geef je daar dan ook aan toe? En kun je praktiserend moslim zijn maar toch het geregeld met mannen doen? Of ben je dan een infidel?
Op grond van welke regel uit de Koran gaat dat niet samen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
nee, ok.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ja maar goed, dan hoeft ie nog niet gelijk de conclusie te trekken om dan voortaan maar te gaan bruinwerken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |