Welk stukje?? Die met poeder erop of die poeder spuit??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:49 schreef kleinzusje het volgende:
Brian biedt ze zijn stukje vlees aan
Toch niet 'zijn' stukje vlees ????quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:49 schreef kleinzusje het volgende:
Brian biedt ze zijn stukje vlees aan
Over deze vraag WIL ik niet nadenkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk stukje?? Die met poeder erop of die poeder spuit??
Want... ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:53 schreef Marelle het volgende:
Brian ziet weer vrouwvleesalleen zal dit vrouwvlees niet op jou vallen vrind
![]()
Dat boiet hem voor geen meter denk ik. Amanda ziet er 10X beter uit (zegt veel).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:53 schreef Marelle het volgende:
Brian ziet weer vrouwvleesalleen zal dit vrouwvlees niet op jou vallen vrind
![]()
vind jij Jaap een 'doorsnee' student?? Had ik allang een ludieke actie van z'n mede studenten verwacht, ongeinpost enzow.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:54 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap is toch meer hun type ?
Het intellect van het leids studenten corpsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:57 schreef havefun het volgende:
Wie zijn die Wijven?
denk niet dat deze hockey mutsen op Brian vallen, jij wel??quote:
Doorsnee wil ik niet zeggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:57 schreef Marelle het volgende:
[..]
vind jij Jaap een 'doorsnee' student?? Had ik allang een ludieke actie van z'n mede studenten verwacht, ongeinpost enzow.....
Aha Leidse Ballen dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Het intellect van het leids studenten corps
Eensch, had niet eens een student achter hem gezochtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:57 schreef Marelle het volgende:
[..]
vind jij Jaap een 'doorsnee' student?? Had ik allang een ludieke actie van z'n mede studenten verwacht, ongeinpost enzow.....
Japio is Erasmus (Rotterdam). Daar moet je echt niet mee aankomen in Leiden .....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
Het is wel grappig dat ze aangeven dat ze Huub en Eric willen interviewen omdat ze voor een studentenblad schrijven, en die 2 het meest zouden passen binnen dat concept. De enige echte student in huis zien ze voor het gemak even over het hoofd.
Toch kunnen zich tenminste vier studenten achter hem verschuilen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Eensch, had niet eens een student achter hem gezocht
Nee!!! Maar dat onbegrip treft niet alleen deze hockey mutsen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:59 schreef Marelle het volgende:
[..]
denk niet dat deze hockey mutsen op Brian vallen, jij wel??
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:04 schreef demins het volgende:
[..]
Toch kunnen zich tenminste vier studenten achter hem verschuilen!
Noortje (zwart) en Lisette (wit). Leids studentenblad, interview.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:57 schreef havefun het volgende:
Wie zijn die Wijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |