abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 maart 2007 @ 13:53:18 #26
47102 Elvi
miemkwien
pi_47859216
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:15 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Toch apart dan dat in huidige in werking zijnde ziekenhuizen niets gebeurt maar dat zo'n half afgebroken pand opeens gaat spoken. It's all in your mind.
Nou in de ziekenhuizen die nog gebruikt worden gebeurd het ook, maar dan denk je al snel "het zal wel..." want er gebeurt daar zóveel en er lopen zoveel mensen rond... Je schuift het dan sneller af op de (levende) mensen in de omgeving.
Als het gebouw leeg staat valt het veel meer op, want er is niemand om 'de schuld' te geven als de lift ineens begint te werken
  zaterdag 31 maart 2007 @ 13:58:11 #27
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47859314
oud gebouw, oude liften, gebreken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47859460
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 08:14 schreef vamperotica het volgende:
Nou.... wanneer gaan we?
prik eens een datum
pi_48108379
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:29 schreef Pavement het volgende:
MM ik zelf heb ook in een ziekenhuis gewerkt en ik ken wel een verhaal dat door verschillende mensen is bevestigd.

Dit verhaaltje hoorde ik van de portiers, als er iemand sterft in een ziekenhuis word deze door een van de portiers uit geschreven. Nu komt het regelmatig voor dat als er iemand tussen 00.00 en 6.00 word uitgeschreven en dus sterft en draaideur gaat draaien. Opzich niet vreemd want hij draait heel de dag door, maar tussen 00.00 en 6.00 zit deze opslot en kan alleen de portier hem openen.

Ook heb ik zelf wel eens goed de kriebels gekregen op een bepaalde etage waar veel mensen overlijden ''oncologie'' ik moet hier soms zijn en mn haren gaan dan echt recht overeind staan en heb het gevoel dat er 100 doden mensen zijn.
wat ik erg jammer vind (maar begrijpelijk) is dat veel mensen die dit soort dingen meemaken stil blijven.
Het enige dat af en toe opduikt zijn de verhalen die verteld worden als ze een borreltje te veel op hebben,
en de dag erna zeggen ze weer dat ze liever zwijgen of alleen wat willen vertellen als het de ruimte niet verlaat.

Ik heb met verschillende mensen gesproken die bij een bepaalde groep andere gebouwen (groep gebouwen die nabij elkaar staan) werken en redelijk bizarre dingen wisten te vertellen.
Heel interessant om daar in te duiken, zeker omdat redelijk wat na te zoeken/ te gaan is, maar niemand wil zijn naam genoemd hebben.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 7 april 2007 @ 14:16:56 #30
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48109142
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:45 schreef Mirage het volgende:

Heel interessant om daar in te duiken, zeker omdat redelijk wat na te zoeken/ te gaan is, maar niemand wil zijn naam genoemd hebben.
Dan ben je meteen gestoord inderdaad en zul je de rest van je leven als gestoord gezien worden
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_48109315
spannend
pi_48109378
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 14:16 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dan ben je meteen gestoord inderdaad en zul je de rest van je leven als gestoord gezien worden
Waarschijnlijk wel, het is in ieder geval wel de angst die er achter zit.
Zeker de tak/gebouwen waar ze werkzaam zijn zou er meer "gewezen" worden dan als de medewerkers van de super de boer zouden vertellen dat de de patatzakken door de lucht zweven.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 7 april 2007 @ 14:36:19 #33
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48109510
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 14:30 schreef Mirage het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, het is in ieder geval wel de angst die er achter zit.
Normaal is de norm en zo zal het altijd zijn als je onder de bevolking verkeert

Hoewel ik gisteren bij Jensen toch even achter de oren krabde wie nu gek is maar dat is dan tv en daar mag je gek doen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_48109567
Hoe zal het dan zijn, in omgebouwde ziekenhuizen, zoals het Preston Palace in Almelo?
Zou het daar nu ook nog spoken?
Zeg nooit: "Dat doe ik FF!"
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2007 @ 14:44:33 #35
25682 2cv
Niet subtiel
pi_48109677
Geleuter Zo vaak in het ziekenhuis geweest (ook geslapen!) en het idee van spoken kwam niet eens bij me op.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_48109838
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 14:39 schreef dino889 het volgende:
Hoe zal het dan zijn, in omgebouwde ziekenhuizen, zoals het Preston Palace in Almelo?
wie weet,
je kan er een kijkje nemen en misschien wat mensen aanspreken en ernaar vragen.

Ik denk trouwens dat het "spoken" niet altijd hoeft te betekenen dat de "zielen" er nog ronddolen.
Naar mijn idee is het vaker zo dat de plaats zelf emoties en gebeurtenissen heeft vastgehouden en die weer "uitstoot" of herhaalt.
Sir Winston Churchill
pi_48110065
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 14:39 schreef dino889 het volgende:
Ik ben daar een paar keer geweest en heb er eigenlijk niets gemerkt.
Op wat geluiden na waarvan we niet konden achterhalen waar die vandaan kwamen, ook niet na het vragen bij het personeel.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_48119961
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:05 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

prik eens een datum [afbeelding]
Roepen jullie maar!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_48144647
Heb zelf vroeger op een school gezeten waar ik een aantal keren gewoon (diep) in slaap viel tijdens de les(sen), ok kan ook komen omdat het zo saai was. Maar het was alsof de energie constant uit mij getrokken werd. Kwam vaak erg moe thuis, totaal geen energie meer na zo'n dagje 'school'.

Hoorde ik later dat die school vroeger een ziekenhuis was geweest, en inderdaad zo zag het er ook een beetje uit. Koude, rare, toen nog niet echt te peilen sfeer voor mij etc, behalve dat ik er moe werd enzo.

Later is die school, voormalig ziekenhuis dus, afgebrand/afgefikt.
  maandag 9 april 2007 @ 19:56:37 #40
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_48153984
quote:
Op maandag 9 april 2007 13:57 schreef sweetgirly het volgende:
Heb zelf vroeger op een school gezeten waar ik een aantal keren gewoon (diep) in slaap viel tijdens de les(sen), ok kan ook komen omdat het zo saai was. Maar het was alsof de energie constant uit mij getrokken werd. Kwam vaak erg moe thuis, totaal geen energie meer na zo'n dagje 'school'.

Hoorde ik later dat die school vroeger een ziekenhuis was geweest, en inderdaad zo zag het er ook een beetje uit. Koude, rare, toen nog niet echt te peilen sfeer voor mij etc, behalve dat ik er moe werd enzo.

Later is die school, voormalig ziekenhuis dus, afgebrand/afgefikt.
En weten ze de oorzaak al?
Maar het idee al, een voormalig ziekenhuis.
Kaleidoscopiklimax
pi_48168344
ik ben geboren in duitsland en 15 jaar later ben ik eens het militair ziekenhuis waar het allemaal begon terug gaan opzoeken. lag er volledig verlaten bij, ramen waren ingeslagen en de klimop groeide tot in de operatiekamer. hier en daar vond je een groene tenue van een verpleger. in sommige bureaus lagen er nog authentieke papieren op de grond. bij de receptie stond een oude telefoon waar de hoorn van de haak lag. de lift leek geforceerd en stond half open. de kooi van de lift hing tussen het gelijkvloers en het eerste. de inkomsthal was versierd met hakenkruizen en 'fick auslander' uitspraken. de grond lag vol met bladeren en de wind zorgde voor een heel specifiek en spooky geluid over het hele ziekenhuis. in de kamer waarin ik ben geboren stond een bed. het laken was volledig besmeurd met bloed, hoogstwsl van een dakloos persoon. de meeste instrumenten (buiten de electronica) lagen er nog. zo zag ik een scalpel, schaar, gebruikte spuiten, een stethoscoop en een bloeddrukmeter. de wind speelde met de branddeur op het 2de en zorgde voor een onafgebroken geklop.

ondanks het enorm hoge blairwitch-gehalte ben ik toch heel het ziekenhuis eens rondgegaan. dit was een ervaring die ik nooit meer zal vergeten. elke meter die ik wandelde betekende 3 meter in de lucht springen van het verschieten.

voor de geinteresseerden : het militair ziekenhuis in Soest, als je eens met een bruine streep in de onderbroek wilt terugkeren uit vakantie.
i never saw her naked
pi_48196142
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:56 schreef RadioSlut het volgende:

En weten ze de oorzaak al?
Maar het idee al, een voormalig ziekenhuis.
Nee, althans, ik heb zelf geen idee (meer), zou ik eens moeten speuren. Misschien wat jongeren (alsof ik zo oud ben ) die de boel in de hens hebben gestoken. Zou het niet weten. Frappant vond ik het (stiekem) ergens wel toen ik het hoorde. En heb zelfs in mezelf een theorie gehad, dat ze (gemeente) niet wisten wat ze met die school moesten, lelijk etc, en dus de fik er maar zélf in hebben gestoken. Maar dat is maar een theorie .

En inderdaad, voormalig ziekenhuis. Was er ook koud en al.
Mijn migraine-aanvallen heb ik daar vermoed ik het meest gehad en/of toen begonnen ze weleens wat. Fysieke gesteldheid enzo. Ze hadden het beter eerst kunnen zuiveren ( ) ofzo voordat ze er een school van maakten. Maja, kan ook zijn dat ik (één van de weinigen) was die mezelf daar wat 'vreemd' voelde soms (fysiek dus vooral). Aan de andere kant, had toendertijd een interview met mensen wel leuk geweest. Maja, dan weer aan de andere kant, het kan soms aan alles liggen of dat mensen zoiets hebben van 'ach, welnee, het ligt daaraan'.

Het enige wat ik weet, is mijn verhaal erboven, dat ik daar moe was en/of mezelf soms uitgeput voelde.. in, inderdaad dus een school wat een voormalig ziekenhuis bleek te zijn en later is afgefikt, om wat voor vage reden dan ook.

dinsdag 10 april 2007 @ 22:42:40 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48196847
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:01 schreef liaizan het volgende:
ik ben geboren in duitsland en 15 jaar later ben ik eens het militair ziekenhuis waar het allemaal begon terug gaan opzoeken. lag er volledig verlaten bij, ramen waren ingeslagen en de klimop groeide tot in de operatiekamer. hier en daar vond je een groene tenue van een verpleger. in sommige bureaus lagen er nog authentieke papieren op de grond. bij de receptie stond een oude telefoon waar de hoorn van de haak lag. de lift leek geforceerd en stond half open. de kooi van de lift hing tussen het gelijkvloers en het eerste. de inkomsthal was versierd met hakenkruizen en 'fick auslander' uitspraken. de grond lag vol met bladeren en de wind zorgde voor een heel specifiek en spooky geluid over het hele ziekenhuis. in de kamer waarin ik ben geboren stond een bed. het laken was volledig besmeurd met bloed, hoogstwsl van een dakloos persoon. de meeste instrumenten (buiten de electronica) lagen er nog. zo zag ik een scalpel, schaar, gebruikte spuiten, een stethoscoop en een bloeddrukmeter. de wind speelde met de branddeur op het 2de en zorgde voor een onafgebroken geklop.

ondanks het enorm hoge blairwitch-gehalte ben ik toch heel het ziekenhuis eens rondgegaan. dit was een ervaring die ik nooit meer zal vergeten. elke meter die ik wandelde betekende 3 meter in de lucht springen van het verschieten.

voor de geinteresseerden : het militair ziekenhuis in Soest, als je eens met een bruine streep in de onderbroek wilt terugkeren uit vakantie.
mooi geschreven. je kwam dus terug in de beladen ruimte van je geboorte. logisch dat je er iets bij voelde. heel erg logisch.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 14 april 2007 @ 14:12:20 #44
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_48321831
quote:

foto's?
Wat je vindt, ...
pi_48324452
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mooi geschreven. je kwam dus terug in de beladen ruimte van je geboorte. logisch dat je er iets bij voelde. heel erg logisch.
ok euh. ik heb nooit beweerd dat er geesten rond dwaalden. gewoon dat het er freaky uitzag. de perfecte locatie om een cultfilm te draaien. dat jij denkt dat ik er iets bij voelde kan goed zijn, maar ik geloof amper in geesten. sorry to let you down. ik geloof niet in jouw 'beladen' ruimtes.
i never saw her naked
pi_48324468
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:12 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

foto's?
ik ga eens op zoek. is ondertussen al 11jaar geleden, zou me verwonderen als het nog niet was afgebroken.
i never saw her naked
pi_48707354
quote:
Hai! Je zegt dat de geinteresseerden eens moeten kijken in het militaire ziekenhuis in Soest. Maar jij bent, zoals je zelf zegt, geboren in Duitsland. Dan neem ik aan dat je daar bent wezen kijken. En Soest is, toen ik het laatst keek nog wel, in Nederland

Maar zonder dollen, ik ben best wel benieuwd naar dat ziekenhuis.. Heb je een naam oid??
Uit uw bloed, Medousa, verrijs ik..
  woensdag 25 april 2007 @ 15:53:39 #48
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_48707859
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:42 schreef Ultralaser het volgende:
Sweet ant delicous Kingdom Hospital
origineel is beter Riget by Lars von Trier

"Danish scum!"
Wat je vindt, ...
pi_48722468
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:41 schreef Pegasos het volgende:

[..]

Hai! Je zegt dat de geinteresseerden eens moeten kijken in het militaire ziekenhuis in Soest. Maar jij bent, zoals je zelf zegt, geboren in Duitsland. Dan neem ik aan dat je daar bent wezen kijken. En Soest is, toen ik het laatst keek nog wel, in Nederland

Maar zonder dollen, ik ben best wel benieuwd naar dat ziekenhuis.. Heb je een naam oid??
Ja, in Duitsland heb je ook een Soest hoor. Ik woon zelf in Soest in Nederland, heb dat ziekenhuis ook weleens gezien.

Heeft echt de perfecte locatie voor een "spookhuis". Midden in het bos, in de duinen, ver van de bewoonde wereld.
Een vriend van me die veel van het leger etc weet verteld toen ook dat verhaal.
Volgens mij was het iets van een officier die om een of andere vage reden daar dood gegaan was liep daar nog rond enzo, de standaard spookdingen: voetstappen geklop en dat soort dingen.

Ben er zelf eigenlijk ook zeer benieuwd naar maar volgens mij werd het terein er omheen nog gebruikt door het leger dus ik ga niet zo naar binnen sluipen.

Zal wel ff informeren/ op google earth kijken of er teken van leven is
pi_48722621
Och kut, dat gedeelte heeft natuurlijk sensuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')