abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:33:16 #151
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47980720
Zijn ID-kaart is toch afgeppakt. Die kan hij dan alvast niet inleveren.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_47992948
Is die nu nog bezig? Ff offtopic, ik was gisteren bij een fotozaak en daar wandelde een vrouw gehuld in burka binnen die foto`s wilde maken voor haar nieuwe paspoort. Fotograaf verzocht haar vriendelijk der burka af te doen. Dat weigerde ze en werd kwaad, vervolgens liep ze de zaak uit
Was trouwens voor het eerst dat ik hier in Hoogezand een vrouw met burka zag lopen, volgens mij wonen er ook niet meer van dat soort types hier.
pi_47992951
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Volgens mij met je je oude documenten inleveren, tenzij je ze als verloren bij de politie hebt aangegeven....dus Oversight gaat helemaal naar Guantanamo als hij het oude nog blijkt te hebben. valsheid in geschrifte (valse aangifte), dat wordt via een vaag tereurartikel een enkeltje Cuba!!!!
Natuurlijk....
Dus als jij bij het stadskantoor komt voor je nieuwe paspoort en rijbewijs tegelijk, dan lever jij altijd beide in.
Dan wens ik jou veel succes die 2 weken die je moet wachten op je nieuwe...
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  Redactie Frontpage woensdag 4 april 2007 @ 08:14:26 #154
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47993089
Je moet je oude documenten pas inleveren als je de nieuwe komt halen.
pi_47993138
Tenzij je natuurlijk met je lelijke kop voor de lol van Amsterdam naar Londen en terug te vliegen
Ik snap dan ook niet hoe het mogelijk is dat je paspoort bij de Douane wordt afgepakt, en je dan toch het land binnen mag komen
  Redactie Frontpage woensdag 4 april 2007 @ 08:24:22 #156
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47993198
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Precies, hij is op zich natuurlik strafbaar, omdat hij geen ID heeft. Maar geldt dat ook als je foto geweigerd word door het gemeentehuis?
De wet stelt dat je foto zelfs niet ouder mag zijn dan 6 maanden. Ik had 2 jaar terug een aanvraag gedaan voor een paspoort, had al een ID kaart en rijbewijs, maar moest naar de States. Leverde een foto in die op mn 2 jaar oude ID kaart stond, was niks veranderd, maar de foto werd geweigerd.
  woensdag 4 april 2007 @ 09:52:25 #157
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47994971
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:19 schreef scarefreak het volgende:
Tenzij je natuurlijk met je lelijke kop voor de lol van Amsterdam naar Londen en terug te vliegen
Ik snap dan ook niet hoe het mogelijk is dat je paspoort bij de Douane wordt afgepakt, en je dan toch het land binnen mag komen
Zij ID werd afgepakt. Hij zal zijn oude paspoort nog bij zich hebben gepakt.
  woensdag 4 april 2007 @ 09:52:54 #158
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47994983
quote:
Op woensdag 4 april 2007 07:59 schreef 205CabrioRijdster het volgende:
Is die nu nog bezig? Ff offtopic, ik was gisteren bij een fotozaak en daar wandelde een vrouw gehuld in burka binnen die foto`s wilde maken voor haar nieuwe paspoort. Fotograaf verzocht haar vriendelijk der burka af te doen. Dat weigerde ze en werd kwaad, vervolgens liep ze de zaak uit
Burka mag toch??

[ Bericht 1% gewijzigd door Larissa op 04-04-2007 14:38:42 ]
  woensdag 4 april 2007 @ 18:45:56 #159
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_48013969
quote:
Op woensdag 4 april 2007 07:59 schreef scarefreak het volgende:

[..]

Natuurlijk....
Dus als jij bij het stadskantoor komt voor je nieuwe paspoort en rijbewijs tegelijk, dan lever jij altijd beide in.
Dan wens ik jou veel succes die 2 weken die je moet wachten op je nieuwe...
Dus voor alle duidelijkheid, jij reageert seieus op dingen die gezegd worden in een topic dat:

a. gestart is door de Fok huis bipolair, namelijk BJ, DanielJ (of wat het personage van de dag mag zijn), het wandelende werkschuwe Aspergertje uit het Noorden?
b. vraagt of iemand die zijn Id kaart of rijbewjs kwijt is dan wel heeft moeten inleveren omdat de foto niet helemaal je dat was, dan ook ilegaal is, en dus het begrip nationaliteit eens zou moeten opzoeken?

ga eens wat nuttigs doen zeg.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_48015214
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:52 schreef Larissa het volgende:

[..]

Zij ID werd afgepakt. Hij zal zijn oude paspoort nog bij zich hebben gepakt.
Jij hebt helemaal geen paspoort of wel
Je weet toch wel hoe het principe van paspoort verkrijgen in elkaar zit:
Je kan je paspoort alleen bij het gemeentehuis krijgen, en je krijgt er maar 1... (tenzij je ook nog een EU kaartje wil)
De douane pakt hem van je af, die geven je dan niet een of ander oud paspoort terug.
pi_48015289
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Dus voor alle duidelijkheid, jij reageert seieus op dingen die gezegd worden in een topic dat:

a. gestart is door de Fok huis bipolair, namelijk BJ, DanielJ (of wat het personage van de dag mag zijn), het wandelende werkschuwe Aspergertje uit het Noorden?
b. vraagt of iemand die zijn Id kaart of rijbewjs kwijt is dan wel heeft moeten inleveren omdat de foto niet helemaal je dat was, dan ook ilegaal is, en dus het begrip nationaliteit eens zou moeten opzoeken?

Dus voor alle duidelijkheid, jij reageert serieus op dingen die gezegd worden door iemand die reageert in een topic dat:

b. vraagt of iemand die zijn Id kaart of rijbewijs kwijt is dan wel heeft moeten inleveren omdat de foto niet helemaal je dat was, dan ook ilegaal is, en dus het begrip nationaliteit eens zou moeten opzoeken?

woensdag 4 april 2007 @ 19:24:41 #162
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48015557
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef scarefreak het volgende:

Jij hebt helemaal geen paspoort of wel
Je weet toch wel hoe het principe van paspoort verkrijgen in elkaar zit:
Je kan je paspoort alleen bij het gemeentehuis krijgen, en je krijgt er maar 1... (tenzij je ook nog een EU kaartje wil)
De douane pakt hem van je af, die geven je dan niet een of ander oud paspoort terug.
Ik had het erover dat zijn ID-kaart was afgepakt. Dat sluit niet uit dat hij daarnaast ook nog een paspoort had. Je mag beiden hebben in Nederland.
  woensdag 4 april 2007 @ 20:11:36 #163
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_48017637
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:18 schreef scarefreak het volgende:

[..]
Ach mens, ga toch koken!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_48828853
hij moet gewoon een ander id aanvragen de trotse hond.
Redacted
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')