abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47822604
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Het klinkt me allemaal in de oren als mensen die in een rijtjeshuis wonen die zeggen "ik hoef geen vrijstaande villa". Ze willen het wel, maar ze kunnen het niet betalen. Natuurlijk zijn ze blij met hun huidige huis, maar die villa zouden ze toch wel liever willen. Dat ontkennen is in feite hetzelfde verdedigingsmechanisme.
Mwoa, een villa klinkt leuk, maar je moet het ook nog schoonmaken he
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_47822605
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:46 schreef Frezer het volgende:

[..]

Daar heb ik mijn twijfels bij, als je morgen de juiste persoon tegen komt lijkt het me sterk dat je die afwijst.
Precies. Dat doet geen enkele single. En DUS willen ze allemaal een relatie.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_47822616
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mwoa, een villa klinkt leuk, maar je moet het ook nog schoonmaken he
Nee hoor, die schoonmakers krijg je erbij. Om de vergelijking door te trekken; het is wel lekker elke dag seks maar ja elke dag een dubbele afwas is ook niks.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_47822632
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ik schijn niet te slagen in over te brengen wat ik nou bedoel, maar goed, ik zal het nog één keer proberen..
Ik ontleen mijn gevoel van geluk niet aan mijn relationele status. Als dat zo zou zijn, had ik wel van een brug kunnen springen, aangezien ik jarenlang single ben geweest. Ik heb het goed gehad als single en toen kwam ik iemand tegen die mn hart sneller deed kloppen en nu ben ik heel gelukkig met hem samen.
het gaat om gelukkiger, geloof ik
pi_47822644
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:49 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee hoor, die schoonmakers krijg je erbij.
Oh dan is het goed. En een tuinman graag, ik heb geen groene vingers
pi_47822768
De overenthousiaste blijheid die uit de TT spreekt, geeft het probleem wel een beetje weer denk ik.

Net als met werk hebben mensen ook in dit soort zaken de neiging om hun eigen situatie voor te stellen als heel prima en andere situaties als iets wat onterecht verheerlijkt wordt.
pi_47822854
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:49 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Precies. Dat doet geen enkele single. En DUS willen ze allemaal een relatie.
Je verwart 'willen' met 'openstaan voor', zijn toch echt 2 verschillende dingen.
Singles die een relatie willen, zijn er naar op zoek. Singles die openstaan voor een relatie voelen zich prima in hun eentje, maar als er een geschikt persoon langskomt, zullen ze een bewuste keuze maken om wel of niet met die persoon verder te gaan.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_47822857
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Dus als jij je droomvrouw tegenkomt die alles heeft wat jij wenst in een vrouw, jij wordt hopeloos verliefd en zij ook op jou, dan zeg jij "nee dankje ik wil geen relatie"?
Dat gaf ik in mij vorige reply ook al aan, Het gebeurt vast nog wel een keer dat ik een relatie aanga. Ik zal het ook niet bewust blijven afketsen. Het is maar hoe het loopt. Ik geef alleen aan dat ik nu echt niet op zoek ben

Ik heb die "droomvrouw" al ontmoet. bijna 3 jaar geleden nu. Zij had/heeft ook lange relaties gehad en had er geen vertrouwen meer in. Ik zie haar zo'n 4-5x per jaar en dan hebben we een geweldig weekend als verliefd stelletje. De overige tijd doen we alle twee lekker ons eigen ding.

Ideaal als je het ons vraagt. Als het aan ons ligt gaan we nog jaren lang leuke weekendjes doen. En mocht het ophouden dan is het ook gewoon klaar zonder CD van jou.. CD van mij...
pi_47822868
goeiemorgen!
waar hebben we t over?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_47822900
Ik krijg nu steeds die vreselijke opmerking van Tom Cruise in Jerry McGuire in mn hoofd: "You complete me." .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_47822959
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:57 schreef Misstique het volgende:
Ik krijg nu steeds die vreselijke opmerking van Tom Cruise in Jerry MacGuire in mn hoofd: "You complete me." .
Uberhaupt: Tom Cruise
pi_47823021
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:56 schreef Misstique het volgende:

[..]

Je verwart 'willen' met 'openstaan voor', zijn toch echt 2 verschillende dingen.
Singles die een relatie willen, zijn er naar op zoek. Singles die openstaan voor een relatie voelen zich prima in hun eentje, maar als er een geschikt persoon langskomt, zullen ze een bewuste keuze maken om wel of niet met die persoon verder te gaan.
Wat een klinkklare onzin. Als je ergens voor open staat, dan wil je het ook. Het zijn ffs ongeveer synoniemen.

Als je open staat voor een relatie, dan WIL je die relatie ook als er een geschikt persoon voorbij komt. Niet meer dan logisch dat 'geschikt persoon' als voorwaarde gesteld wordt. Ik snap ook wel dat een single geen relatie wil met de eerste de beste uit z'n bek ruftende junk.
Als je zegt geen relatie te willen dan wil je die niet, ongeacht welk persoon er voorbij komt. En dat geldt voor niemand.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:01:22 #63
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47823038
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:42 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan wil je dus een relatie.
Dus?

Wat is je punt nou? Het is gewoon een zinloze discussie.

Je bent single je bent gelukkig, je komt iemand tegen waar je helemaal gek van bent en gaat een relatie aan.

En als je die persoon nog niet bent tegengekomen ben je er niet minder gelukkig om.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_47823097
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

Uberhaupt: Tom Cruise
renee zellweger daar in tegen
pi_47823119
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:56 schreef liefie_ het volgende:
goeiemorgen!
waar hebben we t over?

lekker uitgeslapen?
pi_47823124
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:01 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dus?

Wat is je punt nou? Het is gewoon een zinloze discussie.

Je bent single je bent gelukkig, je komt iemand tegen waar je helemaal gek van bent en gaat een relatie aan.

En als je die persoon nog niet bent tegengekomen ben je er niet minder gelukkig om.
Dus? Ik zeg alleen dat het onzin is wanneer singles zeggen geen relatie te willen. Niet meer en niet minder.
pi_47823134
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:00 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wat een klinkklare onzin. Als je ergens voor open staat, dan wil je het ook. Het zijn ffs ongeveer synoniemen.
volgens mij zit er wel een beetje verschil in hoor
je kunt denken oeh ik wil nu echt een ijsje en dan naar de ijswinkel gaan... of je loopt er langs en denkt he goh een ijsje dat is lang geleden! daar heb ik zin in!
pi_47823155
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:03 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

lekker uitgeslapen?
ooooh ik heb zo slecht geslapen...
maar dit terzijde... is een beetje oftopic
pi_47823177
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:02 schreef liefie_ het volgende:

[..]

renee zellweger daar in tegen
Nee, ook niet
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:06:24 #70
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47823214
ik ben het eens met Misstique: als je je goed voelt in je single status kun je nog steeds de deur open hebben voor een eventuele sweep-off-my-feet.

Je bent gelukkig in de situatie waar je in zit, en dat is denk ik tekenend voor een positief ingesteld persoon: je maakt er het beste van met dat wat je op dat moment gegeven is. Dan kun je heus wel dromen over een relatie bijvoorbeeld, als in: zou leuk zijn, maar niet: pas dan ben ik echt gelukkig.

doen we ook nog ff blasé: de eventuele relatie die nog komen moet voor ons singles, is dan een aanvulling op je toch al zo perfecte leven (en geen invulling).
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_47823223
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:04 schreef liefie_ het volgende:

[..]

volgens mij zit er wel een beetje verschil in hoor
je kunt denken oeh ik wil nu echt een ijsje en dan naar de ijswinkel gaan... of je loopt er langs en denkt he goh een ijsje dat is lang geleden! daar heb ik zin in!
In het ene geval ga je actief op zoek naar een ijsje. In het ander geval loop je er tegenaan als het ware. In beide gevallen WIL je een ijsje (anders koop je er geen).
Ik beweer niet dat alle singles actief op zoek zijn. Maar ik beweer wel dat alle singles een relatie willen. Maw OF ze zijn actief op zoek, OF ze happen toe als ze tegen de ware aanlopen.
pi_47823278
Tijd voor een nieuwe stelling. .
pi_47823282
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

In het ene geval ga je actief op zoek naar een ijsje. In het ander geval loop je er tegenaan als het ware. In beide gevallen WIL je een ijsje (anders koop je er geen).
Ik beweer niet dat alle singles actief op zoek zijn. Maar ik beweer wel dat alle singles een relatie willen. Maw OF ze zijn actief op zoek, OF ze happen toe als ze tegen de ware aanlopen.
ik zeg ook niet dat ik het totaal met je oneens ben... alleen jij bracht het willen nogal zwart wit in mijn ogen en ik dacht ik breng ff een mooie nuance aan met mn ijsjes metafoor
pi_47823405
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

maar dan is het toch niet echt "willen" meer...
pi_47823439
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:11 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

maar dan is het toch niet echt "willen" meer...
nou ja je loopt iig niet de hele dag rond te zoeken naar ijssalons...
het is dan alleen willen op het moment dat het zich aandient (in mijn ogen)
en dat is geloof ik ook wat de singles zeiden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')